Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

-1 Voor dehour omdat ik hem niet mag en +2 voor Jo omdat hij goed is maakt een 7.5/10 ;)

EDIT: Akinfeev over het hoofd gezien, dat maakt een mooie 8

Geplaatst

Mijn Club Brugge

Ik zit in het begin van seizoen 2

DM: Copa

RV: Issou Dao

CV: Hector Moreno

CV: Sergio

LV: Sébastien Pocognoli

VM: Eduardo da Silva Nascimento Neto

MC: Issiar Dia

MC: Lesly Malouda

AC: François Sterchele

AC: Kévin Mirallas

AC: Quincy

Rate my team :mrgy:

Geplaatst

Begin Seizoen 2 met Ajax:

DM: Stekelenburg

RV: George Ogararu

CV: Johnny Heitinga

CV: Jaap Stam

LV: Wilfred Bouma

VM: Hedwiges Maduro

MR: Fernando Belluchi

ML: Urby Emanuelson

AMC: Rafael vd Vaart

AC: Rodrigo Pallacio

AC: Luis Suarez

Reserves:

Vermeer, Gentenaar, vd Wiel, Schilder, Vertonghen, Goossens, Piatti, Rommedahl (mag weg), Delorge (mag weg), Bakircioglu (mag weg), Luque, Slijngaard, Anita, Sarpong.

*Huntelaar stond 1e seizoen op plaats van Suarez, maar Jaakke moest zonodig een bod van 20 miljoen van Roma accepteren.

Geplaatst

Bordeaux 2e seizoen

GK; Rame

VL: Antunes (van P.Ferreira)

VR: Angulo

VC: Carlos Garcia (van Almeria)

VC: Planus

VMC: Diarra

MR: Skjelbred

ML: Haestad

AMC: Micoud (34 inmiddels nog steeds onvervangbaar)

SC: Aaritalo

SC: Cavenaghi

subs; K.Schmeichel,Alex,Henrique,Chame,Ederson,Perea,Chamack,Saivet,

Jussie,Obertan,Stenild(GK) en Cicero komt op 01/01/09

Geplaatst
Bordeaux 2e seizoen

GK; Rame

VL: Antunes (van P.Ferreira)

VR: Angulo

VC: Carlos Garcia (van Almeria)

VC: Planus

VMC: Diarra

MR: Skjelbred

ML: Haestad

AMC: Micoud (34 inmiddels nog steeds onvervangbaar)

SC: Aaritalo

SC: Cavenaghi

subs; K.Schmeichel,Alex,Henrique,Chame,Ederson,Perea,Chamack,Saivet,

Jussie,Obertan,Stenild(GK) en Cicero komt op 01/01/09

leuk team met zeer goede aankopen..maar behoorlijk wat minpuntjes voor het halen van Ääritalo...want ik vind het maar niets..die standaard koopjes:wall: 7/10

Geplaatst
ajax2deseizoensl9.th.jpg

mijn Ajax selectie begin 2de seizoen..heeft iemand nog suggesties?

Leuk dat je eltal geheel nederlands is

een absoluut pluspunt

Ook dat er 3 jongen van ajax uit de jeugd zijn doorgestroom

brengt je op een 8 totaal

vraag me alleen af of het team goed genoeg is om europees iets te betekenen, vandaar geen 9 of 10

Geplaatst
ajax2deseizoensl9.th.jpg

een absoluut pluspunt

vraag me alleen af of het team goed genoeg is om europees iets te betekenen, vandaar geen 9 of 10

het eerste seizoen liep het allemaal vlekkeloos...kampioen..halve finale cl:checkit: (jaja)..en 3de ronde beker:(..maar dit jaar loopt het allemaal minder..verloor zojuist met 4-2 bij manchester united:(..en in de competie heb ik slechts 15 punten uit 8 wedstrijden..ik mis een scorende spits naast Huntelaar

EDIT: ik ben overgestapt op 4-5-1..wat beter blijkt te werken..Spartak Moskou uit met 4-0 aan de kant gezet..en net 30 schoten gecreeerd tegen VVV:D

Geplaatst
wel nog steeds met dezelfde selectie?

ja..zelfde selectie ..en loopt nu weer vlekkeloos..laatste 5 competitie duels met drie goals verschil gewonnen:mrgy: met de barcelonaopstelling..links goossens: centraal Wijnaldum .. rechts Beerens..en met de 2 verdedigende middenvelders anita en de jong..waarbij vooral anita wekelijks uitblinkt

Geplaatst

Zo heren....goedemiddag....dit is mijn eerste post op dit forum.....:mrgy:

Ik ben dit jaar maar eens begonnen met Sevilla en heb dit forum de afgelopen dagen afgestruind op zoek naar talenten. Als eerste spel in de nieuwe versie is het toch vooral een test-game om even te kijken hoe het spel dit jaar in elkaar zit en welke talenten er allemaal rondlopen. Ik ben nog in seizoen 1 bezig en het is januari.

Inmiddels heb ik contracteerd en spelen in de jeugd: Andrejev, Stancu, Torje, Piatti, Dakho, Millan, Nazarith, Saivet, Drzsudzak (of zoiets), Angulo, Aaritalo, Filipenko, Delle (edit: en Sosnin). Deze spelers worden allemaal getraind met gedownloadde trainingsschema's en boeken over het algemeen goede progressie. Voorzover je dat in januari 2008 al kunt zeggen natuurlijk.....enkele van hen vallen af en toe in bij het eerste.

Verder heb ik de A-selectie versterkt met Arshavin en Ignashvitsch, en nu net in de nieuwe transferperiode David Luiz en Breno. Alle genoemde spelers werden betaald uit een starttransferbudget van 15 miljoen, behalve Breno en Luiz. Die kostten me samen ongeveer 17 miljoen en dat kon ik alleen betalen doordat ik Kanouté aan AC Milan heb verkocht voor 20 miljoen.

Ik realiseer me dat er totaal geen originaliteit vanaf druipt, maar goed.....het is geen reden om m'n basisteam niet te raten natuurlijk....

Systeem: een standaard 5-3-2 attacking met volledig gefijntunede spelers- en teaminstructies.

Doel: Palop

Drie centrale verdedigers: Luiz (of Breno), Ignashevitch, Mosquiera

Twee wingbacks: links Adriano, rechts Daniel Alves

Twee centrale middenvelders: Maresca en Jesus Navas

Eén AvM: Arshavin

Twee spitsen: Luis Fabiano en Anouna Koné

Persoonlijk ben ik niet super te spreken over het basisteam. De verdediging is (zeker nu met Luiz en Breno erbij) op zich goed geregeld, de wingbacks doen het prima, maar de rest van het team laat te wensen over. Maresca is toch wat licht en de spitsen zijn zeker niet top. De resultaten zijn ook niet om over naar huis te schrijven. De eerste groepsronde van de CL werd niet overleefd en in de competitie kom ik vooralsnog niet verder dan de subtop. Maar ja....met zoveel talent in de jeugd wordt het team vanzelf aangevuld met goede spelers, dus ik maak me niet al teveel zorgen eigenlijk......:D

Geplaatst

leuk team met zeer goede aankopen..maar behoorlijk wat minpuntjes voor het halen van Ääritalo...want ik vind het maar niets..die standaard koopjes:wall: 7/10

dat kan wel zijn maar hij is bere goed

Geplaatst

dat kan wel zijn maar hij is bere goed

matusiak is qua aantal sterren in mijn game even goed..haal dan zo'n speler..dat is tenminste wat leuker lijkt mij?? maarja..ik speel ook altijd alleen met teams met alleen nederlanders met ajax:< misschien ben ik wel gek:cab:

Geplaatst

@Huub-4.

Leuke selectie. Maar ik zou Cahill er toch wel inzetten. 7!

@Lucaaa.

Wil je veel spelers kwijt :P?

Geplaatst
@Huub-4.

Leuke selectie. Maar ik zou Cahill er toch wel inzetten. 7!

@Lucaaa.

Wil je veel spelers kwijt :P?

Cahill was lang geblesseerd geweest dus nog niet wedstrijdfit zal eerst nog even wat invalbeurten krijgen.

@ Huub, gewoon de originele spelers in de basis ? En dan wil je dat wij raten. Hmm, beetje vreemd ;)

Martins komt in de winter mij versterken en dat ik spelers in de basis zet betekent niet dat ze 1e keus zijn heb gewoon deze selectie die door roteren dus Barazite speelt ook veel..

Geplaatst

ja klopt silva had nieuw contract had ik bijna 150 miljoen moete geven en villa ook maar ik ben nu ook van plan alleen nog maar spanjaarde tekopen

Geplaatst
ajax2deseizoensl9.th.jpg

een absoluut pluspunt

het eerste seizoen liep het allemaal vlekkeloos...kampioen..halve finale cl:checkit: (jaja)..en 3de ronde beker:(..maar dit jaar loopt het allemaal minder..verloor zojuist met 4-2 bij manchester united:(..en in de competie heb ik slechts 15 punten uit 8 wedstrijden..ik mis een scorende spits naast Huntelaar

EDIT: ik ben overgestapt op 4-5-1..wat beter blijkt te werken..Spartak Moskou uit met 4-0 aan de kant gezet..en net 30 schoten gecreeerd tegen VVV:D

Ik geef het een 5, leuk dat je zoveel nederlanders hebt, alleen ik zou kwaliteit voorop zetten en daarna leuke extra dingen zoals alleeen maar nederlanders. Je moet trouwens ook wel genoeg geld hebben om je team te verbeteren en anders zijn er ook nog goede nederlandse spelers zoals van der vaart en van Persie enzo..

Dit is mijn Ajax (winterstop 2007-2008)

-----------------Stekelenburg---------------

--Ignashevich-Heitinga--Stam--Emanuelson--

--------------------------------------------

------Maduro/Davids--Obodo--Modric--------

----------------Van der Vaart---------------

-------------Huntelaar---Mutu--------------

Aankopen:

- Ignashevich:gratis

- Modric: 4,6 Miljoen

- Van der Vaart: 17 Miljoen

- Juelsgard(talent): 250 K

- Alex(talent): 100 K

- Mutu: 31,5 Miljoen

- Obodo: 14 miljoen

Verkocht:

- Suarez

- Gabri

- Ogararu

(Real Madrid wil Stekelenburg, ze deden navraag hij is 4 miljoen waard en ik deed tegenbod van 29 miljoen maar met zo'n kutbestuur heb ik kans dat ze het eerste de beste bod accepteren en dan heb ik een probleem.)

Geplaatst
ajax2deseizoensl9.th.jpg

Ik geef het een 5, leuk dat je zoveel nederlanders hebt, alleen ik zou kwaliteit voorop zetten en daarna leuke extra dingen zoals alleeen maar nederlanders. Je moet trouwens ook wel genoeg geld hebben om je team te verbeteren en anders zijn er ook nog goede nederlandse spelers zoals van der vaart en van Persie enzo..

Dit is mijn Ajax (winterstop 2007-2008)

-----------------Stekelenburg---------------

--Ignashevich-Heitinga--Stam--Emanuelson--

--------------------------------------------

------Maduro/Davids--Obodo--Modric--------

----------------Van der Vaart---------------

-------------Huntelaar---Mutu--------------

Aankopen:

- Ignashevich:gratis

- Modric: 4,6 Miljoen

- Van der Vaart: 17 Miljoen

- Juelsgard(talent): 250 K

- Alex(talent): 100 K

- Mutu: 31,5 Miljoen

- Obodo: 14 miljoen

Verkocht:

- Suarez

- Gabri

- Ogararu

(Real Madrid wil Stekelenburg, ze deden navraag hij is 4 miljoen waard en ik deed tegenbod van 29 miljoen maar met zo'n kutbestuur heb ik kans dat ze het eerste de beste bod accepteren en dan heb ik een probleem.)

Zoals ik al heb gezegd presteerd dit team gewoon heel goed..zoals het er nu naar uitziet wordt ik ook het 2de seizoen kampioen..eerste seizoen halve finale Champions Leaque behaalt..nu heb ik in de eerste knock-out fase Arsenal geloot..maar ik zie zeker mogelijkheden..je hebt wel gelijk dat ik nog een man moet halen van het kaliber van der vaart..maar daar wacht ik mee tot het volgende seizoen..want rafael wordt al wat ongelukkig bij fiorentina(A) ik ben wel nieuwsgierig welke spelers volgens jou de kwaliteiten missen