Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hm, ik vind niet dat je formatie per se symetrisch moet zijn. Hij past zijn tactiek aan aan zijn spelers en aan hoe hij wil spelen. Dat is alleen maar goed.

Over het team, goed ingekocht. Vooral Cana en Huntelaar. Makelele is het eerste seizoen ook zeker nog van waarde. Een mooie 8.

Geplaatst
die lazio opstelling krijgt een 7 van mij

geen Di Silvestri :(

Bestuur accepteerde een bod van barcelona in iets van seizoen 3:cry:

Geplaatst

arsenalselectiewc1.jpg

Arsenal begin seizoen 3

Geplaatst

Ballack, Lehmann, Neuer, van Persie, Adriano,... Veel vieze spelers :(

Seizoen 3, dan zouden ook Vela en Bendtner is de basis thuishoren.

Je heb Messi, maar je verneukt hem door hem op rechts te zetten.

Silva is dan ook weer een pluspunt

Een 6 van mij.

Geplaatst

Ok, even een rekensom:

-4 (Waar is Bendtner gebleven????)

-2 (Adriano gehaald)

+2 (Silva gehaald)

+2 (Messi gehaald)

Een 8 van mij ;)

Geplaatst

Het is zeker een goed team, maar je hebt wel heel veel goeie spelers, zoals Ustari en Huntelaar bijvoorbeeld die op de bank zitten of niet mee zijn. En de opstelling zou ik anders doen, van Persie in ieder geval niet achter de spitsen. Een 7.

Geplaatst

Bij mijn coachreport wordt aangegeven dat Messi het beste als right winger speelt. En Neuer is echt een held, net zoals Adriano. Bendtner en Vela heb ik verhuurd omdat er gewoon geen plek voor hen is in de ploeg.

Geplaatst
Bij mijn coachreport wordt aangegeven dat Messi het beste als right winger speelt. En Neuer is echt een held, net zoals Adriano. Bendtner en Vela heb ik verhuurd omdat er gewoon geen plek voor hen is in de ploeg.

Voor hen máák je gewoon plaats

DM: Ustari

VL: Marcelo

VC: Pique & Touré

VR: Sagna

VM: Flamini

ML: Messi

AMC: Silva OF MC: Cesc

MR: Menez

AC: Bendtner & Vela

Wat is het toch simpel :checkit:

Geplaatst
Voor hen máák je gewoon plaats

VM: Flamini

AMC: Silva OF MC: Cesc

MR: Eboué ofzo :cab:

AC: Bendtner & Vela

Wat is het toch simpel :checkit:

Ik zo het zo doen:

MC: Fabregas

MR: Menez

AMC: Silva

AC: Adebayor, Vela

Geplaatst

Bedankt mannen, ik zal eens kijken hoe ik dit kan oplossen, maar ik kan ze nu nie meer terugroepen. Maar ik denk toch dat ik dit zou doen:

DM: Neuer held! http://img525.imageshack.us/img525/548/neuernq6.jpg (Ustari)

VL: Marcelo (Clichy)

VC: Pique (Gallas) & Toure (Zaccardo)

VR: Sagna (Eboue)

VM: Fabregas (Flamini)

ML: Silva (Menez)

MR: van Persie (Hleb)

AMC: Messi (Ballack)

AC: Adriano (Huntelaar) & Adebayor (Eduardo)

Geplaatst

Jasper89 , Zalig team, dus een 9

Geplaatst

mooi team 8

Geplaatst

mwah valt wel mee

een 7 .. ik vind Van Persie eerlijk gezegd niet geschikt als aanv middenvelder. en Fabregas niet als Verd middenvelder.

verder vind ik het een redelijk jong team ,. weinig ervaren spelers enz

mrja dat is mijn mening :)

maar toch een 7

Geplaatst

Internacional, 7 september 2008

308czt4.png

Spelers in het rood zijn mijn aankopen

[spoiler=teamverslag]

Felipe: Overgenomen van Corinthians met een spelersruil

Renan: Zat al bij de club, 2e keeper

Mineiro: Zat al bij de club, goede back-up

Sidnei: Een van de grootste talenten van Internacional, vaste VC hier.

Gonzalo Sorondo: Mijn oogappel, beenharde verdediger en 1 van mijn 2 buitenlanders.

Diogo: Back-up

Jonas: Geweldige back _O_

Ramon: zie Jonas

Marvin Angulo: Multifunctioneel en held

Edinho: Mijn topschutter, opvallend voor een VM. Scoorde op 1.5 seizoen 31 (!) doelpunten, allemaal uit corner

Wellington Moneiro: Back-up

Fabio Rochemback: Ongelukkig bij Middlesbrough. Voor 550k haalde ik deze jeugdspeler van de club terug naar het oude nest.

Lulinha: HET Braziliaanse talent bij uitstek, topper.

Alex: In een roulatiesysteem toegepast, samen met Leonardo

Leonardo: Dat klopt, de blessuregevoelige dribbelaar van Ajax. Superheld voor maar 5 miljoen

Tales: Net als Sidnei een talent uit de eigen jeugd en erg gewild door de Europese top.

Walter: Groot talent, in het begin op uitleenbasis bij de club, maakte indruk op mij en ik trok hem definitief aan. Heeft mijn vertrouwen nog niet beschaamd.

Alan: Supertalent van derdeklasser Guarani overgenomen voor 350k

Alan Kardec: Reusachtige targetman, die vrij duur uitviel met 8.5 miljoen. Basisspeler

Ronaldo: El Gordo, Ronde Ronnie of gewoon papzak, hoe je hem ook noemt; Ronaldo blijft een van de beste spitsen ooit. Op zijn leeftijd nog steeds erg bruikbaar als luxe-breekijzer.

Rate It !

Geplaatst

Ken niet zoveel Braziliaanse talenten, koop liever Argentijnen of het liefst uit eigen land. Maar met de spelers die k ken krijg je een 8.

Geplaatst

In Brazilie mag je wedstrijdselectie maar 3 buitenlanders bevatten, anders zouden er vast wel meer Argentijnen bij zitten.

Geplaatst

Aight, lekker team weer hoor Jordy, tof dat je Rochemback, Ronaldo en Leonardo hebt gehaald. Alan Kardec, Lulinha, Angulo en Felipe zijn zeker waardevolle spelers voor Braziliaanse begrippen. De rest van je elftal ken ik niet echt maar weet wel dat Corinthians een goede selectie heeft, van mij krijg je een 9.

Wel zou ik graag een screentje willen van die scorende VMC van je ;)

Geplaatst

Opstelling 4-1-2-1-2, Slavia Praag 3e seizoen

Vlcek - Patrik Lomski

----------Sosnin---------

Bjarnasson-------Gabriel Torje

----------Maurice Edu-------

Nesvadba-Latka-Andresen-Sarghi

----------Radek Cerny---------

Wissels:

-Fraga (keeper)

-Seyfo Soley (verdedigende middenvelder)

-Omar Andrade(spits)

-Vladimir Smicer (aanvallende middenvelder links rechts centraal

-Erich Brabec (verdediger centraal)

-Chris McCann (linksmid/back)

-Hendrik Larsson(stormram,37 jaar)

Reserves/tribuneklanten

Reimond Manco - Speelt deels voor het 2e team Spits

Yoel Goldstein - Speelt deels voor het 2e team AM

David Kallivoda - Geen meerwaarde AM

David Hubacek - Linksback geen meerwaarde meer

================================================

Vlcek-Zat standaart bij mijn team, 2x op rij topscorer geworden van de competitie en presteert heel constant.

Lomski- Groot Talent gehaalt voor heel weinig van TPS, hij presteert heel goed maar zal het moeten uitvechten met mijn nieuwe aanwinst Omar Andrade

Sosnin- Russisch groot talent, heeft al goede technische stats en fysyk word ie ook steeds beter, bij de analyses is ie altijd de beste speler van het team.

Bjarnasson- Speler met een goede voorzet en vrije trap, gehaalt in het 2e seizoen voor 1miljoen, presteert nog wat wisselvallig daarom rouleer ik wat met hem en McCann.

Torje gehaalt in het 1ste seizoen en scoort per seizoen 10 tot 15 goals en doet het internationaal prima tegen de groten in de CL na 1 seizoen szaten er wel 20 clubs achter hem aan.

Maurice Edu ik zocht nog een goede verdedigende middenvelder toen Seyfo Soley geblesseert raakte ik zocht wat bij de V.S en zag dat hij verdedigende middenvelder was, zn stats waren niet zo heel denderent maar ook niet slecht, maar mijn scout meldde dat het een goede aankoop was en beter was dan Seyfo Soley, hij presteert nu zeer constant en goed en pikt af en toe een doelpuntje mee.

Nesvadba in het 3e seizoen gekocht van zenit voor 1.3 miljoen, ik wou wat meer tjechen in het team en hij had goede stats voor mij en de scout rade hem mij aan. ik heb hem gehaald en staat in de basis

Latka zat bij het team en was veruit de beste van het team hem heb ik gehouden en presteert goed.

Pal Steffen Andresen in de winterstop van seizoen 2 gehaalt omdat Brabec zijn kruisbanden scheurde. het bleek een goede aankoop en heeft een basis plaats.

Sarghi Roemeens international goede speler met goede stats voor Slavia Praag en komt vaak mee op

Radek Cerny - was in het 1ste jaar verhuurt aan Tottenham toen hij terug kwam heb ik mijn 1ste keeper verkocht omdat de fans niet tevreden met hem waren.

=============================================================

-Fraga (keeper) - had een keeper nodig na dat ik mn 2e keep had verkocht en deze heeft aardig potentieel

-Seyfo Soley VM-voor 300k gekocht in het 1ste seizoen hij is vaste stand-in voor Edu

-Omar Andrade Spits-met oog op dat vlcek zo gaat stoppen heb ik hem gehaalt presteert uitermate goed in de tijd die hij krijgt

-Vladimir Smicer AMRLC- Speelt nog wel vaak, 1ste 2 seizoenen vaste basisklant.

-Erich Brabec VC- Zat al bij de club 1ste seizoen basisplaats maar is het verloren na zijn blessures.

-Chris McCann VL/ML- Iers International voor de linksmid, Rouleer hem wat met Bjarnasson.

-Hendrik Larsson Spits- ik had een soort pinchhitter nodig en Larssons contract liep af.

===================================================

Reimond Manco Spits - groot talent maar heeft concurentie, word verhuurt of speelt in het 2e

Yoel Goldstein AM - Aardig Talentje en met oog op de toekomst de opvolger van Sosnin in huis gehaald

David Kalivoda AMRLC- kan overal wel spelen en komt nog wel van pas met blessures

David Hubacek V/vvl - Speelt nog heel soms met een blessure golf maar staat op de transferlijst

...rate it

Geplaatst

Riise, Navas, Cavani _O_

Heb wel veel spelers waarvan ik denk, blegh. Piatti, Davies etc. Mosquera zou ik erin zetten, dies zo goed _O_

7,5!

Geplaatst

mikel zou ik er natuurlijk altijd bijnemen, zodra hij kan meespelen

neem ik hem altijd mee

maar kga een nieuwe game beginnen, met Arsenal denk ik