Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Arsenal Februari Seizoen 2:

t0ottz.png

Ik heb niet echt een vaste opstelling want ik roteer zoveel mogelijk maar als ik echt één basis moest kiezen zou dit hem zijn ;sm;

Voor als jullie je afvragen waar Hleb en van Persie gebleven zijn: Die heb ik verkocht. Ze wilden in de winterstop van het 1e seizoen allebei weg terwijl ze eigenlijk alles speelde. van Persie heb ik verkocht voor 30 miljoen en Hleb voor 12,5 miljoen ;)

Raten Maar! 8)

Reacties misschien?

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zo, een fantastisch team heb je.

misschien moet je een vervanger halen voor rosicky omdat ik geen fan van hem ben maar ja smaken verschillen, TIP --> Rosina = held :-D

je hebt geen een engelsman, maar dat intereseert me ook geen ene fuck want 't gaat om de kwaliteit van je team.

een 8,5

Geplaatst
hoffemheimnj0.jpg

Mijn selectie met Hoffenheim in seizoen 3. Eerste seizoen overtuigend kampioen geworden in de Tweede Bundesliga en vorig jaar 7e geworden in de Bundesliga waardoor ik net Europees voetbal miste.

Geplaatst
Zo, een fantastisch team heb je.

misschien moet je een vervanger halen voor rosicky omdat ik geen fan van hem ben maar ja smaken verschillen, TIP --> Rosina = held :-D

je hebt geen een engelsman, maar dat intereseert me ook geen ene fuck want 't gaat om de kwaliteit van je team.

een 8,5

Rosicky is wel goed hoor maar Rosina is ook een held _O_ Helaas zit hij al bij Barcelona en hij is nogal duur geworden in een jaar tijd :cry:

Geplaatst
*plaatje*

Mijn selectie met Hoffenheim in seizoen 3. Eerste seizoen overtuigend kampioen geworden in de Tweede Bundesliga en vorig jaar 7e geworden in de Bundesliga waardoor ik net Europees voetbal miste.

Prachtig team! Ibisevic, Carlos Eduardo en Nilsson zijn echt helden.

Een dikke 8 van mijn kant!

Geplaatst
*Screen*

Nederlands

Stopt

Gratis

Een paar spelerts waren ook uitgeleend, dus vandaar grote spelersgroep nu.

Wat een kutteam zeg. Een 3.

Nee hoor lieverd, een 8 ofzo. (K)

Geplaatst
Bendter op TL = 0/10

Hoe bedoel je TL?

Ik vind Adebayor en Aguero wel iets beter als Bendtner.. Aguero schiet er niet voor niets in 25 wedstrijden 31 in en Adebayor doet het ook niet slecht met 15 uit 20 ;)

Geplaatst
TL = op transferlijst

ow okee :p Mijn vorige reactie geldt hier nog steeds..

Ik heb hem simpelweg niet nodig...Misschien behoudt ik hem toch wel als breekijzer ;)

Geplaatst
teammiemx4.jpg

Juli 2010.

Nederlands

Stopt

Gratis

Een paar spelerts waren ook uitgeleend, dus vandaar grote spelersgroep nu.

(A)?
Geplaatst
(A)?

Wel redelijk team hoor!:) Ik ben zelf ook Feyenoord, ik heb net Wijnaldum verkocht voor 12 Miljoen + in ruil Ever Banega dus lijkt me wel redelijk ofniet?

nx45qg.jpg

En?

Geplaatst

Ook wel lekker team, alleen Biseswar en Nijland? :cab: Verder wel leuk jong team. 12M+ Banega voor Wijnaldum is netjes ja.

Jonathan Reis is toch die ballie van PSV?

Geplaatst

Wat is iedereen hier aan het huilen als het geen reacties krijgt zeg.

Geplaatst
Ook wel lekker team, alleen Biseswar en Nijland? :cab: Verder wel leuk jong team. 12M+ Banega voor Wijnaldum is netjes ja.

Jonathan Reis is toch die ballie van PSV?

Ja... Eerst dacht ik ook dat Biseswar niet goed was, maar in de winterstop gaf ik hem een kans (seizoen 1) en daarna istie echt goed gaan spelen, altijd assists en altijd 7+.

Tja, Nijland speelde niet veel bij Groningen, en hij had goede stats, dus ik dacht laat ik maar eens proberen. Hij was eerst basis, speelde vaak wel goed, maar nu staat hij vooral in de wissel.;c Hij scoort wel redelijk alstie in de basis staat, maar nu geef ik voorkeur aan Andwélé Slory en Jonathan Reis ( van, jawel, PSV. Anderlecht kocht hem voor 4Miljoen, en ik kocht hem één seizoen later voor 6 Miljoen. Is nu zijn geld wel waard met 18 doelpunten uit 20 wedstrijden ;).

Doe me een lol en verkoop jonas olsson ik mag hem niet haha

nee grapje wel lekker team.

Achja, ik nam hem gratis over eind seizoen 2. Hij doet het redelijk, steekt er niet bovenuit ofzo, maar hij maakt ook niet blunders ofzo. Als er een goed bod komt (6/7+) dan is hij wel weg.;)

tnx jongens!:checkit:

Geplaatst

mooie selectie, minpuntje is Albert Luque, is meestal niet al te goed in 09/10

+ Schaars is altijd goed

een 7,5 van mij

Geplaatst

Heerlijke selectie vind ik, lekker breed. Daar houd ik wel van! Qua selecties dan hé, voor de duidelijkheid.

Geplaatst

@AjaxFlash

Ik speel zelf ook met Arsenal, 1e seizoen nog weliswaar, maar ik zal een beetje vergelijken.

Frey: Topkeeper, goeie aankoop.

Alves: Beste RB in het spel, maar ik vind persoonlijk Eboue ook erg goed.

Toure: Prima verdediger uiteraard.

Gallas: Goede verdediger, maar oud? Richards speelt bij mijn Arsenal VC, en Gallas verkocht voor 20 miljoen.

Marcelo: Goeie speler, tuurlijk. Maar ik vind hem persoonlijk beter op (A)ML, en daar speelt hij ook bij mij.

Pirlo: Te dure aankoop waarschijnlijk, en niet goed als VMC naar mijn mening. Bij mij speelt Denilson al in seizoen regelmatig als VMC, of Diaby.

Van der Vaart: Been there, done that.

Fabregas: Top natuurlijk. Bij mij spelmaker, komt ie vele malen beter tot zijn recht.

Simao: Hleb is inderdaad beter, en je had een veel betere vervanger kunnen halen (Quaresma, Ronaldo, Messi, Silva)

Rosicky: Speelt bij mij afwisselend met Marcelo AML. Mag bij een goed bod weg, komt fysiek gewoon tekort,

Aguero: Aguero is echt een superspits, maar als je met 1 spits speelt zou ik een targetman gebruiken. Daarnaast heb je Adebayor, Bendtner, vPersie, Eduardo en Vela bij Arsenal, dus vind ik dit een overbodige aankoop.

Geplaatst
Je zult toch wel meer spelers hebben?

Liverpool, staat in de titel.

Inderdaad Liverpool dus, ben nu in het jaar 2013. Team waarde van meer dan 200 miljoen! Helaas knalde ie er net uit. Ben alles kwijt...