Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Vitesse seizoen 7.

Rode stipjes zijn regens, de rest is allemaal in de loop der tijd gekocht, dit seizoen alleen Vela aangetrokken.

Santonocito is geen regen, in het begin speelt hij bij Celtic. Heb hem ook wel eens gehad. :D

Maar leuk team! een 8.

Geplaatst

Jep heerlijke selectie van me team gemaakt. Valt me wel op dat veel mensen met Vitesse lange spellen spelen, zegt weer ns hoe leuke team we hebbe :p

Een 9.8

10 krijgt niemand van mij :p

Geplaatst

Lange 10/10 geweldige game natuurlijk met Vitesse! Financieel ook helemaal top. Is dit nou ook die game met Rooney?

Geplaatst

Rooney wou komen maar Manchester wou meer dan 120 miljoen, ja dikke piemel dan :cab: Toen Montes gebombardeerd tot superspits en die betaald dat met doelpunten terug. :)

Geplaatst

Dat team is gewoon een dikke 9.9/10. Alleen Defour is een minpuntje.

Heb je nog geen regen gevonden die Lange heet ?;)

Geplaatst

Defour heb ik gratis overgenomen, is louter een backup voor Pjanic en wordt na dit seizoen weer verkocht. :)

En heb wel wat Lange's gevonden, alleen zo slecht dat ik ze niet eens bij het echte Vitesse zou willen ;)

Geplaatst

Arsenal Seizoen 3:

selectierh5.jpg

ik vind het zelf wel een heldige selectie alleen jammer dat ik maar 2 engelsen heb

ik heb wel vaughan nog maar die is verhuurd net als Vela, Bendtner, Wallcot en balotelli

dus raten maar

ik heb nog 190 miljoen transfergeld dus als iemand nog enkele aanbevelingen heeft hoor ik het graag
Geplaatst
8.5, haal Silva. Hij is echt _O_

op welke positie van Persie is goed en rosicky ook

Geplaatst

Arsenal Februari Seizoen 2:

t0ottz.png

Ik heb niet echt een vaste opstelling want ik roteer zoveel mogelijk maar als ik echt één basis moest kiezen zou dit hem zijn ;sm;

Voor als jullie je afvragen waar Hleb en van Persie gebleven zijn: Die heb ik verkocht. Ze wilden in de winterstop van het 1e seizoen allebei weg terwijl ze eigenlijk alles speelde. van Persie heb ik verkocht voor 30 miljoen en Hleb voor 12,5 miljoen ;)

Raten Maar! 8)

Geplaatst

Goed team, al heb je het niet echt zoals in het echt gedaan, talentjes kopen en opleiden. Verder vind ik Hleb een stuk beter dan Simao. 7,5

Geplaatst
Goed team, al heb je het niet echt zoals in het echt gedaan, talentjes kopen en opleiden. Verder vind ik Hleb een stuk beter dan Simao. 7,5

Tja, als Hleb niet wegwilde had ik hem ook gewoon gehouden en had ik Simao denk ik nooit gehad ;)

Ik heb nog wel een aantal talentjes in mijn tweede rondlopen zoals Hazard, Pjanic en Denilson(verhuurd aan Ajax) maar ik vond het elftal in het eerste seizoen niet sterk genoeg dus heb ik flink ingekocht :p

Geplaatst

@jannie37: Lekker team hoor! :thumb: Je krijgt een 8

@Blenko9: Beetje wazige tactiek maar zo te zien heb je goede aankopen gedaan! 8) Helaas is er nauwelijks meer iets over van het orginele Ajax en ik mis ook een beetje de talentjes van Ajax. Een 7

Mag ik trouwens even een screentje van je transfergeschiedenis?

Geplaatst

oke die krijg je van mij maar van welk seizoen wil je ze? en de tactiek werkt uitstekend, ik hou niet zo van die standaard tactieken.

ach hier heb je ze ook allemaal ik heb toch niks te doen:-D

[spoiler=Transfers 2007/2008]ajax2007wh6.jpg

[spoiler=Transfers 2008/2009]ajax2008uj1.jpg

[spoiler=Transfers 2009/2010]ajax2009bq9.jpg

[spoiler=Transfers 2010/2011]ajax2010yn3.jpg

bij die laatste verkocht ik nog lomski voor 3,6 miljoen aan levski maar die staat er niet op omdat ik naar onder gescrolt heb.

astublieft.

Geplaatst
oke die krijg je van mij maar van welk seizoen wil je ze? en de tactiek werkt uitstekend, ik hou niet zo van die standaard tactieken.

Het liefst van alle seizoenen ;) als dat teveel werk is dan doe maar alleen de eerste 2 seizoenen :p

Geplaatst

hoffemheimnj0.jpg

Mijn selectie met Hoffenheim in seizoen 3. Eerste seizoen overtuigend kampioen geworden in de Tweede Bundesliga en vorig jaar 7e geworden in de Bundesliga waardoor ik net Europees voetbal miste.

Geplaatst
wat vind je ervan AjaxFlash?

Ziet er goed uit. Redelijk veel geld uitgegeven maar je hebt ook veel geld teruggekregen zoals 45 miljoen in je 3e seizoen! :thumb: je krijgt toch nog een 8 vanwege de transfers...

Een 8 dus!

Geplaatst

teammiemx4.jpg

Juli 2010.

Nederlands

Stopt

Gratis

Een paar spelerts waren ook uitgeleend, dus vandaar grote spelersgroep nu.