Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Jammer dat je amper jeugd/regens laat doorstromen, verder natuurlijk een topteam :)

Tsja, weinig ruimte voor jeugd en regens als je mn eerste zo bekijkt he ;) Spelers uit het eerste maken pas ruimte voor nieuw talent wanneer ze of te oud worden (in de meeste gevallen is dit vanaf 30 a 31jr) of wanneer ze verkocht worden.

Geplaatst

Lol, ik speel niet zo lang? Tsja wat is lang he, met NAC zat ik ergens rond de 2022 ofzo en met Real Union rond de 2028. Ik probeer alle jongste sterspelers (zoals Aquino, Saivet, Akinfeev, Bojan etc) altijd te halen zodat ik zolang mogelijk het gebruik van regens kan uitstellen. Persoonlijk vind ik het veeeeeeeeeeeeeeel leuker om met echte spelers te spelen. 9 vd 10 regens die je hier voorbij ziet komen zijn wel zo ernorm goed, beter dan Fabragas Silva Aguero enz en daar geloof ik sowieso niet in.

edit: dit waren bijv de beste 11 aller tijden uit mn Real Union game;

[spoiler=beste elf]2nasos3.jpg

Montero, Vilaca, de Jonge, Halliday, Gil, Jacobsson, Parrilla, Sundqvist en Alastuey zijn allemaal regens ;)

Geplaatst

Schitterend team hoor een 9

Paar vragen: Hoe ontwikkelen De Gea en Sergio Asenjo zich. En is Aaron al bijna goed genoeg voor het 1e?

Geplaatst
En is Aaron al bijna goed genoeg voor het 1e?

Ik denk het wel hea in seizoen 14/15 :-D:-D:-D

Geplaatst

Tottenham Hotspur

2010/2011

MU Data Update XVIII (1.1)

[spoiler=Tottenham Hotspur 2010/2011]spurs2010ew0.jpg

Screenshots op aanvraag!

Geplaatst
Heerlijk team Alex! Dikke 9,5 waard!

:thumb:

Schitterend team hoor een 9

Paar vragen: Hoe ontwikkelen De Gea en Sergio Asenjo zich. En is Aaron al bijna goed genoeg voor het 1e?

Aaron lijkt sinds de laatste update van Patrick een stuk minder goed, is niet echt een topspeler meer. De Gea en Asenjo ontwikkelen zich goed maar blijven ver achter op een stel regens die ik ook heb.

@GF, dan is het toch zooo fking saai, als je keer op keer zelfde spelers haalt?

Eerst roep je dat ik nooit regens haal.. dan laat ik je een hele lijst met regens zien en nu haal ik weer keer op keer dezelfde spelers :cab: En om daar toch maar op in te gaan, kan er ook niks aan doen dat Silva, Fabregas en Ramos bij de allerbeste horen en toevallig wil ik altijd en met elk team de allerbeste hebben. Toevallig heb ik Akinfeev, de Silvestri, Richards, Neves, de Ceglie, Cahais, Orru, Kroos enz nog nooit eerder gehaald :whistle: En wat Aquino betreft, die hoort gewoon in mn team!

Geplaatst
Lekker Alex! 8.5 van mij, mag ik een screentje van Rodney Sneijder? En waar is Sergio Aguero? :p

In de spits :cab:

Geplaatst

wmjkvs.jpg

pander, pablo, m.rodriguez heb ik gratis

Geplaatst

Zeer mooie team maar ik vind persoonlijk Pablo niet zo goed en had je niet nodig ivm sakho en breno;)

Een 8.3

Geplaatst

maar ik wou hem doorverkopen maar niemand wou hem

Geplaatst
Lekker Alex! 8.5 van mij, mag ik een screentje van Rodney Sneijder? En waar is Sergio Aguero? :p

Volgens mij heb je mn reserves een 8.5 gegeven Sebas :D Daaronder staat ook nog een spoiler van mn eerste elftal namelijk ;)

Geplaatst

@ King

8.5 ! Mooi team , en mooie aankopen met Gomis ( terug :D ) , Milevskiy , Ducasse , Costil :).

Feindouno staat toch basis hé ? Want bij mij is hij de sterspeler vd ploeg _O_.

Geplaatst
wmjkvs.jpg

pander, pablo, m.rodriguez heb ik gratis

mrodriguez is voor 12m verkocht pander voor 6 pablo voor 6.

toni voor 15.

ik heb cardozo en bale gehaald