Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mijn selectie met Arsenal in 2008/2009.

Ik weet dat er weinig Engelsen in zitten. Mijn doelstelling was om Arsenal te nationaliseren maar ik kan geen leuke spelertjes vinden.

xkn85c.png

Geplaatst

Heb je Wallcott nog? En snap niet waarom je Trezeguet hebt gehaald terwijl je RVP en Adebayor als 1e spitsen hebt, daarnaast Eduardo Bendtner en Vela. En Leroy Fer;e

Geplaatst
Heb je Wallcott nog? En snap niet waarom je Trezeguet hebt gehaald terwijl je RVP en Adebayor als 1e spitsen hebt, daarnaast Eduardo Bendtner en Vela. En Leroy Fer;e

Ja ik heb Wallcott nog. Maar hij is voor het 2e seizoen achter elkaar verhuurd aan Celtic. Vind zijn stats echt niet goed, behalve zijn snelheid en techniek.

Geplaatst

bedankt voor de cijfers :D

heb er ook de championsleague mee gewonnen in mijn 3e seizoen en 3 jaar achter elkaar kampioen weet alleen niet wie ik er bij moet kopen omdat mijn team zo lekker draait

Geplaatst

Als je niet weet wie te kopen, koop dan gewoon talentjes en behoud je ploeg ;) Of koop Marange, Ducasse, Perrin en Gomis ;c

Geplaatst

@LosMerengues: Knap dat je zoveel goede (Braziliaanse maar maakt niet uit) talenten hebt kunnen kopen, geef je een 8,5 omdat op de VC positie geen goede speler staat (blijkbaar wel in vorm maar alsnog), maar ik snap niet echt waarom je thiago en kardec hebt gekocht als je berg al hebt en met 1 spits speelt, dat geld kon je beter in VC steken

Geplaatst

Leuk team met Az met spelers zoals Di Maria en Falcao

Een 7.7

Geplaatst

teamfiorentinaiy9.png

Fiorentina seizoen 2. Vorig seizoen op de één-na-laatste speelronde Champions League voetbal verspeeld en werd 5e, moet het dit seizoen dus met UEFA Cup voetbal doen. Daarom besloot ik maar versterkingen te halen in onder andere Criscito, Adriano (vervanger Gilardino, die voor 30 miljoen naar Milan trok, kostte me 17.5 miljoen) en Rosina (vervanger Lennon, die voor 40 miljoen + 50% naar München vertrok, kostte me 25 miljoen). Ustari is gehaald voor de toekomst, als Frey óf verkocht wordt, óf te oud wordt. Tevens Italiaans, wat altijd leuk meegenomen is.

Tevens is dit de verwachte basiself en bank.

RATE IT!

Geplaatst

Best leuke ploeg hoor,, Alleen M.Fernandez zie ik eigenlijk liever op AMC spelen dan AML, maarja als hij bij jou daar goed tot zijn recht komt is het prima.. en speelt Adriano goed als eenzame spits ?

8,8

Geplaatst

Mooi team met veel goede spelers. Maar niet zoveel italianen.

Een 7,9

Geplaatst
Best leuke ploeg hoor,, Alleen M.Fernandez zie ik eigenlijk liever op AMC spelen dan AML, maarja als hij bij jou daar goed tot zijn recht komt is het prima.. en speelt Adriano goed als eenzame spits ?

8,8

Dankjewel voor het raten. Mat�*as Fernández is júist handig op linksbuiten, mede vanwege een aantal factoren:

-Ik heb een erg sterke aanvallende middenvelder, in de vorm van Montolivo.

-Ik heb geen goede linksbuiten

-Fernández heeft snelheid, techniek, een goede voorzet en scorend vermogen, waardoor er vrijwel altijd dreiging van hem uitgaat.

Vorig seizoen speelde hij in totaal 37 wedstrijden, waarin hij 9 keer scoorde, 8 assists gaf 2x MOTM was en een gemiddelde van 7.19 haalde. Voor een club die 5e in de competitie eindigde is dat een uiterst goede prestatie, denk ik zo. Dit seizoen heeft hij in 2 wedstrijden al 2 assists gegeven en haalde hij een gemiddelde van 7.50.

Adriano, tja, dat is moeilijk oordelen. In 5 oefenwedstrijden, tegen gerenommeerde tegenstanders (Feyenoord, Bayern, Fenerbahçe, Djurgarden, AIK) scoorde hij 3 maal als eenzame spits en gaf hij 1 assists. In de competitie tot dusver, scoorde hij 2 maal in 2 wedstrijden. Oftewel, het begin is veelbelovend.

@Levi: Bedankt voor je reactie. Ik ben op dit moment bezig met het nationaliseren, maar goede Italianen zijn duur. Ookal vind ik het lichtelijk overdreven. Van de 22 selectiespelers, zijn 13 daarvan Italiaan. Wat dus betekent dat 59% van de selectie Italiaans is. Neem daarbij dat Adriano een Italiaans paspoort heeft.

Geplaatst
Vorig seizoen speelde hij in totaal 37 wedstrijden, waarin hij 9 keer scoorde, 8 assists gaf

srry, maar dat vind ik echt niet veel, ik had hem is bij een game van mij lang geleden, toen werd(was) hij een echte sterspeler, hij speelde op AMC bij mij. hij scoorde meer dan 25 keer per seizoen

Geplaatst
srry, maar dat vind ik echt niet veel, ik had hem is bij een game van mij lang geleden, toen werd(was) hij een echte sterspeler, hij speelde op AMC bij mij. hij scoorde meer dan 25 keer per seizoen

Ter vergelijking: Montolivo, de AMC, scoorde 6 maal en gaf 7 assists. Deze taktiek draait om de spits. Op de AMC zal Fernández ook niet veel scoren, of assists geven, aangezien de meeste assists van de VL, AML, VR, AMR komen. Maar ik zal kijken of ik hem dit seizoen af en toe de kans zal geven op AMC. Bedankt voor de tip in ieder geval :).

Geplaatst

Sikko: Mooi team man, Alleen maar fransen. veel talent en ook nog aardig wat spelers die er op het begin ook speelde 9,5.

Geplaatst

Eens kijken wat jullie van mijn team vinden:

teamry2.png

Raten maar!

Geplaatst

Mooi team.. Maar waarom speelt man utd in het oranje?

8

@matje90 .. hij zit aan het einde van zijn 2e seizoen ;) CL winnen, kampioen, .. ;)