Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Thx! Die Neves is trouwens echt super geworden :o

Volgens mij is ie gewoon flink aangepast in de laatste update van patrick want hij was eigenlijk al zo top toen ik m gehaald heb in seizoen 08/09.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

De Caglie ken ik ook nog van Juventus ;) word ook een topspelertje .. en die Neves idd heeft echt lekkere stats

Geplaatst
Aangezien mijn team ook weer aardig is veranderd zal ik t nog eens posten.

Atletico begin seizoen 11/12

[iG]http://i34.tinypic.com/fyg7lj.png[/img]

Spelers als Aquino, Saivet, de Gea, Gavish, Malul, Iago, Cahais, El-Mourabet, Oliva, Atienza, Valera, Camacho, Achenteh, Sneijder, Barkroth, Kroos, Aaron, Hazzard, Kardec, Bonsanto, Jurado etc ballen nog steeds bij de reserves of zijn uitgeleend.

Met Atletico is daar natuurlijk niks aan :LO:

Maar voor het team opzich kan je best een 9.55461 geven ;)

Geplaatst

woow hoeveel salaris betaal jij man, goodfella

275.000 per week.. bij mij bij Arsenal verdienen Messi, C. Ronaldo, Villa en Fabregas zo'n 170.000 per week en die zijn ook tevreden

edit: blijkt dus per maand te zijn bij jou. dus ik betaal stukje meer :p

ik geef dus een 9.55460

Geplaatst
woow hoeveel salaris betaal jij man, goodfella

275.000 per week.. bij mij bij Arsenal verdienen Messi, C. Ronaldo, Villa en Fabregas zo'n 170.000 per week en die zijn ook tevreden

per maand schat, /4 doen dus

Geplaatst

Ik ook nooit, waarom zou je? De kans dat je keeper uitvalt of rood krijgt (onlangs het eerste rood voor een doelman gezien, wel van tegenstander) is bijzonder klein.

Geplaatst

maar als het gebeurt zit je in de problemen;) en ik vind ieder team moet een reserve keeper bij hebben,, maja

Geplaatst

Thnx voor de ratings fellas en nope, ik neem nooit een reserve keeper mee. Heb m in al die jaren dat ik al speel pas n enkele keer nodig gehad dus dan heb ik liever een extra middenvelder ofzo.

Geplaatst

Damn heerlijk team Goodfella

9.5 voor mij:)

Voor hoeveel heb je Ramos kunnen kopen?

Krijg je dan zoveel TB bij Atletico?

Geplaatst
Damn heerlijk team Goodfella

9.5 voor mij:)

Voor hoeveel heb je Ramos kunnen kopen?

Krijg je dan zoveel TB bij Atletico?

Thnx :thumb:

Wat het TB betreft, bij de start van n nieuwe game heb je iets rond de 10 miljoen geloof ik. Eerste seizoen heb ik voor 12M gekocht en voor 11.5 verkocht. 2e seizoen voor 36.5 gekocht en voor 117M verkocht. Seizoen 3 gekocht voor 70M, verkocht voor 63M. Seizoen 4 gekocht voor 18M en verkocht voor 2M en begin seizoen 5 gekocht voor 81M en verkocht voor 146M. Is een kwestie van zaken doen he en laat ik nou net irl ook dagelijks bezig zijn in de verkoop :D

Mn duurste aankopen zijn Micah Richards 37.5M, Sergio Ramos 30M en Akinfeev 33.5M. Jesus Navas nog voor 18M maar verder geen enkele aankoop duurder dan 10M.

Geplaatst
@Goodfella: Wat doe je irl dan?

Pin me er niet op vast, maar iets in een electrozaak als ik me niet vergis.

Geplaatst
Pin me er niet op vast, maar iets in een electrozaak als ik me niet vergis.

Yup zoiets idd. Werk voor Impact Retail, zowel achter de schermen als in de winkels. Modern, Its en Prijstopper vallen daaronder.

Geplaatst

Alex: Heldig team! 9,7

Villa: Ook zeker een mooi team: 8,7

Geplaatst

Ja ben een beetje leeggekocht afgelopen seizoenen maar ik ga er in de toekomst wel wat aan veranderen :P

Geplaatst

Bij je hele A-kern nog maar 3 spelers die er origineel in horen? Zijn aardig wat transfers dan!

Maar goed, ik begin op een 6:

Bijna geen Engelsen: -3

Diego +1

Walcott +2

+0,5 voor spelers als Sulejmani, Neves, Ochoa.

Een 6,5 krijg je dus

Geplaatst

Ik vind eigenlijk dat je een team gewoon op zijn spelers moet beoordelen, mij maakt het echt niet uit waar ze vandaan komen. Ik vind 't gewoon een redelijk goed team. Is Sulejmani bij jou goed? Ik zit nu in een carrière bij Heerenveen, daar zit ie nog bij mij. maar hij is niet zo goed. Ik zal dat team ook wel een keer posten, maar dat team is echt slecht ook al sta ik 1 punt achter koploper, vorig seizoen (niet onder mijn leiding) stonden ze 17e. Ik heb dus alles in de uitverkoop gedaan, ze stonden 18 miljoen in de min!! (nu 4 miljoen positief, na 1 transferperiode lukte me dat)

Terugkomend op jouw team... Ik ben echt gecharmeerd van Barzagli met z'n 20 voor mandekken, tackelen en koppen, zeker goede speler. Je hebt een goede talentvolle keeper en walcott is top. Breno ook super talent!! maar wat moet je met de Jong?? transfervrij ofzo??

een 8- geef ik je omdat ik een echte sterspeler mis ook al komt Neves in de buurt.