Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik vind het een super team! Ik geef je een 9, Alan Kardec is natuurlij een hele goeie;) Koop hem vaak als invalspits;)

Geplaatst

MONSTER!!! Als je ipv Kardec, Pazzini of Bianchi haalt, ook allebei kopsterk, dan krijg je een 10 van mij. Nu een 9.5

Geplaatst

Aaaaa joh waarom:p Kardec is een superspeler. Laat hem lekker daar staan:)

Geplaatst

Als je het doet veritalianen dan moet je het wel helemaal doen!

Geplaatst

mrcwuu.png

FC Haarlem in t 4e seizoen, had vorig seizoen veel spelers gehuurd maar heb er voor gezorgd dat ik daar minder afhankelijk van ben en met dit team wil ik voor Europees voetbal gaan. :)

Sam Safari (alleen de naam is al geweldig :P) is een regen uit Zweden met verdedigend geweldige stats, Ismael Koster komt uit mijn jeugd is ook regen en is wel een redelijk spitsje.

Geplaatst

Leuke selectie, maar misschien is Europees voetbal iets te hoog gegrepen... Maar voor de rest netjes, een 7

Geplaatst

Als je het doet veritalianen dan moet je het wel helemaal doen!

Ja precies, 1 Braziliaan ertussen staat niet.

Ik kreeg jammer genoeg een transferverbod omdat de club misschien overgenomen zou worden. Ik ga niet een seizoen beginnen met slechts 2 spitsen, daarom heb ik Kardec niet verkocht. In de winter komt Pelle, Toni, Bianchi of Pazzini.

Geplaatst

Toni is denk ik te oud, Pelle niet van het niveau mischien wissel. Pazzini of Bianchi zijn wel goed voor je team denk ik...

Geplaatst

@David Een aantal leuke spelers, maar met dat team zal je niet heel ver gaan komen in Europa (denk ik). Van mij een 7,5

Geplaatst

Mooi elftal, paar leuke Spanjaarden gehaald, maar 1 ding snap ik niet, waarom haal je Rafinha als je Daniel Alves hebt, en je kan Puyol en Ramos ook laten backen mocht het nodig zijn.

Geplaatst

tja klopt eigenlijk wel, maar dat was in de winterstop en toen had Puyol een schorsing van 4 wedstrijden en Alves was toen geblesseerd. Ik moest toen een oplossing hebben omdat er belangrijke wedstrijden waren... Ramos heb ik pas sinds de zomerstop...

Geplaatst

aha duidelijk;) Maar je kan Rafinha waarschijnlijk ook weer voor een net bedrag verkopen mocht je hem niet meer nodig hebben.

Geplaatst

• Atletico Madrid begin seizoen 14/15

2elyteg.png

Rate it please :thumb:

[spoiler=en rate dan meteen mn eerste ook maar ff ;)]2qte5a8.png