Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het blijft een lekker team: Een 9

Screentje van: Carrol, Aquino en Hazard?

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Het blijft een lekker team: Een 9

Screentje van: Carrol, Aquino en Hazard?

Carroll:

19ngip.png

Aquino:

jzbp8m.jpg

Hazard:

mjs8hu.png

Geplaatst

Welke training gebruik je Hurricane? En die Carrol is wel de ideale targetman gast

Geplaatst
Welke training gebruik je Hurricane? En die Carrol is wel de ideale targetman gast
Tug training dacht ik.
Geplaatst
Nette spelers heb je gast! vooral dos Santos is natuurlijk een held!

Die heb je zoiezo als je met Totenham speelt. ;sm;

Geplaatst
AZ, seizoen 2:

Al mijn basisspelers hebben een contract tot 2013.

mooi team, maar Bruins?, Gourcuff?(van AC Milan toch?) en Júlio César?(van Inter!!) hoe kom je nou binnen 2 seizoen aan zulke spelers?
Geplaatst

Mido;e, weer niet zo slim he.. Bruins is gewoon een uber held, Gourcuff kan, die Julio Cesar is van eem Braziliaanse club, fluminese(?) toch?

Geplaatst

Julio Cesar komt idd van een Braziliaanse club. Bedankt voor de rating ho0det:)

Geplaatst

Dit was m'n eerste serieuze game.. met Arsenal, mijn favoriete topclub.

Ik speel pas sinds paar maanden serieus fm, ben nu ook zwaar verslaafd eraan:p

Mijn motto in deze game: Wat nou Engelsen, ik wil echte topspelers!!

Later laat ik nog een ander team (ook van arsenal) zien waar ik veel talenten heb, dat is een netwerk spel, dus ik kon niet alle toppers halen

De selectie Augustus 2011 (al 4x de Champions league gewonnen, in het begin nog met een gedownloade tactiek, dus lag eigenlijk niet helemaal aan mij):

[spoiler= De selectie]2cwtw5g.jpg

En hier ook de reserves:

[spoiler= De reserves]2198ghf.jpg

Edit:

PS. moet ik die plaatjes kleiner maak, zo ja hoe gaat dat makkelijk via het uploaden en hoeveel pixels mag het zijn? Voor het eerst dat ik plaatjes ga posten namelijk

extra screens op aanvraag

Geplaatst

Lekker team hoor, Messi en Rondaldo gehaald_O_

Van mij krijg je een 9,4

Geplaatst

kvind er niks aan, sorry dat ik het zeg, wel veel goeie topspeler gehaald .. maar buiten Fabregas en Vela heb je eigenlijk geen echte Arsenal speler meer :? en volgens mij duurt het niet lang meer eer je speelplezier er af is, als je al zo'n team hebt( vraag me af hoe je er nog zoveel plezier aan kan hebben als je toch elke wedstrijd wint en wint, is niet realistisch meer.

laten we zeggen kleine 7

Geplaatst
kvind er niks aan, sorry dat ik het zeg, wel veel goeie topspeler gehaald .. maar buiten Fabregas en Vela heb je eigenlijk geen echte Arsenal speler meer :? en volgens mij duurt het niet lang meer eer je speelplezier er af is, als je al zo'n team hebt( vraag me af hoe je er nog zoveel plezier aan kan hebben als je toch elke wedstrijd wint en wint, is niet realistisch meer.

laten we zeggen kleine 7

bendtner, senderos en hleb ook nog :p

ik kom zo met m'n andere game met arsenal, de basis zijn ook daar best wel topspelers maar ik heb ook superveel talenten. Topspelers moest ik halen om nu al te kunnen presteren in Europa

Geplaatst

ja maar ik bedoel eigenlijk in de basis enz .. je hebt hele goeie aankopen gedaan, daar niet van, maar bijna geen Engelse of echte Arsenal spelers meer, dat vind ik wel jammer

Geplaatst
ja maar ik bedoel eigenlijk in de basis enz .. je hebt hele goeie aankopen gedaan, daar niet van, maar bijna geen Engelse of echte Arsenal spelers meer, dat vind ik wel jammer

Ja klopt, maar dat maakt mij op zich niet zo uit. Ik zei ook al mijn motto in deze game: Wat nou Engelsen, Topspelers!

Geplaatst

ja mij interesseert binnelandse aankopen ook eigenlijk helemaal niet, vele maken daar een doel van, mij interesseert dat niet, vind dat eigenlijk maar dom .. maja

vind het eigenlijk alleen beetje jammer dat je een heel ander en compleet nieuw team hebt,, en weinig tot geen Arsenal speler hebt

Geplaatst

doorselecteren noemt louis van gaal dat ;)

Wanneer er ineens veel geld wordt geboden laat ik een speler echt wel gaan als ik er toch een betere voor terug kan kopen. Dat is wat ik veel heb gedaan

Geplaatst

zoals beloofd, hier zijn mijn selecties bij mijn netwerk spel.

Sorry MilanFan, maar ook hier heb ik veel Arsenal spelers verkocht. Je moet niet bij alle spelers op hun waarde letten, ik word in dit spel geterroriseerd door blessures, als ik de screenshot 1 ingame week eerder had gegeven had ik 7 blessures (ook langdurige)

Het is september 2010. Ik geef ook m'n selectie van onder 18 omdat daar ook spelers staan die ik zelf gekocht heb.

Gemiddelde leeftijd 22 jaar!

zoals je ziet heb ik ondertussen een nieuwe skin

[spoiler=De selectie]1113upz.jpg

sommige spelers staan hier alleen maar omdat ze verhuurd zijn, anders zaten ze wel in het eerste, maar vind het irritant dat al die verhuurde spelers in m'n beeld staan.

[spoiler=Arsenal-B]4jru6t.jpg

en m'n jongste talenten, ja ik weet het ik ben gek dat ik 6,5 miljoen betaal voor een 17-jarige, maar dat is het me waard, bijna net zo goed als fabregas (volgens m'n scout) is dat wel waard.

[spoiler=-18]of91xi.jpg

Rate my team!

[spoiler=extra screens]extra screens van spelers op aanvraag

Geplaatst

Technisch super, fysiek stukken minder, daarom heb ik hem in de basis staan en een persoonlijk trainingsschema gegeven in de hoop dat hij een super-super-super speler wordt:

[spoiler= Nicolás Millán 08-09-2010]2wpla9v.jpg

Geplaatst

7 eerste meters en 10 snelheid, voor een buitenspeler:-D En sinds wanneer is Millan 1.91, is dat random ofzo? :o

Geplaatst

Goed team, leuke aankopen helaas weinig Italianen. Een 7.7