Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik vind het gewoon een heel leuk team, het aantal Engelsen intresseerd me niet zo heel erg. een 7,5

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

mij ook niet, wtf maakt dat nou uit of je engelsen hebt:S in het echt doen ze dat toch ook niet, ik zie me al als ik trainer van Chelsea ofzo was,, en alleen maar Engelsen spelers kopen loool

Geplaatst

Tja, ergens moet de uitdaging zitten. Na paar jaar lukt het vrijwel iedereen om een topteam bijelkaar te hosselen, maar met een vreemdelingenlegioen en dat is zo fcking ordinair.

Geplaatst

Tja, deze discussie is al vaker in dit topic geweest. Laten we het erop houden dat als je het (hoe triest het ook is) realistisch wilt hebben, dan let je niet op de Engelsen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een voorstander van een 6+5 regel of iets soortgelijks, maar dat is in realiteit nog niet aan de orde. Ze zijn er mee bezig, maar zolang het nog niet het geval is zal dit blijven voorkomen.

Geplaatst

@WillemiiPSV

Ja Sulejmani doet het bij mij echt wel heel goed! Duurde wel een paar wedstrijden maar ja hij speelt meestal wel heel redelijk, en ja De Jong ik had even een VM nodig en bij mij doet De Jong het altijd wel heel redelijk!

Geplaatst
Mijn As roma

w8w4k4.jpg

snl8xk.jpg

315zosk.jpg

sommige spelerd heb ik zo goedkoop door TL

Geplaatst
Mooi team Chrisbor, 8.3! Mag ik een screentje van Janota?

Tuurlijk;

Ik heb zo'n jong team omdat ik eigenlijk hetzelfde als Wenger bij Arsenal doet wou doen, met jonge talenten proberen prijzen te pakken, lukt tot nu toe vrij goed. 2x beker 2x JC Schaal. Laatste 8 UEFA Cup seizoen 1, laatste 16 Champions League seizoen 2

michaljanotaoz0.th.pngthpix.gif

Janota:

07/08: Feyenoord; 4(13) wedstrijden, 3 goals, 0 assits

08/09: Excelsior; 16 wedstrijden, 4 goals, 0 assits

09/10: Feyenoord; 6 wedstrijden, 4 goals, 4 assits

Geplaatst

Chrisbor. Ik vind het maar een bagger team. wel veel jonge spelers maar je team is niet echt van een hoog niveau

Geplaatst

Mijn Everton in zomer 2007:

evertonjj5.png

Ik weet dat er weinig Engelsen inzitten, ookal heb ik wel spotgoedkoop toptalent Giles Barnes gehaald, maar dat is een doelstelling voor het volgende seizoen.

Hier zitten nog Aquino(-18 team) en Wayne Hennesey (transfer nog niet afgerond, kreeg ik gratis aangeboden in ruil voor Iain Turner en Wayne is echt een stuk beter) bij,

Geplaatst

psv4life, leuk teampje, weinig Nederlands: 7

Mag ik een screen van Piatti?

Geplaatst

dankje voor je 7 :)

ben druk bezig om nederlandse talentjes te vinden voor de oudjes

hieris sreen van piatti

naamloosvf6.png

is nog niet top maar ik vind hem wel goed genoeg voor de eredivisie

Geplaatst
psv4life, leuk teampje, weinig Nederlands: 7

Mag ik een screen van Piatti?

kvind het echt belachelijk dat iedereen hier minder punten geeft omdat ze geen binnenlanders hebben :S

Geplaatst
kvind het echt belachelijk dat iedereen hier minder punten geeft omdat ze geen binnenlanders hebben :S

Normaal ben ik niet iemand die op buitenlanders enzo let, maar er zitten maar 2 (!) Nederlanders in. En die zijn wissel. Dat vind ik wel erg overdreven. Ik weet dat er niet veel Nederlandse toppers zijn, maar je kan, zoals hij zelf zegt, wel wat meer gaan kijken naar Nederlandse talenten. En dat gaat hij doen.

Geplaatst

Ik ben eens benieuwd naar de selecties van al die zeggen van "Ah, wat, maar "laag cijfer" binnenlanders en zo veel buitenlanders!".

Geplaatst

@Roelp wie plaatst er nou een team uit zomer 2007 lol. valt al mee dat je andere spelers hebt ipv het echte Everton