Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@mvv: Waar is van persie:saywhat:

voorderest leuk team... maja van persie niet is 6,5

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
seh, ff off topic... hoe krijg jij die pijltjes naast de stats ? :)

btw zotte spelers !!

bij het profiel rechtsboven en dan staat er beeld dat aanklikke en dan recente weizigingen in eigenschappen tonen...;)

Geplaatst
bij het profiel rechtsboven en dan staat er beeld dat aanklikke en dan recente weizigingen in eigenschappen tonen...;)

okee, thks ;)

Geplaatst

Van Persie wilde weg, dus dan mag hij voor mijn part weg. Heb genoeg spelers voor die plaats.

Geplaatst
Van Persie wilde weg, dus dan mag hij voor mijn part weg. Heb genoeg spelers voor die plaats.

ow oke voor hoeveel heb je m verkocht...

Geplaatst

Best wel leuk team jammer van die standaard aankopen. Alleen ik vind Hleb beter als wallcot op de AMR positie. Een 7.5

Geplaatst

[spoiler=]1213817160-10.jpg

Begin 2012/13, geprobeerd wel beetje spaan te houden maarja wel moeilijk om aan de top te blijven toch 6basis spelers van spaanse elftal (verd en mid) en bojan die er dicht bij zit.

In tweede team nog spelers als:

Sakho, Adrien, Saivet, Merida, Aquino, Camacho, Hazard, Nazarith, Kakuta, Trecarichi, Barazite, Dalla Valla, Tuia, Rijkx, Benteke, sankhare, Reina, Assulin, Thiago, Iago, Nery, Bouzanis en nog paar allemaal uitleen om te rijpen.

Voor screens van eerste of tweede team-spelers hoor ik het wel.

Geplaatst

De meeste staan in beste regens topic. Maarja omdat ik nu toch niks te doen heb hier zijn ze :

[spoiler=Dje]14c3zmf.png

[spoiler=Krasnov]2ntaf4g.png

[spoiler=Colombo]250pabb.png

[spoiler=Perrin]muj1va.png

[spoiler=Bode]343kjr6.png

[spoiler=Martino]2zio951.png

[spoiler=Schroder]29ws47b.png

[spoiler=Alonso]2z6a4vn.png

Geplaatst
[spoiler=]1213817160-10.jpg

Begin 2012/13, geprobeerd wel beetje spaan te houden maarja wel moeilijk om aan de top te blijven toch 6basis spelers van spaanse elftal (verd en mid) en bojan die er dicht bij zit.

In tweede team nog spelers als:

Sakho, Adrien, Saivet, Merida, Aquino, Camacho, Hazard, Nazarith, Kakuta, Trecarichi, Barazite, Dalla Valla, Tuia, Rijkx, Benteke, sankhare, Reina, Assulin, Thiago, Iago, Nery, Bouzanis en nog paar allemaal uitleen om te rijpen.

Voor screens van eerste of tweede team-spelers hoor ik het wel.

Saivet, Sakho, zijn toch allang klaar voor het eerste elftal? Nazarith denk ook wel.

Geplaatst

Martino en Veloso wissel ik steeds om maar in de belangrijke wedstrijden deed Veloso het beter. Maar in volgend seizoen krijgt Martino denk ik vaste basis plaats.

Zelfde is het geval met Bode. Colombo en Fernandez doen het erg goed. Maar volgend seizoen ga ik ook kijken of Bode een basis plaats kan krijgen. Ieder geval speelt Bode niet in de spits vanwegens zijn mentaal en lengte.

Geplaatst

ajaxxqk4.jpg

Gyan :clap: 99 doelpunten in 54 wedstrijden afgelopen seizoen.

Van der vaart al een paar keer in belangstelling van Barca, laatst nog een bod van 55 mil van hun afgewezen.

Geplaatst

@mickvdley: heel goed team en ook goed gedacht aan de toekomst met al die spelers in het 2e elftal

(*****)

Geplaatst

@royve

8,2 maat. Vind mendes niet zo denderend en verdedigned kun je een heel stuk beter denk ik. Verder leuke aankopen, van persie, vd vaart en gyan. Toppie

Geplaatst

lazqb6.jpg

Mijn lazio 2011-12

Veel spelers transfervrij gehaald waaronder giovani, casano, huntelaar, akinfeev.( adriano vorig seizoen ook transfervrij.. begin dit seizoen voor 30 mil verkocht).

Aguerro heeft met 17 mil gekost.

Verder nog wat andere spelers uitgeleend waaronder saivet, vela, mikel en pirlo.

Geplaatst

@ Nickyyyy: met Criscito heb je toch wel 1 hele Italiaan in je basis staan, beetje jammer. Verder zeker wel mooie namen in je team maar geweldige Italiaanse voetballers genoeg, waarom haal je die niet? 7.5/10