Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

8 verdien je wel al heb je weinig (3?) Italiaanse spelers meer :(

Heb je bovendien soms geen problemen met verdedigen want je hebt toch maar 4 mensen (verdedigers) die verdedigen want de rest zijn allemaal aanvallende spelers.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ondanks dat je een aardig kleine selectie hebt en niet al teveel italianen(in je basis zelfs geen één?) een 7-

Geplaatst
8 verdien je wel al heb je weinig (3?) Italiaanse spelers meer :(

Heb je bovendien soms geen problemen met verdedigen want je hebt toch maar 4 mensen (verdedigers) die verdedigen want de rest zijn allemaal aanvallende spelers.

Ik hou bitter weinig rekening met nationaliteit :D. (4 Italianen :p)

Op verdedigend vlak loopt alles naar wens, kan niet echt klagen. Akkoord, ik krijg waarschijnlijk meer goals tegen dan de gemiddelde FM'er, maar dit wordt mooi gecompenseerd:

(Screen vorig seizoen, laatste 11 matchen 33 op 33)

lazioeindstanddt0.jpg

Geplaatst
Die Grendel is me even een held zeg. Minpuntje is Defour. een 8 van mij

Hij heeft inderdaad mooie stats, maar hij heeft in zijn eerste matchen nog geen potten gebroken. Defour ligt constant in balans met mijn jeugdproduct Mancini of Hazard. Bedankt!

Edit: Dit is het eerste jaar dat ik over een transferbudget beschik. De voorbije jaren moest ik een beroep doen op vrije transfers en aangezien een goede Italiaan helemaal niet goedkoop is, kan dit een verzachtende omstandigheid zijn voor het weinig aantal Italianen. :D

Geplaatst

Milan 2011:

----------------------------Ochoa---------------------

Eduardo Ratinho------Barzagli-------Breno--------Bale

--------------------------Pirlo--------------------

-------------C.Ronaldo-------------Quaresma--------

---------------Diego------------Ninis-------------

---------------------Vantaggiato-------------------

wissels:

D.Bouzanis

Pander

Pepe

Kaka(speelt weinig omdat hij vaak geblesseerd is)

Millan

Trecarichi

Gattuso

nu zul je je afvragen waarom Vantaggiato?, ik had hem in het eerste seizoen gehaald als vervanger van Inzaghi/Gilardino, en die 2 scoorde totaal niet, toen had ik Vantaggiato een paar keer in de basis gezet en hij scoorde er op los, nu heeft hij in 4 seizoenen 100x gescoord :)

prestaties:

kampioen 2007,2008,2009,2010

beker 2008,2010

CL 2007,2008,2010

Geplaatst

die zit ik nog steeds te zoeken, eerst had ik Pozzi tot eind 2009, maar dat lukte niet echt, nu heb ik totdat ik een goede reservespits heb Kaka als 2e spits, en Millan is nog niet echt goed genoeg dus heb ik hem nog bij onder 20 staan, soms valt hij in bij makkelijke wedstrijden

Geplaatst

Prima elftal, paar Italianen in de basis, maar jammer van de bankzittende Gattuso.

Score: 8

Geplaatst
Prima elftal, paar Italianen in de basis, maar jammer van de bankzittende Gattuso.

Score: 8

zijn kwaliteiten zijn ook hard omlaag gegaan, maar hij speelt nog redelijk vaak ;)

Geplaatst

MK Dons, seizoen 2010/2011: In de Premier League

246kt2w.png

Benoit Costil: Mijn eerste keeper, sober en maakt toch erg weinig fouten. In seizoen 2009/2010 weggekocht bij Stade Malherbe de Caen voor 3 miljoen.

Geoffrey Jourdren: De Nederlanders hier begrijpen vast wel wat ik bedoel als ik zeg dat hij wat weg heeft van Grandel, stapelt de blunders op, wedstrijden land na elkaar. In seizoen 2008/2009 weggekocht voor 200k bij Montpellier Hérault

Demirel Volkan: Was ongelukkig bij Bayern Munchen, en mocht daar weg voor 1,7 miljoen. Ik heb niet getwijfeld en ik heb hem deze zomer overgenomen

Thomas Vermaelen: Sabic deed het lang goed, maar in de Premier League viel hij toch door de mand. Dat dreef mij ertoe om deze zomer een andere VC aan te trekken, lieft linksbenig. Ajax ging akkoord met een transfersom van 15 miljoen euro. Dat maakt van Thomas Vermaelen onze duurste aankoop ooit.

Jack Hobbs: Weinig over te zeggen, prototype van de Engelse VC, kwam in seizoen 2008/2009 over van Liverpool voor 6 miljoen.

Esmir Sabic: Kwam in mijn allereerste jaar bij MK Dons over van Baulmes, voor 45k. Kon de PL niet aan, daarom werd Vermaelen ook gehaald.

Lukasz Kowalski: Zit enkel nog hier, omdat er voorlopig geen betere backs te krijgen zijn.

Antonio Scró: Kwam ook in mijn allereerste jaar bij onze ploeg. Als zijn fysiek wat beter was zat hij allang bij ploegen als Real of Man Utd, want technisch zijn er weinige backs die aan hem kunnen tippen.

Marvin Angulo: Newcastle wou Lauri Dalla Valle erg graag hebben, ik wou Angulo graag. Newcastle schreef dan ook met alle plezier een groot bedrag over op onze rekening en stuurde zodoende ook Marvin naar hier.

Guilherme Siqueira: Technisch beter, maar fysiek slechter dan Scro, een roulatiesysteem lijkt me dan ook logisch.

Valeri Minkenen: Finse box-to-box middenvelder, barst van het talent. Kwam gratis over van HJK.

Zdravko Kuzmanovic: Was ongelukkig bij Napoli, dat hem dan ook graag aan ons verkocht voor 4,7 miljoen. Koopje!!

Anton Putilo: In principe mijn vast linksbuiten; opvallend is dat ik hem haalde voor 130k en zijn waarde explosief toegenomen is.

Henri Saivet: Betrokken bij de transfer van Tajio Teniste naar Bordeaux, bij ons heeft hij zich ontwikkeld tot de meest gewilde aanvaller van Europa.

Gabriel Torje: Aangetrokken voor 6,5 miljoen, dat was tot de komst van Vermaelen een recordbedrag. Een belangrijke pion in mijn succesteam.

Fransisco Duran: Teruggezakt naar de achtergrond, maar nog steeds erg nuttig voor de ploeg. Kwam gratis over van Liverpool, 2 jaar geleden.

Victor Moses: Belangrijke speler, zowel in de spits eals op het middenveld. Crystal Palace wou hem verkopen voor 3 miljoen euro, een zet waar ik nog altijd geen spijt van heb.

Bogdan Stancu: Goalgetter, overgenomen van Poli 1921 voor 3 miljoen en sindsdien mijn absolute wereldspits.

Charles-Andre Doudin: Gezien zijn transfersom van maar 50k, misschien wel een van de beste transfers die ik gedaan heb, zeker als je zijn statistieken ziet.

Lucas Trecarichi, Uros Palibrk, Nicolas Millan, Georginio Wijnaldum, Thiago en Henry Moore zijn uitgeleend aan mijn sattelietclub, Club Brugge.

Thiago is overgens de MRC van FC Barcelona

Geplaatst

_O_ fraai elftal met echt veel talenten! Een 9 van mij

Zou je misschien ook een screen kunnen plaatsen van Charles-Andre Doudin?