Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Je scheldt hem toch niet uit voor belg he:o

Ik ben een Belg schat, en je post editen is natuurlijk enorme humor :lol:

:nono:

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

oke sorry voor dat een gekke belg op het forum zit

Geplaatst

Mijn Man Utd in december, 2010. Alles staat eigenlijk wel op de screens, uitleg of screens nodig? Vraag! Kijk wel of ik daar tijd voor heb ;).

[spoiler=Man Utd, 1e elftal]2qc1cao.png

[spoiler=Man Utd, reserves]16ll0mo.png

[spoiler=Man Utd, onder 18]29njsxg.png

[spoiler=Man Utd, prestaties]34s464i.png

Mijn jeugd begint nu overal door te breken, dus volgens seizoen zullen de wat verouderde spelers worden verkocht en in worden geruild voor jongere jeugdspelers ;). Mijn jeugdspelers spelen nu al enkele seizoenen veel bij Antwerp en die hebben hierdoor al 1x het kampioenschap gepakt, 1x 2e en ze staan nu weer 1e.

Rate my team :)

EDIT: Ik neem het mezelf wel kwalijk dat ik teveel kwaliteit laat wegrotten in het 2e xD.

Geplaatst

Wubje, heilig team, een 9

Edit: Oh Puris in je B team, een 10

Geplaatst

EDIT: Ik neem het mezelf wel kwalijk dat ik teveel kwaliteit laat wegrotten in het 2e xD.

Dat druk je dan wel erg zwak uit :cab:

Het eerste en reserve elftal een beetje herschikken en een 8.5 van mij ;)

Geplaatst

Jammer dat je de puri's niet hebt:p. een 8

Geplaatst
Jammer dat je de puri's niet hebt:p. een 8
Niet? Speur jij de reserves maar even af :p. Heb ik eigenlijk alleen gehaald omdat ze toch niets kosten eigenlijk, en ik wel even wou weten of het wat werd :). Ga volgens seizoen met vrije transfer de deur uit ;)
Geplaatst

ow sorry, maar dan moet ik je punt tocht echt verlagen tot een 6

Geplaatst

Aight, logica van heb ik jou daar :) Anyway, thanks voor het raten :)

Geplaatst

of doe toch maar een 8

Geplaatst

@Wubje; vanwaar zoveel reserve spelers? Je basis is natuurlijk geweldig, een 8.5.

@Wijst; wanneer stel jij je mening eens vast over de Puri's. Nu roep je dat het 'helden' zijn, maar een aantal pagina's terug zijn ze nog niet goed genoeg voor FC Bal Op 't Dak :cab:.

Geplaatst

Na heel lang te hebben rond gekeken op dit forum waag ik mij er ook maar eens aan om mijn elftal te posten. Mijn FM historie gaat jaren terug, ik kan me nog wel herinneren dat ik hele dagen van mijn leven heb vergooid aan CM 01/02:D

Dit is mijn shakhtar elftal in 2011, schiet er maar op. Mochten jullie nog meer afbeeldingen willen zien geef je maar een gil.

bg1t13.jpg

Geplaatst

Mooi team hoor, ik ken niet alle namen maar je krijgt van mij een 8. Zou je Breno niet in de basis zetten? Met je tactiek ben ik het overigens niet helemaal eens, maar dat is een kwestie van smaak denk ik.

Geplaatst

Mooi team met everton, maar helaas geen Cahill meer, en ook geen arteta, zo verliest everton toch wel zijn gezicht. een 7 van mijn kant.

Geplaatst
Mooi team met everton, maar helaas geen Cahill meer, en ook geen arteta, zo verliest everton toch wel zijn gezicht. een 7 van mijn kant.

Arteta was al verkocht toen ik kwam, Cahill is intussen 34 en speelt in de Championship. Ook heb ik net ene Piatta (aanvallende mid) verkocht, die schijnt ook goed te worden, behalve bij mij :D

Geplaatst
Arteta was al verkocht toen ik kwam, Cahill is intussen 34 en speelt in de Championship. Ook heb ik net ene Piatta (aanvallende mid) verkocht, die schijnt ook goed te worden, behalve bij mij :D

Balen van Arteta, ook jammer dat Cahill zoveel minder is geworden, is toch altijd een mooie speler.

Heb je Pablo Piatti binnengehaald? Dat kan inderdaad een heerlijke speler

Geplaatst

Piatti bedoel je inderdaad denk ik? Speelt bij mijn Leeds in de League 1 de sterren van de hemel, maar in een eerdere game was hij ook al de smaakmaker bij mijn Napoli.

Geplaatst

2rrwhlv.jpg

10mmqt5.jpg

Verwacht in de winterstop een nieuwe goalgetter te contracteren, volg nu een paar spitsjes, want adebayor valt me toch tegen als afmaker.

Verder word er aan alle kanten aan rosicky getrokken, dus waarschijnlijk moet ik ook op zoek naar een vervanger voor hem.

Aissatti werd direct bestempeld tot wonderkind, had hem gehaald voor in de rotatie, maar doet het erg goed op de linker kant..

Geplaatst

Goed bezig! Mooie aankopen die ook nog langer meekunnen, en goed dat je Diaby en Flamini hebt uitgeleend!

Te beginnen bij een 6 geeft :

+ Uitleenbeurt Diaby+Flamini +2

+ (toekomst)Aankopen +2

- Weinig keuze op Linksback positie -1

- Geen binnenlandse aankopen -1

8

Geplaatst
Balen van Arteta, ook jammer dat Cahill zoveel minder is geworden, is toch altijd een mooie speler.

Heb je Pablo Piatti binnengehaald? Dat kan inderdaad een heerlijke speler

59696248bf2.png

Depor betaald nog 2 miljoen in 18 maanden en ik krijg 30% bij doorverkoop

Piatti bedoel je inderdaad denk ik? Speelt bij mijn Leeds in de League 1 de sterren van de hemel, maar in een eerdere game was hij ook al de smaakmaker bij mijn Napoli.

Tsja, bij mij dus niet. Kon niet als gewone middenvelder uit de voeten en als AMC was het ook niet veel soeps.

Geplaatst

Psv Seizoen 1:

--------------------------Gomes----------------------------

Kromkamp--------Breno----------Michael Jansen---Zonneveld

----------------------------------(Da Costa)---------------

Belluschi-----Banega--------VDV--------Simons--------Affelay

-----------------------Koevermans--------------------------

Salcido heb ik verkocht want hij wou weg, en ik kreeg een bod van 15 miljoen, als vervanger heb ik janssen gekocht. Ik wil toch een beetje Nederlanders in mijn team.

Aisatti staat normaal ook basis, maar is 3 maanden geblesseerd, dus ik heb vdv als vervanger aangetrokken.

Koevermans staat eigenlijk ook geen basis, maar Liedson is ook 3 maanden geblesseerd dus Staat de koef erin, hij heeft in 4 wedstrijde 10 keer gescoord.

Als je eventueel screen wilt zien kun je het vragen, maar ik zit nu nog op school, dus dat word vanavond.

Geplaatst

Breno+

Jansen-

VDV++

Belluschi+

Banega+

Koef geen basis-

Salcido weg-

uitgaand van een 6 word dat een 8

Geplaatst

Dat Shakhtar is echt wel heldig, alleen wat vage keuzes qua spelers in je tactiek. 8/10

Everton is natuurlijk heel erg mooi _O_ 9/10

Dat Arsenal is ook wel goed; al krijg ik wel de schijt van Aisatti, ik mag dat hele figuur niet. Palombo is wel een pwner net als 'Bayor 8.5/10

EDIT: oei, er staat nog een PSV

Niks echt speciaal, 7/10