Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
En yet again

En wetende dat ik nog nooit iemand heb geweten die meer dan 20k voor ieder moest betalen.

Maar je hebt gelijk; Ronaldinho, Messi en Kaka zijn veel betere spelers qua prijs/kwaliteit verhouding

Natnek, hij is arsenal he, niet Helmond sport ofzo

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
En yet again

En wetende dat ik nog nooit iemand heb geweten die meer dan 20k voor ieder moest betalen.

Maar je hebt gelijk; Ronaldinho, Messi en Kaka zijn veel betere spelers qua prijs/kwaliteit verhouding

wat denk je dat ik de hele tijd zeg?

dat zijn spelers die met arsenal meekunnen, en niet met mvv

Geplaatst

De gebroeders Puri zijn gewoon twee helden. Dat jullie geen goeie kijk op FM + blijkbaar geen fatsoenlijke training kunnen maken betekent niet dat je gelijk hebt. En dan heb je ook nog het lef om hier te schelden. Als je een scheldpartij wil beginnen, kom maar. Maar hier op MU houden we het netjes.

Geplaatst
De gebroeders Puri zijn gewoon twee helden. Dat jullie geen goeie kijk op FM + blijkbaar geen fatsoenlijke training kunnen maken betekent niet dat je gelijk hebt. En dan heb je ook nog het lef om hier te schelden. Als je een scheldpartij wil beginnen, kom maar. Maar hier op MU houden we het netjes.

Schelden?

Geplaatst

met fatsoenlijke training zou ik nog niets van die puri's kunnen doen, want ze kunnen nooit ervaring opdoen bij een club als arsenal, omdat ze zowieso al 18 betere jonge amc's hebben.

Geplaatst
Schelden?

Natnek etc. nergens voor nodig. Maar laten we de discussie maar stoppen, meningsverschil waar niemand ook maar wat aan heeft.

Geplaatst

Toppie, BTW vet plaatje Bob marley;)

Geplaatst
Lehmann houden :beg:

Die 4-4-2 debiel trekt weer te snel zijn conclusies.

neem maar eens een screen op het begin van het eerste seizoen van die puris en kijk dan of ze bij arsenal in de basis kunnen

Geplaatst

Het eerste seizoen zijn ze inderdaad niet goed genoeg om bij Arsenal in de basis te spelen. Ik heb ze gehaald met het oog op de toekomst. Ik zal ze een goede training geven, en ze in de beker speelminuten laten maken. Ook in de competitie zal ik ze af en toe mee laten spelen, en zo hoop ik dat ze genoeg verbeteren om uiteindelijk een basisplaats af te dwingen.

Geplaatst

nou dan dat is het enige wat ik zeg

Geplaatst

Iemand die nog een leuk teampje heeft die gerated wilt worden zodat deze discussie ten einde is en deze kleine jongetjes via msn verder kunnen. :)

Geplaatst

Nou goed. Aangezien ik maar 1 game echt actief heb momenteel hier mijn Chelsea nogmaals. Veel blessures. Gelukkig vallen ze allemaal mee, 1 weekje tot 3 weken ongeveer. Silva is een gemis, want dat is mijn beste speler. Vorig seizoen 47 assists! Sergio Ramos is ongelukkig trouwens omdat ik hem niet liet gaan naar AC Milaan. Maar voor 25 mil laat ik hem niet gaan =X

Paar talentjes gehaald, oa Balotelli, Hazard en Walker is eigen kweek :P (Heldje!)

rateitqt0.jpg

EDIT:

Oh, iets verkeerd gegaan in paint zie ik nu met het kopieren van screen. Mijn fout, maar het team is nog te zien :P

Geplaatst
Nou goed. Aangezien ik maar 1 game echt actief heb momenteel hier mijn Chelsea nogmaals. Veel blessures. Gelukkig vallen ze allemaal mee, 1 weekje tot 3 weken ongeveer. Silva is een gemis, want dat is mijn beste speler. Vorig seizoen 47 assists! Sergio Ramos is ongelukkig trouwens omdat ik hem niet liet gaan naar AC Milaan. Maar voor 25 mil laat ik hem niet gaan =X

Paar talentjes gehaald, oa Balotelli, Hazard en Walker is eigen kweek :P (Heldje!)

rateitqt0.jpg

EDIT:

Oh, iets verkeerd gegaan in paint zie ik nu met het kopieren van screen. Mijn fout, maar het team is nog te zien :P

Wat een HEERLIJK team, een 9.5

Geplaatst
Lampard op Transferlijst?

Ja, staat ie al een seizoen op. Hij's inmiddels 34, en niemand wil hem meer. Dus tsja, dan maar blijven spelen bij mij.

Geplaatst
Lampard op Transferlijst?

IDD :|

naja verder nice team,, alleen wel bij elkaar gekocht zooitje :{

Geplaatst

Kaka + 1

Silva - 1

Ibracadabra + 2

Akinfeev - 1

C Ronaldo + 1

Uitgaand van een 6, wordt dat een 8 :)

Geplaatst

Akinfeev en silva minpunten?:wall: die 2 zijn geweldig!

Geplaatst

Ik mag Chelsea niet echt, en ik heb geen zin om nu echt minnetjes en plusjes te gaan uitrekenen. Silva, Micah en Taiwo zijn wel stoer; Drogba en Lampard niet.

Een 7 van mij

Geplaatst
Akinfeev en silva minpunten?:wall: die 2 zijn geweldig!

ik denk dat ie - doet voor standaardaankoop ;)

Geplaatst

2412dzl.jpg

Westham seizoen 2, ik probeer te verengelsen

Geplaatst

Genk; Na de winterstop seizoen 1

zwyqug.png

Benteke is hier basis; staat atm 24 uit 30

Spelers als Nilis, Kis en Henkens zitten in het 2e; aangevuld met talenten als Puri, Puri, Andrejev, Corradini, Chiarelli, Teniste,...