Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

MVV begin 3e seizoen, in de reserves spelen nog spelers als N'Kufo, Di Lallo, Quinoo, Thiebaut enz. om diverse redenen.

oqws5f.jpg

Geplaatst

van je Turks team ken ik de hele verdediging niet , voor de rest wel leuke aankopen 7

@Willem: Criscito Linksbak :S:S , hij kan daar misschien wel spelen,, maar hij is veel beter centraal achterin

zo werd hij bij mn Juventus game

[spoiler=Criscito]1222634340-230.jpg

Geplaatst

Ook linksback is hij een topspeler hoor. zo heb ik op alle 4 de posities een topspeler, criscito, garay, richards, daniel alves.

ik zou niet weten wie ik anders linksback moet zetten, sakho of traoré (2 wonderkids) zou later kunnen maar die vind ik nog niet goed genoeg.

hier screen van criscito en mijn tactiek. Verdediging is staat toch wel vast de 2 Mc's ook, dit is m'n tactiek tegen kleinere clubjes, tegen grotere staat veloso gewoon VM. Aanvallende middenvelders en spitsen wisselen nogal is (behalve Villa als ie niet geblesseerd is zoals laatste kwart jaar)

Edit: plaatjes deden het niet hier is de link http://img88.imageshack.us/my.php?image=criscitotactiekou5.jpg

Geplaatst

doen het alle2 niet ,, Criscito heeft gewoon veel betere punten voor een centrale verdediger dan voor een linksbak (en bij mij was hij ook onvolprezen 'centrale verdediger') en niet onvolprezen back. maja

Geplaatst

Barcelona september 2013:

Ustari is bij iedereen wel bekend denk ik, topkeepertje. Leo is een Argentijnse regen, die centraal en op links in de verdediging goed uit de voeten kan, samen met Richards en Ramos vormt hij het verdedigende trio.

Merino gaat voor de verdediging spelen, hij moet vanaf dit seizoen Pirlo op gaan volgen en ik heb er alle vertrouwen in dat, dat gaat lukken. Als we tegen een aanvallend ingestelde ploeg spelen, zakt Merino een linie terug en gaat hij samen met Richards centraal spelen, Leo en Ramos worden dan de backs.

Fabregas en Merida zijn mijn centrale middenvelders, Merida schuift in balbezit door naar de '10' positie, Turpin (Ook een regen) kan ook op die positie, tot nu toe twijfel ik nog tussen deze 2, maar voorlopig krijgt Merida de voorkeur. Ronaldo en Ronaldinho zijn de vleugelspelers, die voor de nodige assists moeten gaan zorgen en ook beiden elk seizoen een stuk of 15 á 20 doelpunten scoren.

Mijn voorhoede bestaat uit de wonderkinderen Bojan en Pena. Beiden zijn jong, spaans, talentvol, zeer doelgericht en kunnen nog jaren mee. Pena is overigens ook een regen, maar wel een zéér talentvolle :<

Dit is toch wel mijn voorkeursopstelling:

tactiekbarca2.jpg

De rest van de selectie ben ik ook behoorlijk tevreden over (Ja ik weet het, Messi zit er niet meer bij, die heb ik in het begin verkocht. Stom, stom, stom :wall:)

De oudjes Pirlo, Xavi, Puyol en toch ook wel Ronaldinho, moeten langzaam aan hun plaats af gaan staan aan de jonkies.

Aaron, Vela en Aguero moeten voorlopig even genoegen nemen met een plaats op de bank, want Bojan/Pena is een droomkoppel kan ik je vertellen :D

In de winterstop wil ik één van die drie gaan verkopen, kan ik beter nog maar een beetje geld proberen te vangen voor zo'n speler, dan dat ze op de bank zitten te verpieteren.

De Selectie:

selectie3.jpg

Geplaatst

Jezus, dat Barça is echt een geweldig team, 9! Enige minpuntje is inderdaad misschien de verkoop van Messi en Iniesta mis ik ook een beetje, echt kind van de club..

Geplaatst

zozo dat ziet er goed uit dat durf ik zeker wel een 9 te geven.

ik vind het alleen raar dat ik die peña niet ken toch 30.5 miljoen waard (of heb je hem voor zoveel gekocht? Pirlo nog 3,6M waard met z'n 34 jaar!

zoals ik al zei, goet team een 9

Nu El Campéon het zegt, inderdaad ik mis Messi, hoeveel heb je daar voor gevangen? hopelijk niet onder de 100 miljoen hè

Geplaatst

Iniesta was ik de laatste 2 jaar niet echt meer teveden over, heb hem net voor dit seizoen voor 24 miljoen verkocht aan Inter.

Messi heb ik voor 60 aan Real verkocht :whistle: Heel slecht ik weet het:oops: Maar toen ik aan deze Barca-game begon (maand of 3 geleden had ik FM net en ik was toen nog niet echt slim bezig op de transfermarkt.. Hoop niet dat mijn cijfer nu direct naar beneden gaat ;e

Pena heb ik gratis over kunnen nemen van Sevilla :D

Javier Pena:

pena-1.jpg

Vandaar dat ie 30.5 miljoen waard is ;)

Geplaatst

Ik post mijn tactiek hier om jullie kritiek en waar jullie vinden dat er nieuwe spelers moeten komen of waar het zwak is, ik zit in het begin en ik heb ook nog maar één speler gekocht (Diego).

Mijn Tottenham:

DM: Gomes

VR: Hutton

VL: Bale

VC: King

VC: Woodgate

VM: Huddlestone

MC: Jenas

MC: Boateng/G. Silva

AMC: Diego

AMC: Modric

AC: Bent/Pavlyuchenko

p.s. Ik zit nu op school dus ik geen screens plaatsen, sorry..

Geplaatst
Technisch super, fysiek stukken minder, daarom heb ik hem in de basis staan en een persoonlijk trainingsschema gegeven in de hoop dat hij een super-super-super speler wordt:

[spoiler= Nicolás Millán 08-09-2010]2wpla9v.jpg

7 eerste meters en 10 snelheid, voor een buitenspeler:-D En sinds wanneer is Millan 1.91, is dat random ofzo? :o

Millan is standaard bij mij in de game iig n stukkie sneller alleen is ie zoals altijd idd 10cm korter :whistle:

[spoiler=Millan 181cm]vfy53o.png

Heb je voor mij ook dat persoonlijke trainingschema? Ik heb ook wel wat spelers rondlopen die t beter zouden doen als ze nog een centimetertje of 10 zouden groeien :p

Geplaatst

kweet niet of jullie het weten, maar vanaf 16,17,18 jaar ben je nog in groeii,, hij was dat dus ook vandaar dat hij groter is geworden;)

Geplaatst

die speler is echt op elk onderdeel Fucking goed!

klopt wel niks van maja heerlijke speler

Geplaatst
Het team dat hem huurt zal wel erg blij zijn:-D

Ik had hem verhuurd aan Liverpool, maar heb hem inmiddels weer terug :*)

Ze wilden hem ook erg graag overnemen. 21 miljoen boden ze... ;e

Geplaatst
kweet niet of jullie het weten, maar vanaf 16,17,18 jaar ben je nog in groeii,, hij was dat dus ook vandaar dat hij groter is geworden;)

En daarom zeg ik heb je dat persoonlijke trainingsschema ook voor mij want beide screens zijn uit 2010 en bij mij is ie 10cm kleiner :whistle:

Geplaatst

op een screen is hij 18 en op die andere is hij 19 (en dat zul heus wel niet met zijn schema te maken hebben, dat hij groter is geworden, als je dat bedoeld ;) )

of bedoel je dat juist als grap

Geplaatst
Millan is standaard bij mij in de game iig n stukkie sneller alleen is ie zoals altijd idd 10cm korter :whistle:

[spoiler=Millan 181cm]vfy53o.png

Heb je voor mij ook dat persoonlijke trainingschema? Ik heb ook wel wat spelers rondlopen die t beter zouden doen als ze nog een centimetertje of 10 zouden groeien :p

Ik train hem daar vooral op fitheid en duelkracht :p blijkbaar groei je dan:shhh:

maar bij mij is Millan wel beter bij afwerken, balaanname, dribbelen en dat komt niet eens door m'n training. Zo was hij aan 't begin van de game al. Dat train ik nu dus iets minder.

@ SNDR Heb jij die Pena zelf gemaakt ofzo. Of zit ie misschien ook zo goed in mijn game?

Geplaatst
@ SNDR Heb jij die Pena zelf gemaakt ofzo. Of zit ie misschien ook zo goed in mijn game?

Zelfgemaakt? Nee, wist niet dat, dat ook kon haha.

Hij zat voor het eerst in het spel bij mij in 2008 en zat toen bij Sevilla