Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Man-City feeling en dan noem je Elano? Die gast komt pas net kijken bij City.

Richards wil direct al weg, gewoon onhoudbaar voor City.

Dat is ook zo, maar ik speel ook met man city en daar is hij mijn held :D (7.85 beoordeling na 25 wedstrijden anyone?! :banana:) (Edit: ik heb trouwens Richards gewoon kunnen behouden, heb steeds 50 miljoen + 50% gevraagd als iemand navraag deed :D)

Geplaatst
Dat is ook zo, maar ik speel ook met man city en daar is hij mijn held :D (7.85 beoordeling na 25 wedstrijden anyone?! :banana:) (Edit: ik heb trouwens Richards gewoon kunnen behouden, heb steeds 50 miljoen + 50% gevraagd als iemand navraag deed :D)

Maar dan gaat die Richards toch zeuren?

Geplaatst

Bij mij niet, maar heb ook pas 75% van het seizoen ofzo gespeeld, en ik sta nu 2e, dus mijn spelers zijn allemaal dik tevreden.

Geplaatst

Lekkere selectie bij elkaar weten te krijgen :o Hoe zijn je prestaties in de competitie?

Van mij krijg je een 8,5

Geplaatst

@Jordy: Waar is Barda?:evil: Enig minpuntje op je selectie:D En wat is die Benteke toch een held_O_ Had gisteren wel moeten scoren:(

Geplaatst
@Jordy: Waar is Barda?:evil: Enig minpuntje op je selectie:D En wat is die Benteke toch een held_O_ Had gisteren wel moeten scoren:(

Kon op rechts de concurrentie van Itzhaki niet aan, en in de spits die van de Sutter, Vantaggiato, Vossen en Benteke niet. Ik heb hem wel vervangen door een van jouw persoonlijke helden ;);)

Geplaatst

Barda was bij mij altijd een van de uitblinkers:D Maar ik speelde hem uit in de spits.

9 op 10. Vorig jaar losjes kampioen geworden?

Geplaatst
Leuk team.

Alleen jammer dat er zo weinig spelers met de Nederlandse nationaliteit zijn.

Ik geef je een 8

Weinig Nederlanders? 11 van de 20 zijn Nederlands, dat zie je toch niet vaak hier.

Ik vind het een leuk team, en de resultaten zijn ook mooi.:clap:

8,5

Geplaatst
Barda was bij mij altijd een van de uitblinkers:D Maar ik speelde hem uit in de spits.

9 op 10. Vorig jaar losjes kampioen geworden?

http://i27.tinypic.com/95v51i.png

Zonder veel problemen dus kampioen, en Barda, tja. Vantaggiato-Benteke waren de spitsen met als back-ups Vossen-de Sutter. Op rechts was Itzhaki onaantastbaar. ik heb nu een andere AMR/AC gehaald waarvan ik vrij zeker ben dat je hem een held vind. Maar dat is voor de volgende keer dat ik men team post ;)

Geplaatst

CSKA KIEV SEIZOEN 1:

------------Demetradze-------Sereznyov------------

--------------------------^------------------------

Markoski----------------Gogua------------Candelario

------------------------Leandro--------------------

Pankevets----Romanchuk-----Kuznyatsov----Gryshko

-------------------------Reva----------------------

Sta op dit moment met nog 6 wedstrijden te gaan 2e. Achter Dinamo Kiev maar voor Shakhtar en Metallurg Donetsk. Prognose was 10e.

Geplaatst
http://i27.tinypic.com/95v51i.png

Zonder veel problemen dus kampioen, en Barda, tja. Vantaggiato-Benteke waren de spitsen met als back-ups Vossen-de Sutter. Op rechts was Itzhaki onaantastbaar. ik heb nu een andere AMR/AC gehaald waarvan ik vrij zeker ben dat je hem een held vind. Maar dat is voor de volgende keer dat ik men team post ;)

Nu ben ik ook weer met Genk begonnen:D En laat dat team maar komen. Ben nogal nieuwsgierig:D

Geplaatst

Wat een geweldige selectie_O_ 10/10. Het huidige team echt versterkt met geweldige spelers, petje af

Geplaatst
Wat een geweldige selectie_O_ 10/10. Het huidige team echt versterkt met geweldige spelers, petje af

Moest het niet duidelijk zijn, die nieuwe held was Mirallas, die mocht je toch wel he ;)

Geplaatst
Moest het niet duidelijk zijn, die nieuwe held was Mirallas, die mocht je toch wel he ;)

Jah ik had het door hoor:D En jah Mirallas is een held;) Vind het een geweldige speler

Geplaatst

Jordy, hoeveelste seizoen zit je? Heb je misschien een screentje van Anele en Ibukun van Genk?