Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Echt nice team :O 9/10

en over die spoiler dan moet je gewoon (spoiler=hiernaamdiejewilgeven)blabla(/spoiler)

alleen dan ( en ) vervangen door [ en ] ;)

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
surriiinaamexs2.jpg

Iemand nog tips die ik mee kan nemen voor WK? Heb oa ook nog als keuze:

- Gino Coutinho

- Georgino Wijnaldum

- Genero Zeefuik

- Evander Sno

- Marvin Emnes

- Diego Biseswar

Kivuvu en Benson zijn geen Surinamers. Kivuvu is Angolees en Benson Ghanees. Voor de rest een leuk team om het uit te proberen. Laat effe weten wat je met het team hebt behaald.

Geplaatst

@Jordy: Ik heb de nieuwste patch zijn stats zien er goed uit, maar doet elke wedstrijd iets dom. Concurrentie is wel groot moet ik zeggen hij moet het opnemen tegen Lolo die ijzersterk presteerd, en Matoukou is een zekerheid, hij is zelfs topschutter in de competitie

Geplaatst
@Jordy: Ik heb de nieuwste patch zijn stats zien er goed uit, maar doet elke wedstrijd iets dom. Concurrentie is wel groot moet ik zeggen hij moet het opnemen tegen Lolo die ijzersterk presteerd, en Matoukou is een zekerheid, hij is zelfs topschutter in de competitie

;e

Tja, ik denk dat je dan gewoon pech hebt. Ik stel hem persoonlijk wel op als VMC

Geplaatst
Dit is mijn AC Milan Team, ik heb geprobeerd toch wat Italianen aan te trekken zoals Grosso, Barzagli en Ustari (die genaturaliseerd is :*)).

Guti heb ik vrij aangetrokken, ik had nog een aanvallende middenvelder nodig die seedorf een beetje kon ontlasten aangezien hij ook niet meer 1 van de jongste is, en omdat Aquilani niet echt haalbaar was (Roma vroeg 140 miljoen), heb ik maar tijdelijk gekozen voor Guti die het overigens erg goed doet. Voor de rest heb ik nog wat talenten in de jeugd aangetrokken zoals, Zeefuik, Saivet, Asulin, en anderen.

Mijn beste speler is zeker wel Pirlo die in het eerste seizoen, mijn topscoorder, meeste assists, meest man of the match en hoogste beoordeling had! En dan was hij nog ongelukkig omdat hij een nieuwe uitdaging wou, wat gelukkig nu voorbij is, en hij een prachtig nieuw contract heeft versierd.

Mijn Resultaten in het eerste seizoen waren niet echt heel goed, enkel de supercup, wereldbeker en de italiaanse beker gehaald. In de competitie 3de achter Inter en Roma. En in de championsleague in de halve finale eruit tegen Lyon.

Zeg maar wat jullie er van vinden!

Begin 2de Seizoen AC Milan

Goal: Ustari Reserve Dida

Rechtsback: Daniel Alves Reserve Oddo

Centraal: Nesta, Barzagli Reserves Ignaschevich, Simic

Linksback: Grosso Reserve Jankulovski

VM: Pirlo Reserve Emerson

Rechtscentraal: Gattuso reserve Mascherano

Linkscentraal: Seedorf reserve Guti

Aanvallende Middenvelder: Kaka Reserve ook Guti en Gourcuff

Aanvallers: Huntelaar en Benzema of Pato Reserve Inzaghi

Iemand nog wat tips kwa vervanging van de oudjes, die nog een beetje betaalbaar zijn, want bijna alle gevestigde namen vragen bijna prijzen boven de 80 miljoen. Zelfs voor een spits als Pazzini vragen ze 90 miljoen!

Geplaatst

• Millwall

1e seizoen kampioen geworden in de Coca Cola league 1 en gepromoveerd dankzij het halen van spelers als oa Kiki Musampa, Novaretti, Doudin, Jaouad Zairi en Lehtovaara.

Eind 1e seizoen een hoop winst gemaakt door oa de verkoop van Novaretti (gehaald voor 16K, verkocht voor 3.8M), Paul Robinsson (verkocht voor 2.9M) en Lehtovaara (gehaald voor 14K, verkocht voor 4M). Nieuwe spelers binnegehaald zijn oa Pablo Piatti, Jack Hobbs (leenbasis met optie tot koop), Zeefuik, Cathcart, Bocaly en Nieveld.

2e seizoen 3e plaats en via de playoffs promotie afgedwongen van de Coca Cola Championship naar de Premier League. Meteen een enorme financieele boost gehad met inkomsten tv rechten en mn transferbudget is verhoogd van 5M naar 32M.

Begin seizoen 3 de nodige versterkingen gehaald in de vorm van oa Glen Johson, Wijnaldum, Kasper Schmeichel, El-Mourabet, Formigoni, Fabio en Andrea Luci (op leenbasis met optie tot koop). Ook is Jack Hobbs overgenomen nadat ie op leenbasis al n seizoen bij ons meegedraaid had. Verkocht oa Andrei Ionescu (5.75M) en Le Tallec (2.5M).

millwallseizoen3zf4.jpg

Had al maanden niet meer gespeeld maar heb de smaak weer te pakken, 2 seizoenen rond gespeeld binnen een paar dagen :D

Geplaatst

Thnx fellas, tis nog niet wat ik wil maar dat komt de komende seizoenen wel. Nu ik hoogste niveau speel heb ik ook meer kans op mooiere transfers natuurlijk. Ook de staff is flink aangepakt dit seizoen. Zo zijn oa Wim Jonk, Ruud Hesp, Stefano Eranio en Frank Leboeuf de staff komen versterken.

Vanaf volgend seizoen gaan we bouwen aan een echt Premier League waardig team, eerst ff kijken wat ik er dit seizoen van ga bakken ;)

Geplaatst

Vooral opletten bij spelers die op eigen verzoek op de TL staan, in diverse games heb ik zo oa. Jimenez en Honda (beiden met Genk), Kuzmanovic en Yakovenko (met MK Dons) en Ronaldo en Leonardo (met Internacional)

Zitten soms echt pareltjes tussen

Geplaatst
Hoe durf je Van der Vaart bij Feyenoord te halen :cab:

Hahahahhaahhahaha! Wat een prutser hé xD

Geplaatst
Hoe durf je Van der Vaart bij Feyenoord te halen :cab:

Natuurlijk begrijp ik dat het een Ajacied is (al is hij wel met soort van ruzie weg gegaan) maar kvond hem te goed om hem te laten lopen en heb de kans gepakt en doet het zeer goed zijn eerste seizoen gelijk speler van de eredivisie.

@ buitelaaro bedankt !!! greene moest in het begin van het seizoejn noodgedwongen door lange blessure vlaar daar spelen heeft het zeer goed gedaan en nu vlaar verkocht is die weer een zekerheidje daar achterin

Geplaatst
Hier mijn PSV.

Net Cavani verkocht voor veel geld, wou het eerst ook niet maar het werdt automatisch door Reeker geaccepteerd en daarvoor heb ik Martins terug gehaald!

[spoiler=Mijn PSV]fmqh3.jpg

@ SupleX Bedankt! en ook voor de Spoiler

Nog iemand tips voor mij misschien (A)?

Geplaatst

Mijn anderlecht :) niet dat ik ervoor ben ofz :p Btw zit in seizoen 2012-2013

t0jbdf.jpg

Gino Thieren is een regen, hij wordt de beste VL ooit in de geschiedenis van België !

Geplaatst

Weinig belgen, spelers die ik over het algemeen niet graag bij Anderlecht zou zien, Yakovenko laten lopen als je de kans hebt hem aan te trekken, anderlecht,...