Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Laat hier je topteam zien, vertel je opstelling, je wissels en je aankopen en laat anderen het beoordelen!

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Laat hier je topteam zien, vertel je opstelling, je wissels en je aankopen en laat anderen het beoordelen!

Geplaatst

interga9.jpg

De selectie, na de belangrijkste transfers:

interselectieij4.jpg

Wat resulteert in de beste opstelling, dat is deze:

opstellinginterzu6.jpg

De bank en tribune:

debankst4.jpg

En uiteindelijk de transfers. De verwachtingen zijn dat Solari en Dacourt nog zullen vertrekken:

transfersinterlb7.jpg

Dit is puur een uitprobeergame, ik heb FM sinds '05 niet meer gespeeld. Beetje testen dus.

Geplaatst

Ik zou wel met backs gaan spelen, Zanneti is namelijk een heerlijke linksback, Richards kan ook rechts spelen en voor links heb je Chivu, Maxwell. Ik denk dat in deze tactiek ej veel scoort een veel goal tegen krijgt. Succes ermee & natuurlijk wel leuke aankopen. Juninho :D

Geplaatst

Ik ben vergeten bij de opstelling bij Materazzi en Zanetti allebij een pijltje naar de zijkanten aan te brengen. Dus op het moment dat de tegenstander via de flank probeert te voetballen trekken op links Materazzi en op rechts Zanetti automatisch naar buiten. Verdediging staat als een huis, mocht er een bal op goal geschoten worden staat Toldo fenomenaal te keepen.

@ eCas: César is bij lange na niet van het niveau Inter, mag ook vertrekken.

@Messidona: Maxwell is al vertrokken naar Lyon. En Juninho is inderdaad een openbaring, 4 goals in 3 officiële wedstrijden tot nu toe.

Geplaatst

Dat doe ik ook altijd als ik met een 3-mans verdediging centraal speel :)

Maar zag dat bij jou niet staan dus wou toch ff vragen of het zo ook lukte :)

Geplaatst
interga9.jpg

De selectie, na de belangrijkste transfers:

interselectieij4.jpg

Wat resulteert in de beste opstelling, dat is deze:

opstellinginterzu6.jpg

De bank en tribune:

debankst4.jpg

En uiteindelijk de transfers. De verwachtingen zijn dat Solari en Dacourt nog zullen vertrekken:

transfersinterlb7.jpg

Dit is puur een uitprobeergame, ik heb FM sinds '05 niet meer gespeeld. Beetje testen dus.

ik denk een 7.4

Geplaatst

Mooie team, alleen vind ik de opstelling/formatie wat minder, vandaar een 7

Geplaatst

De opstelling zou nog best wel eens kunnen werken al heb ik er mijn twijfels over. Maar goed daar gaat het hier niet om, ik geef je een 7,5 voor je team!!

Geplaatst

Netjes team, alleen in denk dat met 3 verdedigers spelen misschien wat riskant wordt. Ik zou gaan voor 4 verdedigers en dan Juninho als controlerende man met Stancovic als stand-in. Succes;)

Geplaatst

Ik vind dit dus helemaal niks! Twee Engelsen terwijl die zelden naar een andere competitie verkassen. Daarnaast Maxwell weg wat ik echt zonde vind... Juninho is de enige leuke aankoop denk ik: een 5 dus

Geplaatst

Sluit ik me volledig bij aan, toch gaat er bij mij nog'n half punt af.

In de gehele selecite zijn er, nu ik zo 1,2,3 even vlug kijk slechts 3 Italianen te vinden, waar je met een behoorlijk bedrag aan transfers toch even naar had kunnen kijken.

De transfer van Downing vind ik onbegrijpelijk, aangezien je met Montolivo een Italiaanse speler hebt, die op dezelfde positie voetbalt en echt niet veel slechter is. Richards kon je vervangen door Barzagli, de Italiaanse verdediger van Palermo. Een 4,5 dus.

Geplaatst

Montolivo is MC of AMC in 2008. Dus dat wordt al lastig ;) Neemt niet weg dat er wel aantal Italianen zijn die daar wel kunnen spelen.

Geplaatst

Chivu wissel :S, zanetti centrale verdediger....

voor de rest heeel zwak ingekocht, alle aankopen geen toegevoegde waarde behalve juninho dan misschien... zeer weinig italianen en waarom in godsnaam steward downing?? Je hebt maxwell al en als je dan een aankoop doet koop dan een goede italiaan of een leuk talentje. Julio Cesar vind ik persoonlijk beter dan toldo en maicon is echt een held.... nooit verkopen

Gelijk opnieuw beginnen, een 4

Geplaatst

En als jullie nu ff niet lopen te zeiken over het aantal Italianen enzo dan is dit team zeker een 8, misschien zelfs een 8.5 of 9 waard. Richards en Downing zijn nog steeds tot, Juninho is ondanks zijn leeftijd voor iedere ploeg een aanwinst, zeker met zijn scorend vermogen uit vrije trappen. Vailatti ken ik niet en Dzsudzsak heb je te duur betaald.

8.5 van mij.

Geplaatst
En als jullie nu ff niet lopen te zeiken over het aantal Italianen enzo dan is dit team zeker een 8, misschien zelfs een 8.5 of 9 waard. Richards en Downing zijn nog steeds tot, Juninho is ondanks zijn leeftijd voor iedere ploeg een aanwinst, zeker met zijn scorend vermogen uit vrije trappen. Vailatti ken ik niet en Dzsudzsak heb je te duur betaald.

8.5 van mij.

Het is Rate My Team, ieder zn eigen mening, wij letten op deze punten, jij dus niet :thumb: