Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Dit is mijn Palermo in het eerste seizoen.

Ik heb Barzagli, Zaccardo, Bresciano en nog wat spelers verkocht.

15oxhdg.jpg

7 Vanwege Rosina en Felipe

Geplaatst

Hier een screen van mijn teampje. Origineel als het is - Arsenal! Op de helft van het eerste seizoen. Heb nog heel veel problemen met de juiste tactiek te vinden. Momenteel loopt dit wel lekker. Raten maar!

teamhl3.jpg

En ja, Amrabat in de basis. Hij's een king! Al 8x gescoord. En hij strooit met passes!

Geplaatst

Trezequet - 2

Bendtner op de bank - 2

Gomes + 1

Amrabat + 0,5

Uitgaand van een 6, wordt dat een 3,5 ;e

Geplaatst
Lol Gomes met nummer 2 en je heb geen reservekeepertje opgesteld.

Klopt. Snap nooit waarom dat zou moeten. Heb nog nooit gezien dat een keeper er met rood vanaf moest of een blessure kreeg. Mocht dat ooit gebeuren, dan stel ik wel een 2de op :P

Geplaatst
+1.5 amrabat

-3.0 trezeguet

+3.0 gomes

7.5

Die -3.0 is terecht :wall: Wat een miskoop is die gozert. Hij scoort amper tot nooit, terwijl Adebayor de een na de ander erin legt..

Geplaatst
Die -3.0 is terecht :wall: Wat een miskoop is die gozert. Hij scoort amper tot nooit, terwijl Adebayor de een na de ander erin legt..

Zet Eduardo of Bendtner er dan op 8)

Geplaatst

- Gomes

- Amrabat

- Trezeguet

- Trezeguet basis ten kost van Bendtner

- van Persie

+ Richards

Uitgaande van een 6 dan maar, dan krijg je een 2

Geplaatst

waarom een - voor van Persie? die is echt heel goed in het spel, en hij is een nederlander? zijn er trouwens mensen die een buitenlandse club hebben, maar die helemaal hebben uitgebouwd tot een "neerlands fort" denk aan momenteel HSV

Geplaatst

Ik vind van Persie een eikel, dus ik geef een - ervoor. Als je goed kijtk zie je dat ik niks tegen Las Vegas persoonlijk heb ofzo; maar dat ik ieder Arsenal team slecht rate voor dezelfde redenen; Bendtner en van Persie

Geplaatst
Ik vind van Persie een eikel, dus ik geef een - ervoor. Als je goed kijtk zie je dat ik niks tegen Las Vegas persoonlijk heb ofzo; maar dat ik ieder Arsenal team slecht rate voor dezelfde redenen; Bendtner en van Persie

Heb jij wat tegen iedere speler dan ofzo? :P Ik bedoel, Amrabat -, Gomes - en noem maar op..

Geplaatst

oke sorry hoor, het is niet zo dat ik alle posts door ga lezen! ik vind hem dus wel gaaf!

Geplaatst
Heb jij wat tegen iedere speler dan ofzo? :P Ik bedoel, Amrabat -, Gomes - en noem maar op..

Ik geef mijn mening ;)

Had je nu Stancu, Puri, Puri, Koryt'ko,... gehad, dan kreeg je vast wel een 10 ;);)

Geplaatst

Hoezo vind je van Persie een eikel? Je kent hem niet eens!

Geplaatst
Hier een screen van mijn teampje. Origineel als het is - Arsenal! Op de helft van het eerste seizoen. Heb nog heel veel problemen met de juiste tactiek te vinden. Momenteel loopt dit wel lekker. Raten maar!

teamhl3.jpg

En ja, Amrabat in de basis. Hij's een king! Al 8x gescoord. En hij strooit met passes!

6je nog dankzij Trezeguet, zonder hem zou t een 4 zijn oid

Geplaatst

Een 5,5 omdat Rosicky weg is, die was bij mij topscoorder achter Adebayor in seizoen 1 :cab:

Geplaatst

3 omdat het wel het aankoopbeleid van Ajax lijkt. Trezeguet moet op de bank voor Walcott/Bendtner. En Rosicky ja, een schande. Wat een slecht aan en verkoopbeleid.

Geplaatst

teamhl3.jpg

echt een matig team, amrabat:wall: maar wel goed dat je trezeguet hebt

een 4

Geplaatst

@LasVegas:

Een 8 voor je team, Amrabat is vreemd, maar als ie het goed doet... ;)

Trezugeut houdt helaas talenten uit de basis, maar kan prima mee

Al dat negatieve werkt niet heel bemoedigend