Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Cisco Roma, eind 2008.

Seizoen 1: Kampioen + Italiaanse Super Cup Serie C2

Seizoen 2: Sta nu 3e, doel : behoeden van degradatie :D

ciscoromaeind2008sc7.jpg

Spelers met stip zijn gekocht door mij.

Note:

Van Nieuwkoop is normaliter eerste doelman.

Verweij en Ten Zijthoff spelen ook zéér veel wedstrijden.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

8, degelijke getalenteerde selectie met aardig wat talenten. En leuk dat je Pienaar teruggehaald hebt!

Geplaatst

Meteen zoetzak:p

Duco Pienaar is al bij Dortmund, maar verhuurd aan Everton.

Misschien heb je je ding verkeerd geschreven dat ik het vekreerd begrijp

Geplaatst

Leuk team, haal je ook veel prijzen met dit team? Hoe ziet je tactiek der eigenlijk uit?

Ik vind het wel een 9 waard :)

Geplaatst

Mijn Arsenal, start seizoen 3. Vorig seizoen CL gewonnen. Ik wil gaan verengelsen maar ik ga dit heel geleidelijk doen, dus geen transferwindows waar 10 buitelanders weggaan en er 10 terugkomen.

arsenalteamkj5.jpg

Geplaatst
Leuk team, haal je ook veel prijzen met dit team? Hoe ziet je tactiek der eigenlijk uit?

Ik vind het wel een 9 waard :)

1e seizoen kampioen geworden met 2 punten voorsprong op Bayern Munchen. Bekerfinale 3-1 winst op Werder. Verder zit ik in een CL poule met Brugge, Inter en PSV. 4-4-2 met een ruit, komt van dit forum af.

Geplaatst
Ajax, seizoen 1 net voor de 3e competitie wedstrijd:)

28k7xa9.png

hoe kon je aan het geld :cab: Palacio, Elmander Quaresma = miljoentje of 50

Geplaatst

Ik bespeur een beetje gecheat.... want er zijn ook geen grote namen verkocht waar je veel geld voor zou kunnen krijgen(bijv. huntelaar)

Geplaatst

Ik bespeur een beetje jaloezie,

Niet zo'n hele originele aankopen, maar ze voldoen.7.

Geplaatst
Meteen zoetzak:p

Duco Pienaar is al bij Dortmund, maar verhuurd aan Everton.

Misschien heb je je ding verkeerd geschreven dat ik het vekreerd begrijp

Oke, mijn fout. Ik dacht dat hij daar vast speelde ;)

Geplaatst

Nee geen jaloezie ;) maar ik zou wel is willen weten hoe hij aan zoveel geld komt..

Geplaatst

Maandag 1 september 2014. Ajax is de derde club van Europa. Ik heb in 7 seizoenen 1 seizoen meer geld uitgegeven dan er is binnengekomen. We zijn 4 keer in de finale van de CL terechtgekomen en hebben 2 keer gewonnen. De club heeft een geschatte waarde van € 311.000.000.

Afgelopen seizoen heb ik voor de tweede keer de Champions League gewonnen, naast alle prijzen in de Nederlandse competitie en een ongeslagen seizoen in de Eredivisie. Vervolgens zijn de brekers op mijn middenveld, Sunny en Bolzoni weggekocht voor een totaalbedrag van € 53.000.000. Ik heb geen vervangers gekocht, maar heb geprobeerd om het verlies op te vangen met spelers uit de jeugd, namelijk Watt en de Boer.

Mijn selectie bestaat uit veel verschillende nationaliteiten en dat kan mij lekker niks schelen. Veel van de buitenlanders zijn op 16/17 jarige leeftijd gescout, aangetrokken en vervolgens zelf opgeleid, een beetje á la Wenger. Uit mijn eigen jeugdopleiding is in de afgelopen 7 jaar exact 1 speler goed genoeg om niet meteen te worden vrijgelaten (3 sterren of meer potentieel van de coach).

De voltallige selectie:

x4ql1x.png

De eerste 23, tussen deze spelers rouleer ik, ze zijn allemaal onderdeel van de A-selectie:

2cdu328.png

Screens van relevante regens:

Jan Antos, Emanuelson is afgelopen zomer op 28-jarige leeftijd aan Real Madrid verkocht. Ik verwacht dat Antos aan het eind van het jaar net zo goed is als Emanuelson.

25queds.png

James Watt, zie eerder verhaal. Speelt al een hele tijd bij de club en zal dit seizoen eindelijk zijn doorbraak moeten maken. Hij kan ondanks zijn leeftijd nog veel groeien denk ik.

28mem8.png

Josu Fernández de Garayalde, weggepikt bij de jeugd van Real Madrid. Hij kan net zo goed worden als Ochoa, en hij is goed op weg. Hij zal dit seizoen in de 'mindere' wedstrijden zijn kansen krijgen. Na dit seizoen is Ochoa 30 jaar, hij mag dan vertrekken, de Garayalde zal zijn vervanger zijn.

i2n2ns.png

Jens Flottmann, zijn tactische en verdedigende attributen zijn uitstekend, ook al ziet het er allemaal vrij negatief uit met die rode pijltjes. Het enige wat mij ervan weerhoudt van hem een echt belangrijke speler te maken is zijn traagheid. Dat past niet bij mijn spel, waarin de buitenspelval wordt gehanteerd en de verdedigers opschuiven. Hij wordt dan ook zwaar op zijn aerobics getraind.

2rhoffp.png

Louis Vos, één van de weinige goede regens uit Nederland. Hij komt van GA Eagles en kan over de hele linkerflank spelen. Hij zal met Antos vechten om de linksback positie.

n4xw1j.png

Fabio Santoro, op 16-jarige leeftijd weggehaald bij Lazio, hij is op elke positie op het middenveld de tweede vervanger, behalve op de rechtsbuiten positie. Ik heb hem opgeroepen voor Italië.

2rne97q.png

Lievens, pas op 20-jarige leeftijd gevonden. Held. Speelt ongeveer 1 op de 3 wedstrijden. Kan nog groeien en even goed worden als Le Tallec, ik denk zelf dat hij beter kan worden.

j5fghe.png

De Boer, Schwartz en May, allemaal nog niet goed genoeg om serieus mee te concurreren voor een positie, maar zullen tegen de wat zwakkere tegenstanders hun opwachting mogen maken in het eerste.

293c9ol.png

23rzax.png

258z9qv.png

Geplaatst

Goed team, maar met Ajax dat dik is overrated wint mijn broertje van 3 nog de CL etc.

een 7

Geplaatst
Slechts 1 Nederlander in de basis, Ajax-onwaardig :m:
Het Nederlands elftal is inmiddels praktisch bejaard. Ik zou alleen Zuiverloon willen hebben van het huidige Nederlandse elftal.
Geplaatst
hoe kon je aan het geld :cab: Palacio, Elmander Quaresma = miljoentje of 50

En vergeet boruc niet en kompany is nog wel meer dan 50.

Ik bespeur een beetje gecheat.... want er zijn ook geen grote namen verkocht waar je veel geld voor zou kunnen krijgen(bijv. huntelaar)

Nee geen jaloezie ;) maar ik zou wel is willen weten hoe hij aan zoveel geld komt..

Als je telkens op dit knopje drukt

mwfdao.png

Dan kan het zijn dat je elke week weer meer geld op je transferbudget krijgt, zoals ik dus had.

Zo kom je aan deze transfers:

2qmm9h5.png

Ik zie dan een klein beetje jaloezie bij mensen, maar dat heb ik soms ook wel dus ik gezond:P