Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Waarom koop je Boruc en zet je hem vervolgens wissel?

Wel nette selectie, maar het zijn de standaard aankopen. Een 6 en halfje van mijn kant.

Geplaatst

Adebayor op de bank, Blessuregevoellige keepert gehaald, Lehmann niet fatsoenlijk vervangen, van Persie op rechts ipv Hleb, Denilson buiten de kern ?

Maarja, een Arsenal kán ik niet objectief raten.

Geplaatst
Maarja, een Arsenal kán ik niet objectief raten.

Objectief raten? Contradictio in terminis!

:D

Maar inderdaad, Adebayor hoort in de basis, Denilson is top, en Boruc is naar mijn mening niet goed genoeg. Owen halen is compleet overbodig met RvP en Eduardo erbij, ook al is het een Engelsman.

Geplaatst

Rosicky en Hleb wissel :mrgy: zo dom, dat waren mijn beste spelers in het eerste seizoen. Verder niet echt orginele of leuke aankopen op Boruc en Downing na. En als Boruc zo slecht is, wat hij overigens niet is, waarom kocht je hem dan voor sowieso meer dan 12,5? Want dat kost hij minimaal.

Fabianski is namelijk ook werelds.

Mager 6je

Geplaatst
Rosicky en Hleb wissel :mrgy: zo dom, dat waren mijn beste spelers in het eerste seizoen. Verder niet echt orginele of leuke aankopen op Boruc en Downing na. En als Boruc zo slecht is, wat hij overigens niet is, waarom kocht je hem dan voor sowieso meer dan 12,5? Want dat kost hij minimaal.

Fabianski is namelijk ook werelds.

Mager 6je

dan ben ik wel benieuwd wat jullie van mijn Arsenal vinden

selectierh5.jpg

Geplaatst

@ Jannie37 Leuk team, maar barzagli niet eens in je selectie opgenomen?

7.

@ Niels03, koop voor de LB positie Gareth Bale. Veel beter dan Jose Enrique.

VOor de rest een leuk team.

Geplaatst

Wou hem kopen maar hij verkoos om naar Man City te gaan.

ik ben toch tevreden van Jose Enrique, Mattock en Vermaelen kunnen daar ook spelen dusja 8)

Geplaatst

Als we dan toch bezig zijn met Arsenalselecties, hier is de mijne 8)

selectiearsenalgw8.th.jpg

Dit was in het 3e seizoen volgens mij

Giovani dos Santos gratis overgenomen van Barcelona.:*)

En Schaars was ook gratis, dus ik kon het niet laten om hem ook te halen :cab:.

Verder dus Akinfeev, van der Vaart, Downing en Johnson gekocht als directe versterkingen.

En ook nog wat jongere talentjes gehaald voor de toekomst, zoals Breno, Ninis, Bouzanis en Saivet.

Van Persie verkocht voor 50 miljoen naar AS Roma en door de komst van Dos Santos was dat een snelle deal.

En dan speel ik ongeveer zo met Arsenal

--------------------------Akinfeev/Bouzanis--------------

Sagna/Richards-----Richards/Breno-----Touré/Senderos-----Traoré/Clichy

--------------------Johnson/Denilson-----Fabregas/Rosicky--------------

Hleb/Walcott--------------Van der Vaart/Vela-----------Dos Santos/Downing

---------------------------Adebayor/Bendtner--------------------

En dan kom ik op deze 11 uit met hun directe vervangers. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Geplaatst
@ Jannie37 Leuk team, maar barzagli niet eens in je selectie opgenomen?

7.

roulatiesyteem met al die wedstrijden moet ik af en toe een topper op de bank zetten elke 3 dagen bijna wedstrijd

Geplaatst
@AjaxFlash

Ik speel zelf ook met Arsenal, 1e seizoen nog weliswaar, maar ik zal een beetje vergelijken.

Frey: Topkeeper, goeie aankoop.

Alves: Beste RB in het spel, maar ik vind persoonlijk Eboue ook erg goed.

Toure: Prima verdediger uiteraard.

Gallas: Goede verdediger, maar oud? Richards speelt bij mijn Arsenal VC, en Gallas verkocht voor 20 miljoen.

Marcelo: Goeie speler, tuurlijk. Maar ik vind hem persoonlijk beter op (A)ML, en daar speelt hij ook bij mij.

Pirlo: Te dure aankoop waarschijnlijk, en niet goed als VMC naar mijn mening. Bij mij speelt Denilson al in seizoen regelmatig als VMC, of Diaby.

Van der Vaart: Been there, done that.

Fabregas: Top natuurlijk. Bij mij spelmaker, komt ie vele malen beter tot zijn recht.

Simao: Hleb is inderdaad beter, en je had een veel betere vervanger kunnen halen (Quaresma, Ronaldo, Messi, Silva)

Rosicky: Speelt bij mij afwisselend met Marcelo AML. Mag bij een goed bod weg, komt fysiek gewoon tekort,

Aguero: Aguero is echt een superspits, maar als je met 1 spits speelt zou ik een targetman gebruiken. Daarnaast heb je Adebayor, Bendtner, vPersie, Eduardo en Vela bij Arsenal, dus vind ik dit een overbodige aankoop.

Paar opmerkingen:

-Gallas is 31, ik heb een jong team(gemiddelde leeftijd is 23) dus hij zorgt voor een brok ervaring, ook roteer ik heel veel dus bij mij staat Richards daar

ook erg vaak

- Pirlo was maar 15 miljoen, gewoon voor zijn waarde gekocht bij Milan, is nu bij mij een sleutelspeler, controleert heel het veld samen met Fabregas. Fans vinden hem ook een super aankoop ;sm;

- Simao, tja ik had eigenlijk weinig geld en anders moest ik Walcott daar neer zetten en die was toen ook nog niet echt goed (Walcott speelt nu evenveel als Simao)

- Rosicky doet het erg goed, wissel ik veel af met Eduardo(is trouwens ook een geweldige linksbuiten bij mij)

- Aguero, zoals ik al zei wilde van Persie weg dus die had ik verkocht voor 30 miljoen, Eduardo gebruik ik als linksbuiten, Vela was toen nog verhuurd(gebruik hem nu ook als AMC maar moet nog wel beter worden wil hij echt mee kunnen), Bendtner was toen ook nog niet goed genoeg. Had hem voor 43,5 miljoen gekocht(clausule) dus dat was 'maar' 13,5 miljoen bovenop van Persie. Is toch niet slecht voor iemand die in 31 wedstrijden er 35 in schiet _O_

Geplaatst
Red Bull Salzburg in winterstop 2e seizoen:

*team*

Zou ik mogen weten hoe je Bouzanis, Bolzoni, Billy Sharp etc. naar Salzburg hebt gekregen ? :)

wat heb je bereikt in je 1ste seizoen ?

Geplaatst

Ziet er over het algeemeen wl goed uit, maar je verdediging is een boel bejaarde, wat bij mij niet de voorkeur krigt dus een mager 6.2

Geplaatst
Zou ik mogen weten hoe je Bouzanis, Bolzoni, Billy Sharp etc. naar Salzburg hebt gekregen ? :)

wat heb je bereikt in je 1ste seizoen ?

tuurlijk:D

Bolzoni heb ik in het eerste seizoen op uitleenbasis gehaald, met een optie tot koop(van €4.000.000), en hij was zo gelukkig bij Salzburg dat hij wilde blijven!

Bouzanis wilde gewoon komen, vond het zelf ook vrij apart, maarja waarom niet hea?:D

Billy Sharp speelde in Sheffield B en stond op transferlijst(vrijwillig), voor €6.750.000 kunnen halen.

In het 1e seizoen niet al te veel bereikt, in de 3e kwalificatieronde voor CL eruit geknikkerd door anderlecht, daarna UEFA cup in 2e knockoutfase eruit gegooid door Atletico madrid. Wel van AS roma gewonnen in de 1e ronde knockout. Verder ongeslagen kampioen geworden in de Oostenrijkse Eredivisie.