Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Leuk team, regens zijn ook erg goed. Een 8.4

Hoe weet je dat de regens goed zijn?

Ik geef je een 8, leuk team!

Geplaatst
Hoe weet je dat de regens goed zijn?

Ik geef je een 8, leuk team!

Hij heeft die regens in beste regen topic gezet ;)

Geplaatst

• Selectie Real Union 2014:

selectie2014cu6.jpg

Een hoop topspelers verkocht omdat ik mn elftal zo Spaans mogelijk wil hebben, zo zijn oa vertrokken Henri Saivet, Barkroth, Arfa, Scribe en Zeefuik. Daarvoor terug gehaald zijn oa Fabregas, Anderson (wel geen Spanjaard maar was transfervrij), Silva, Marcelo en Sergio Ramos.

Komend seizoen gaan we voor t kampioenschap en de CL!

Geplaatst

Wat een team _O_ Ook veel spanjaarden en erg goede spelers. Een 9.4

Geplaatst

Heel mooi team ook, zeker omdat het voornamelijk grote spaanse spelers zijn en omdat je het er van moest maken zonder een topclub te zijn. 9 gewoon.

Geplaatst

Thnx fellas :) Heb nog aardig wat transfergeld over alleen Pique losweken bij Inter en Torres bij Liverpool wil maar niet lukken.. mss dat ik nog ga proberen Bojan te halen maar eigenlijk heb ik wel ff spelers genoeg nu.

Carlos Cuevas en Luis Parrilla zijn trouwens regens.

Geplaatst

Jammer dat je zo nationaliseert, ik snap je wel maar spelers als Saivet en Barkroth hadden zeker van toegevoegde waarde kunnen zijn.

9.78512/10

Geplaatst

hehe, heb je op zich wel gelijk in Jordy, maar als hij daarvoor Fabregas (best middenvelder van het spel naar mijn mening) en Silva voor terug krijgt, dan zit daar ook niet veel verschil in.

9,5 van mij!

Geplaatst

Dat was idd ook mijn idee.. ik had gewoon spelers teveel dus mochten de niet Spanjaarden vertrekken.. Silva komt ipv Saivet en Fabregas ipv Barkroth idd en dan geloof ik niet dat ik er echt op achteruit ben gegaan ;) Saivet en Barkroth zijn wel erg jong dus die haal ik in de toekomst wanneer ik toch geld teveel heb en Silva en Fabregas te oud worden wel weer terug.

Geplaatst

Arsenal jaaar 1

heb ook ng talentjes zoals:

aquino,wijnaldum,sakho,saivet,de gea, thiago,bouzanis aangetrokken en veel jonge spelers verhuurd.

ik wil volgend seisoen graag Fernando torres halen lijkt me heerlijk in dit team

Naamloos.jpg.7a0f768e05ffdc78fd7d70e274149d66.jpg

Geplaatst

Leuk dat je Silva hebt gehaald en Senna (op basis van een goed EK zeker;)) En Eboue is die goed genoeg op 'rechtsbuiten' lijkt me meer een verdediger. 7.5 van mij.

NOg een vraag. Ik moet altijd afkoopsom voor SIlva betalen. 90 miljoen. Hoe kom je aan 90 miljoen in jaar 1 met Arsenal:p?

Geplaatst

persoonlijk vind ik dat niet echt een geschikte opstelling met Arsenal, als je buitenspelers hebt zoals Van Persie, Hleb, Rosicky, Eduardo, Nasri .. 4-5-1 of 3-5-2 lijkt me beter in dit geval

vooral Eboué en Senna vind ik niet echt geschikt voor in de basis, snap trouwens niet waarom je Senna heb gekocht als je al Gilberto Silva en Flamini had. als je toch een VMC wou kopen, had ik beter Joao moutinho of Veloso gekocht.

enja 90 miljoen voor Silva vind ik toch wel overdreven veel geld voor een speler. ook als is het Silva. ik twijfel of hij zo'n prijs kan goed maken op het veld, voor dat geld had je 2-3 toppers kunnen kopen

maarja een 6.8

Geplaatst

Leuk team. Ik zou van Persie op AMR zetten die lijkt mij daar beter geschikt voor als Eboue. Voor de rest leuk team. Een 7.4