Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik ben eens benieuwd naar de selecties van al die zeggen van "Ah, wat, maar "laag cijfer" binnenlanders en zo veel buitenlanders!".

Ik ben Cambuur, seizoen 1, dus ik heb niet eens geld voor buitenlanders;). Verder boeit het me meestal niet zoveel als er niet zoveel binnenlanders inzitten, maar hij heeft er maar 2 en allebei op wissel.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Net eind seizoen twee de Champions League mee gewonnen. Sarpong, v/d Wiel en Slijngard komen zo meteen terug van hun uitleenbeurten.

28a5e2w.jpg

Geplaatst

Die Piatti heeft zich matig ontwikkeld bij je zeg! De Piatti die ik heb verkocht is veel verder, zal het screentje wel posten als je wil. Op dezelfde leeftijd.

Geplaatst
beetje rare post, of ben ik de enige die zo denkt:p

Iedereen zeurde steeds dat er bij andere teams te veel buitenlanders in zaten. Ik vind dat dit team veel te nationalistisch is. Nederland is een multi-culturele samenleving. Dus de 7 stijgt een stuk wanneer er een buitenlandse topper inzit

Geplaatst

Mooi dat je allemaal Nederlanders hebt, respect dat je daarmee de CL hebt gewonnen :thumb: Heb alleen wel het idee dat het hebben van alleen maar Nederlanders ten koste is gegaan van de kwaliteit van de selectie.. 7,5

Geplaatst

De CL winnen en toch heeft hij volgens u niet voldoende kwalititeit in zijn selectie, hoe kan dat nu :cab:

Geplaatst

Het is wel zo dat ik betere spelers had kunnen aantrekken, heb net even in het zoekschermpje gekeken en onhaalbare spelers uitgesloten en dacht echt van wtf! Ik kan namelijk als ik dat wil en geld teveel heb, spelers als Cristiano Ronaldo, Sergio Agüero en João Moutinho halen... Kwalitatief zou het beter kunnen, maar het geeft mij meer voldoening om successen te halen met alleen maar Nederlanders. Spelers als De Zeeuw, Schaars en Van der Vaart hebben nu ook een globale status en dat vind ik wel tof:)

En om nog even terug te komen op willemiipsv: De spelers hebben dan wel allemaal een Nederlandse nationaliteit, maar multicultureel is de selectie wel. Denk maar aan de Kaapverdische David Mendes da Silva, de Ghanees Riga Mustapha, Antilliaan Vurnon Anita, Turk Ugur Yildirim en Surinamer Nigel de Jong.

Geplaatst

Ik snap het idee ook wel Tandeira en ik vind het ook knap om het zo te doen ;)

@ WiWa: Ik zeg niet dat hij niet genoeg kwaliteit heeft, maar dat hij meer kwaliteit zou kunnen hebben. Er zijn echt wel betere rechtsbacks te krijgen dan Robbie Wielaert, om maar iemand te noemen ;)

Geplaatst

@tandeira, daar heb je inderdaad een punt, die spelers zijn toch nog wel multi cultureel ook al hebben ze allemaal een Nederlands paspoort ;)

Geplaatst
Ik snap het idee ook wel Tandeira en ik vind het ook knap om het zo te doen ;)

@ WiWa: Ik zeg niet dat hij niet genoeg kwaliteit heeft, maar dat hij meer kwaliteit zou kunnen hebben. Er zijn echt wel betere rechtsbacks te krijgen dan Robbie Wielaert, om maar iemand te noemen ;)

Misschien zet hij daar normaal wel Zuiverloon neer.

Geplaatst

wel aardig team: 7,0. al portugees kampioen mee geworden?

Geplaatst

Dit is mijn Arsenal Team in December 2010. Dit is wel FMH 2008 voor PSP.

----------------Akinfeev---------------

---------------------------------------

----Zaccardo----Touré----Taylor------

V.Persie-Mascherano-Fabregas-Giovinco

-----------------Vela-----------------

-------Adebayor------Crespo----------

S1: Mannone

S2: Djourou

S3: Nasri

S4: S.Kalou

S5: Owen

Bendtner,Mikel,Denilson,Dos Santos,Lulinha,M.Rodriguez,Bojan,Wallcot,Murphy,Adrien,Muamba,Barnes,Lansbury,Onuoha,Diaby,Nodtveit,Bischoff,A.Young,Afellay,De Silvestri,Barazite,A.Song,Wilshere,A.Traoré,Ramsey,Bouazanis,F.Merida.

(Aan het einde van het seizoen komen Robinho,M.Richards,De Guzman,Huntelaar,Dervite en Mertesacker allemaal gratis over van hun clubs)

Geplaatst

Crespo? Leeft die nog:p Die is toch niet goed genoeg voor Arsenal?

Geplaatst

Mijn team met Standard, begin seizoen 2008-2009

Doel: Logan Bailly (Rorys Espinoza))

Rechtsback: Mike Mampuya (Hans Cornelis)

Linksback: Landry Mulemo (Pieter-Jan Monteyne)

Centraal-duo: Jelle van Damme en Dante (Mohamed Sarr en Alex Silva)

Verdedigende middenvelder: Ibrahim Kargbo (Benjamin Nicaise)

Rechtshalf: Axel Witsel (Wilfried Dalmat)

Linkshalf: Marco Ingrao (Leon Benko)

Schaduwspitsen: Wagner en Salim Toama (Gaël Arend)

Spits: Tom de Sutter (Milan Jovanovic / Igor de Camargo)

Ben dus aan het "ver-Belgen"! Resultaten zijn nog niet super, maar gaan zeker komen!