Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Omdat jullie ze ff moesten zien. :p Dit zijn de belangrijkste talenten die ook wel es meespelen.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik kan er even bij melden dat ik niet met de update speel, ofterwijl ik heb balasz niet, die wou ik wel kopen maar zat al ergens in engeland.

Ook zeg je veel buitenlandse aankopen, maar volgens mij zijn Jansen en VDV niet erg butenlands! ook komen er in de aankomende zomerstop spelers als kruiswijk mijn team gratis versterken.

jammer van onze hongaar, Jansen en VDV zijn inderdaad geen buitenlandse aankopen maar Belluschi, Banega, Breno en liedson wel. overwegend buitenlandse aankopen dus, ik weet ook dit is niet altijd te vermijden.

Geplaatst
Dat Shakhtar is echt wel heldig, alleen wat vage keuzes qua spelers in je tactiek. 8/10

Wat vind je vaag aan de keuzes, ben zeer benieuwd.

Ik denk dat je je waarschijnlijk afvraagt waarom ik zuivere aanvallende middenvelders als lulinha zo dicht op het middenveld zet? Ze staan in de player tactics wel afgesteld als amc's. Ze schuiven door naar voren maar vormen samen met de dm een zuiver blok op het middenveld dat de aanval van de tegenstander al vroeg probeert te storen en vooral verdedigend redelijk goed staat.

Mocht iets nog wat uitleg van mijn kant behoeven dan hoor ik dat uiteraard graag!:D

Geplaatst
[spoiler=READING 2011]ygfhi.png

Naar mijn mening een heer-lijk team. Ik moet alleen nog een goede keeper, Ustari werd voor m'n neus weggekaapt door Arsenal voor 39 mil en Akinfeev is niet te halen, alles wordt geweigerd.

Nog iemand?

Geplaatst

Een 9.5 want je hebt Benteke. Doyle en Shorey zijn natuurlijk geweldenaars

Wat vind je vaag aan de keuzes, ben zeer benieuwd.

Ik denk dat je je waarschijnlijk afvraagt waarom ik zuivere aanvallende middenvelders als lulinha zo dicht op het middenveld zet? Ze staan in de player tactics wel afgesteld als amc's. Ze schuiven door naar voren maar vormen samen met de dm een zuiver blok op het middenveld dat de aanval van de tegenstander al vroeg probeert te storen en vooral verdedigend redelijk goed staat.

Mocht iets nog wat uitleg van mijn kant behoeven dan hoor ik dat uiteraard graag!:D

Nou, ik denk dat Breno sterker als VC zou zijn als Schwechlen en Modric vind ik sowieso al vrij zwak. Ook wil eens een screentje zien van die Il Fossile, omdat die misschien Cisse kan vervangen

Geplaatst
Nog iemand?

Ik ga je gewoon een 10 geven, ik zie niet een speler die ik zelf niet zou halen, het is een perfecte mix tussen talent en basiswaardig. Tevens heb je toffe spelers als Thiago en Rafeal Forster ook nog binnen handbereik. Jammer wel van de beetje standaart transfers maar dan nog vind ik een 10 een meer dan waardig cijfer!

Geplaatst

En dan ben ik nog niet verder dan de 5e plaats in 3 jaar tijd gekomen he, hoewel ik nu wel 1e sta. :D

En dan van die standaardtransfers: Ik doe dat vrijwel nooit, maar omdat het 1e jaar in deze game een nettie was had ik ze toen wel gehaald. Torje en Stancu e.d. had de andere speler gehaald. Enyeama (ook zo standaard) had ik dan weer gehaald, voor 500k, en 15 jaar later voor 27,5 mil doorverkocht. :p

Geplaatst

@Jobo; heb je misschien een screen van Rafael Forster voor me? In mijn game vonden mijn scouts hem, maar ik weet niet of hij wel Ajax-waardig is/kan of zal worden?

Geplaatst

Ja, is goed, tis niet echt veel soeps, maar z'n waarde groeit en er is intresse in hem, dus ik ben tevreden. Ik edit mn post zo met de screen in spoiler.

Ik ga proberen volgend seizoen vele talenten te laten spelen, zeker in wedstrijden tegen de wat mindere clubs. Ben benieuwd hoe ze zich dan gaan ontwikkelen.

[spoiler=Forster, 2011]11ty98x.png

Geplaatst

Toch vrij goede speler hoor die Forster.

Geplaatst
@Jobo; heb je misschien een screen van Rafael Forster voor me? In mijn game vonden mijn scouts hem, maar ik weet niet of hij wel Ajax-waardig is/kan of zal worden?

Ik heb geen screen voor je, maar ik kan je wel zijn loopbaan vertellen in mijn game.

Orginele Club -> Vitesse (gelijkwaardig aan jou Ajax denk ik) -> Schalke 04 -> Real Madrid. En daar blinkt hij wekelijks uit in de basis.

Geplaatst

AJAX 2007-2008

-----------------------Stekelenburg-------------------

-------------------------------------------------------

----Bruno Silva--Heitinga---Vermaelen--Emanuelsen---

-------------------------------------------------------

----------Gabri----Alejandro Gomez---Adrien--------

------------------------------------------------------

-----Marvin Angulo--------------------Suarez---------

----------------------Huntelaar-----------------------

gabri en adrien met pijl naar achteren en gomez met pijl

naar voren als vrije man achter huntelaar, die 1 op 1 loopt

subs: Fraga, Sakho,Ogararu,Lindgren,Luque,Stancu,Kennedy

Lullinha, Alex Texeira,Thiago,

Geplaatst

@Jobo en Lange; bedankt ;) ik koop hem denk ik wel, kan wel wat worden. Hij is nog jong (2008 zit ik pas) dus wie weet. Anders leuk voor de doorverkoop.

Geplaatst

1znvjwj.pngwbtgkh.png

Snelste en langzaamste speler is bepaald op 1ste meters en Snelheid; technisch sterkste is bepaald op Techniek en Dribbelen

Geplaatst

En wie is jou meest doeltreffende speler ?? ;)

Welk seizoen en welke club ?

Voor de rest veel belgen dus je krijgt van mij een 8 ;)

Geplaatst

Doeltreffendste speler is Benteke, foutje van mij. En het is nogal bekend dat ik op dit moment met RC Genk speel ;)

Geplaatst

Ik zie dat je Cani, Fernandez en Rossi hebt kunnen behouden, erg mooi. Pires zou ondertussen wel weg mogen denk ik zo. Viera is ook een mooie speler. Heitinga is weg een beetje tegenvallend, ik vind Miranda beter.

8.5/10

Geplaatst

Jordy er is een vacature vrij voor na dit seizoen bij Genk, heb je interesse?:D Heerlijk team 10 op 10. Ik hoop dat ik van mijn Racing ook zo'n mooi team kan maken