Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Met de data editor of hoe hij ook heet :p Ik heb wel is een eigen database gemaakt, alleen nooit echt mee gespeeld

Nog nooit meegemaakt dat een speler groter is geworden hoor :-)

Die wijzigen ook niet:checkit:

Kijk ook is bij spelers van 15 jaar. die wegen soms 80-90 kilo, ik ben 16 en weeg 60 kilo :p

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

vrij standaard team,, is moeilijk om nu al te gaan raten omdat je bijna niks hebt veranderd

Geplaatst

Nice team!

Met Ledly King en Javi Martinez mooie aankopen, maar Luka Modric is beetje overbodige aankoop, want je heb al een luxeprobleem op het middenveld.

Lucas moet je wel veel tijd gunnen!

8!

Geplaatst
Nice team!

Met Ledly King en Javi Martinez mooie aankopen, maar Luka Modric is beetje overbodige aankoop, want je heb al een luxeprobleem op het middenveld.

Lucas moet je wel veel tijd gunnen!

8!

thanks voor de reactie

Modric heb ik vooral gekocht omdat hij maar 8 mil was en een goede back-up voor babel en riera is.

Geplaatst

peterborough2015rx8.jpg

Naar verwijzing door Raul_7 voor meer reacties post ik mijn team hier dan maar. Het is een team met eenm ix van jong talent en ervaren spelers. In de beste regens topic heb ik nog een aantal talenten gepost. En in future screenshot kun je Mamadou Sakho (TOPPER!) en Aquino bekijken (is zeker de moeite waard) Verdere toelichting op screenshot:

Jean Martin gekocht in 2010-11 van FC Metz op jonge leeftijd is nu ontwikkeld tot een onvolprezen centrale verdediger.

Jose Ramon Sanchez gekocht 2011-2012 van Villareal C en heeft het talent om net zo goed te worden als Gaël Clichy en kan een superieure linksback worden.

Martin Porter komt uit mijn eigen jeugd en is qua talent beter dan Javier Mascherano (verkocht aan Sunderland). Staat nu al in belangstelling van Real Madrid, Arsenal, Valencia.

Eric de Bruin gekocht van Ajax in 2011-2012 en is nu al spelmaker en heeft het talent om net zo goed te worden als Francesc Fabregas. Staat in belangstelling van Chelsea, Sunderland, Inter.

Nordine Gloub gekocht van Ajax in 2011-2012 en heeft het talent om net zo goed te worden als Cristiano Ronaldo. Stond in belangstelling van Juventus, Fiorentina, Ajax, Feyenoord, PSV.

Darren Campbell vorig seizoen van Fulham gekocht en heeft het talent om net zo goed te worden als Silva.

Florian Schumann gekocht in 2013 en is ontwikkeld tot een onvolprezen middenvelder.

Bo Hansen en Jamie Harrop hebben beiden het talent om net zo goed te worden als Fernando Torres. Jamie Harrop komt uit de jeugd van Arsenal. Bo Hansen komt uit de jeugd van Bolton. Ik heb ze wel allebei opgeleid

Toptalenten:

Vergeet ik zowaar mijn grootste talent Ion Santos op te noemen. Verhuurd geweest aan Atl. Madrid vorig seizoen. Heb hem gekocht van Real Madrid C in 2010-2011 op jonge leeftijd. Is nu uitgegroeid tot een topspeler. Staat in belangstelling van Spurs, Ac Milan, Real Madrid, Valencia.

Romain Guillame ook zeer groot talent. Stond in de laatste transferperiode in de belangstelling van meerdere buitenlandse clubs o.a Fiorentina, Atl. Madrid (eerder al een seizoen uitgeleend hun)

En niet te vergeten Andy Best. Uitgegroeid tot vaste waarde op de linksback-positie en dat op 23 jarige leeftijd!

Voor de liefhebbers die kunnen dit nog even lezen:

Ben nu in het seizoen 2015-2016 in de Premier League. Ik speel met een vrij onbekende club Peterborough, maar voor menig voetbalkenner van de Engelse competitie weet dat ze vorig seizoen in het echt zijn gepromoveerd naar Coca Cola League 1. Ze zijn in het echt een ambitieuze club en proberen zich nu nog te handhaven in CCL1.

Ben begonnen in CCL2 en in het seizoen 2010-2011 ben ik via de playoffs gepromoveerd naar de Premier League en datzelfde seizoen nog de halve finale gehaald van Uefa Cup(. Zit nu in het seizoen 2015-2016 en heb veel transfervrije spelers kunnen aantrekken doordat ik een grote naam heb in het spel en door jonge talenten te verkopen heb ik een aantal grote namen aan kunnen trekken.

Zoals het er nu naar uit ziet heb ik een balans in mijn team en ben dus ook niet meer van plan om mijn talenten te verkopen, maar door te laten ontwikkelen en als doelsteling heb ik om in de bovenste 5 te eindigen dit seizoen.

Alleen probleem is dat ik een klein stadion(inmiddels 2x uitgebreid) maar nog niet het geld heb om een nieuw stadion te bouwen, dus zal ik toch minimaal 2 talenten moeten verkopen voor een nieuw stadion. Het stadion is niet mijn eerste prioriteit, dus hier denk ik nog wel even over na.

Geplaatst

Erg goed FR-Iceberg!

@E2E hij is Peterborough

Fantastisch! Heb je Fernando Torres gekocht of transfervrij gehaald?

Maar hoe krijg je dan zo'n naam heb je in het begin status als oud prof gezet?

Want dan begrijp ik dat zulke spelers wel willen komen!

En wat is je transferbudget na zoveel jaren?

Ik ga vandaag mijn Man City elftal posten en geloof mij jullie gaan echt versteld staan!

Geplaatst

@FR-Iceberg: Echt een te geweldig team, Je krijgt een 10_O_

@Tommy: Ben benieuwd...

Geplaatst

Heel goed team hoor, alleen had je geen betere keeper en linksback aan kunnen trekken? Ik weet dat goede lb's schaars zijn....

Geplaatst

[spoiler=AZ begin seizoen 2]2us9bex.png

Good old Tim de Cler teruggehaald voor 7,5 miljoen (had persé een linksback nodig, Pocognoli zuigt), Osvaldo geleend van Fiorentina, Barnetta tranfervrij. Stancu en Mouche zijn gewoon standaardaankoopjes voor weinig, ga ik later veel plezier van hebben denk ik zo ..

Geplaatst

Hugo Loris ontwikkelt zich tot een topkeeper later in het spel en op de linksbackpositiet heb ik Andy Best staan en dat is geloof mij een top-speler(stond in belangstelling van alle grote clubs, maar laat hem echt niet vertrekken.

Geplaatst

Ik plaats even geen screentjes maar ik dreun het team wat staat bij mij gewoon even onder elkaar op. Tactiek komt misschien later nog wel. Heb net opgeslagen en afgesloten.

Mijn team is Hamburger SV in het 3e jaar, 2009/2010 waar ik een keer 2e mee ben geworden en vorig jaar teleurstellend 6e.

DM: Ochs

VR: Dominik Reinhardt(FC Nurnberg)

VC: Huth

VC: Westermann(net overgenomen van Man City)

VL: Sorin

MR: Jarolim

MC: Kehl

MC: Canobbio

ML: Paul Freier(net overgenomen van Leverkusen)

AC: Kikin Fonseca

AC: Berg

De bank van mij ziet er als volgt uit.

S1: Kirchstein(terug van huurperiode)

S2: Sinkiewickz/Wolf/Boateng(is nog oefenen, dus moet even kijken wat er komt)

S3: Kunert

S4: Elson

S5: Saka

S6: Saivet(wordt getraind, zal wel basisspeler worden naar verwachting)

S7: Guerrero/nieuwe aankoop(probeer Guerrero te verpatsen).

Geplaatst

Goed team, met leuke spelers zoals Berg en Canobbio. Een 7.2

Geplaatst

Mijn As roma

w8w4k4.jpg

snl8xk.jpg

315zosk.jpg

sommige spelerd heb ik zo goedkoop door TL

Geplaatst

nice team, vind alleen Foster er niet echt tussen pakken, had dan die gozer van Palermo gepakt, ben ff de naam kwijt... bijna even goed. Ook ben ik niet zo'n fan van Da Costa

maar toch een 8.5

Geplaatst

Amelia of Agliardi, sinds kort hebben ze ook Amelia als ik het niet fout heb. Zijn allebei natuurlijk helden in FM.(y)

Geplaatst

Aangezien mijn team ook weer aardig is veranderd zal ik t nog eens posten.

Atletico begin seizoen 11/12

fyg7lj.png

Spelers als Aquino, Saivet, de Gea, Gavish, Malul, Iago, Cahais, El-Mourabet, Oliva, Atienza, Valera, Camacho, Achenteh, Sneijder, Barkroth, Kroos, Aaron, Hazzard, Kardec, Bonsanto, Jurado etc ballen nog steeds bij de reserves of zijn uitgeleend.

Geplaatst

Thnx guys :)

@ Timon:

[spoiler=de Ceglie]t99l60.png

En meteen ook maar ff de top stats van Thiago Neves

[spoiler=Neves]mcd9it.png