Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

@goodfella..

jaa ik kan nog zeggen dat cassano redelijk veel speelt. Ik ben van plan om marzetti ook volgend seizoen in de basis te zetten, dan zit ik al op 3 italianen :p

Maar iig, vorig seizoen had ik palombo amelia er ook nog bij, maar kreeg akinfeev transfervrij, en een bod van 20 mil van roma op amelia. En kreeg een bod van 20 mil plus pirlo op palombo, heb dat dus ook geacepteerd, alleen aimar ronaldinho aguerro en cassano zijn beter op die positie, dus zodoende had ik hem uitgeleend.

Geplaatst
Saivet, Sakho, zijn toch allang klaar voor het eerste elftal? Nazarith denk ook wel.

Nee nog niet ze zijn allebei wel goed hoor maar nog niet voor de basis volgend seizoen misschien

Geplaatst

Erg goed team nickyyyy jammer van aantal italianen maarja je heb veel kwaliteit dus dat maakt het goed. Een 8,6

Geplaatst

Veel Spanjaarden en Bendtner natuurlijk, een 8,5!

Geplaatst

Milan in 2016, overgenomen door een zakenman. ;e

Spelers met stip zijn regens.

Wel weinig Italianen, maar daar ga ik nog iets aan proberen te doen, wilde eerst vooral een goed team hebben staan :D

rateteammilanfq6.png

Vraag btw gerust voor screens hoor :)

Geplaatst

Best wel leuk team alleen je best veel oudere spelers. En het verbaas me eigenlijk wel beetje dat weinig regens heb. In 2016 zijn er toch wel een aantal goede regens. Ik geef een 8,3 voor je team.

Geplaatst
Best wel leuk team alleen je best veel oudere spelers. En het verbaas me eigenlijk wel beetje dat weinig regens heb. In 2016 zijn er toch wel een aantal goede regens. Ik geef een 8,3 voor je team.

Klopt, maar voor de meesten wordt echt veel te veel gevraagd. En ik vind het met echte spelers spelen eigenlijk ook leuker.

Bedankt voor je rate :mrgy:

Geplaatst

Mooi team ondanks dat de spelers die ik ken al wat ouder zijn geworden, maar dat worden ze altijd:) een 8,5!

Mag ik een screen van Frederico Fazio

Geplaatst

Wat een mega hoge waardes!:D Zeer mooie aan kopden gedaanmet Torres, Fabregas, Silva, Pique, Albiol en Veloso.

Een 9,3