Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Bassi is voor z'n leeftijd wel echt een held!

Lekker snel en goed teamwork vind ik altijd wel belangrijk voor een Aanvallende middenvelder.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

begin 4e seizoen met Manchester United, dit is mijn A-team.

Anderson Iago en dat soort talenten vormen het B team.

Wel aardig wat geld in gestoken. Elk seizoen op het vorige na, de dubbel gepakt. en in het 2e seizoen de champions league finale op pingels verloren.

teammnubd8.jpg

Geplaatst

Je krijgt een 7,6.

Je aanval en middenveld vind ik erg sterk.

Je verdediging laat wat te wensen achter, naar mijn mening. :P

Geplaatst

van mij krijg je een 7,5. Zoals next al zegt. Je aanval en middenveld zijn zeer sterk, maar de verdediging wat minder

Geplaatst

ook een 7,5 van mij! Het is een heerlijk team al hoewel de verdediging wat minder ik bedoel wes brown wat moet hij er nog bij :P

Geplaatst
Je hebt wel lekker veel Aanvallende middenvelders !

ik speel er met 3 :D

en ja in mijn verdedeging ben ik hard op zoek naar spelers, vind alleen niet echt spelers met veel kwaliteit, Robert Huth was toen der tijds een lekkere back-up, maar speelt nu kut. Richards wil ik niet, want die is constant geblesseerd, jullie anders nog suggesties?

Geplaatst

Mijn Reading in september 2011. Nationaliseren kan me geen reet boeien en ik ga dit seizoen de jeugd de kans geven. Heb i m'n reserves nog tonnen talenten klaarstaan. :)

30xk782.png

Rooie stip is regen.

Geplaatst

@Jobo Heerlijk elftal gewoon! 9,2

@Kristian Aardig elftal, leuk dat je velthuizen en bradley hebt gehaald. 7

Geplaatst

@ho0det: Mooi team (de spelers dan de club vind ik maar niets). 9/10 Defour was niet meer te houden neem ik aan? Wie is je vaste linksback?

Geplaatst

Ik zou dit proberen :

-Bale/Taiwo-----Kompany-----Zuiverloon-

---------------Alex/Nesta---------------

Zullen wel spelers zijn die niet haalbaar zijn denk ik, nietwaar??

Bale en Taiwo vind ik persoonlijk de beste linksbacks van het spel.

Kompany, voorstopper. Hij is aanvallend ingesteld

Zuiverloon, t;is wel grappig want die begint meestal nooit zo sterk, maar kan groeien tot bekant z'n 40e.

Als laatste man zou ik een redelijk ervaren speler kopen. Alex, Nesta, Terry of Puyol zouden die functie wel kunnen vervullen.

Maar wat ik al zei: Ik denk dat ze je veel gaan kosten :D

Geplaatst
@ho0det: Mooi team (de spelers dan de club vind ik maar niets). 9/10 Defour was niet meer te houden neem ik aan? Wie is je vaste linksback?

defour heb ik weggedaan, omdat er veel clubs interesse hadden en ik een goede opvolger (eden hazard) heb. Mijn vaste linksback is Fragapane ;)

Geplaatst

@ Yobo, Zeer sterk team in alle linies. 8.7 krijg je!

@ Krisian, ik vind dit team niet heel erg sterk. Je hebt wel lkkr veel spelers uit de Eredivisei gehaald. Maar spelers als: Pieters en Janssen, zijn leuk hoor voor een club als Heerenveen, Groningen of Twente, maar voor Ajax vind ik ze niet goed genoeg. Van mij krijg je een 7.5!

Geplaatst

Next: Janssen doet het nou net wel erg goed. hij scoort zowel europees als in de competitie. Niet dat hij er al 10 heeft inliggen dat doet huntelaar wel die loop super.

En ik ben nog maar net begonnen. dus alles kan nog. Ik wou met name het elftal jonge maken, de leeftijd is nu gemiddeld 22.

Geplaatst

@ Manchester, je keepers zijn niet echt bepaalde toppers. Dus een magere 6.5, omdat bovendien je verdediging niet echt super is. Wel een +puntje is Silva.:)

Geplaatst

Defour is op mijn advies verkocht, 22 miljoen naar Genoa, toch ?;)

Geplaatst
Next: Janssen doet het nou net wel erg goed. hij scoort zowel europees als in de competitie. Niet dat hij er al 10 heeft inliggen dat doet huntelaar wel die loop super.

En ik ben nog maar net begonnen. dus alles kan nog. Ik wou met name het elftal jonge maken, de leeftijd is nu gemiddeld 22.

Ok, dan verander ik je cijfer ff naar een 7,5

Geplaatst
Defour is op mijn advies verkocht, 22 miljoen naar Genoa, toch ?;)

Misschien kan je mij ook helpen met m'n probleem dan. Alan Kardec wil graag weg maar er is nooit een echt bod op hem geweest, wel is er interesse getoond waardoor hij weg wil. Nu is hij einde contract na dit jaar zou ik hem nu nog verkopen of hopen dat hij toch wil bijtekenen? Bailly zat in hetzelfde geval maar staat nog een jaar langer onder contract maar hij ziet het nu wel zitten om te blijven.

22miljoen is trouwens een mooi bedrag, hier speelt hij bij Porto

Geplaatst
@ Manchester, je keepers zijn niet echt bepaalde toppers. Dus een magere 6.5, omdat bovendien je verdediging niet echt super is. Wel een +puntje is Silva.:)

Ben Foster is echt gegroeid tot een held, maarja dat is per ider spel al anders,

Detail: na 1 seizoen was hij qua stats van der Sar gepasseerd. en Stekelenburg keepte al meer dan 3 jaar een hele puike pot, ik heb hem gekocht op zijn stats en hij was relatief goedkoop, en ja mijn verdediging is inderdaad mijn zwakste punt.

Geplaatst
Misschien kan je mij ook helpen met m'n probleem dan. Alan Kardec wil graag weg maar er is nooit een echt bod op hem geweest, wel is er interesse getoond waardoor hij weg wil. Nu is hij einde contract na dit jaar zou ik hem nu nog verkopen of hopen dat hij toch wil bijtekenen? Bailly zat in hetzelfde geval maar staat nog een jaar langer onder contract maar hij ziet het nu wel zitten om te blijven.

22miljoen is trouwens een mooi bedrag, hier speelt hij bij Porto

Dat hangt er toch echt vanaf, hoeveel kan je voor hem krijgen, kan je van dat geld een vervanger aantrekken, ben je zeker dat hij niet zal bijtekenen,...

Geplaatst

Op dit moment is er niet echt meer een club die interesse toont, als ik een Europees succes zal halen kan hij misschien wel eens bijtekenen, maar ik ga nog maar wat afwachten dan