Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

niks bijzonders, 6je

Geplaatst

Niet echt veel veranderd. Ooijer is wel een goede aankoop, ondanks dat hij al op leeftijd is. Pranjic vind ik persoonlijk slecht op FM. Engelaar is wel sterk. Pieters, Amrabat en Elia zijn goede breedte-aankopen die in de toekomst basisspeler kunnen worden. Een 7.

Geplaatst

Opzich een leuk team op het eerste gezicht!

Je hebt gelukkig prutsers als Colin, Delorge en Kuffour weggedaan, alleen vind ik het jammer dat je Kennedy nog hebt.

Pranjic, Amrabat, Engelaar en Velthuizen zijn ook prima aankopen.

Een 8.2 van mijn kant!

Geplaatst

Voor het eerste seizoen :D

arsenalct7.png

Ik ga alleen maar spelers halen die uit een Engelstalig land komen. Engeland, Wales, Ierland, Australie en Amerika dus.

En de Puri's eens proberen :p

Geplaatst

+ Downing

+ Owen

+ Cattermole

++ Van Persie geloosd _O_

+++ Puri & Puri

We maken er gewoon 9.7/10 van ;)

Geplaatst

HEERLIJK TEAM, echt ben zeer gecharmeerd van jouw team, vooral Stewart Downing en Giles Barnes vind ik topaankopen, wat engelse spelers betreft. Verder is de betrekkelijk onbekende Mark Bresciano een geweldige middenvelder, je hebt een topteam bij elkaar!

Een 10!

Geplaatst

arsenalct7.png

Ik ga alleen maar spelers halen die uit een Engelstalig land komen. Engeland, Wales, Ierland, Australie en Amerika dus.

En de Puri's eens proberen :p

Arsenal onwaardig team:wall: een 2 door die puris; die kunnen volgens mij scout bij westham nog niet in de buurt komen van Scott parker:m:

Geplaatst

goed dat je een paar engeltjes hebt gehaald, maar de puri's halen bij arsenal kan echt niet. Die spelers hebben geen potentie.

een 6

(-4 door die kut letten)

Geplaatst

Jij hebt duidelijk geen kijk op FM, een 8,5 van mij, leuke aankopen plus een geile taktiek.

Geplaatst
Jij hebt duidelijk geen kijk op FM, een 8,5 van mij, leuke aankopen plus een geile taktiek.

Rot toch op. Hij is Arsenal, geen fc bal op het dak

Geplaatst

ik wil niet heel vervelend doen maar dan kan je nog beter Charisteas halen naar Arsenal als 2 losers zonder potentie

Geplaatst

Moet ik nou echt JordyMarx weer gaan vragen om een screentje van zijn Puri's? Die draaien makkelijk mee met zijn helden Arsenal dus dat moet toch wel wat zeggen? Dat jullie beide misschien nooit de volledige potentie uit de gebroeders gehaalt hebben wil niet zeggen dat ze slecht zijn. Zoek jij maar beter voor die prijs.

Geplaatst

Grote vriend de Puri's zijn de meest heldige broers in FM, zoiezo de meest heldige onbekenden.

Geplaatst
Grote vriend de Puri's zijn de meest heldige broers in FM, zoiezo de meest heldige onbekenden.

Haha grapjas hoeveel broerkes voetballen er nou in FM:wall:

Geplaatst

flikker tog op man, die kunnen zowiezo niet mee in de premier leauge, hij had bij mijn milwal geeneens het talent om beter te worden als mijn beste amc, en hij werd een aardige aanvallende middenvelder in de championship

Geplaatst

Sorry om je te moeten onderbreken maar de gebroeders Berezutski zijn ook beren :naughty:

Geplaatst

Genoeg, en het blijft erbij dat je voor de prijs van de Puri's nog geen 0,1 speler terug haalt die maar aan hun niveau kan tippen.

Geplaatst

Ja want bij arsenal heb je geen geld natuurlijk

Geplaatst

En yet again

Eino:

1219x1i.png

Sander:

2zof32e.png

En wetende dat ik nog nooit iemand heb geweten die meer dan 20k voor ieder moest betalen.

Maar je hebt gelijk; Ronaldinho, Messi en Kaka zijn veel betere spelers qua prijs/kwaliteit verhouding

Geplaatst

Bij mijn lazio zouden ze volgens mijn scouts respectievelijk de 9e en 6e mc van Lazio worden in 2013, dus zo fantastisch zijn ze ook weer niet

Geplaatst

Je moet ze natuurlijk wel zelf trainen tot zo'n niveau, als ze tot hun 24ste ofzo bij een computer gestuurd elftal zitten zullen ze niet veel beter worden nee.