Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Liverpool 1-0 Reading

13' Voronin

Hele wedstrijd gedomineerd, en dan zo'n klote goal tegen krijgen door een dekkingsfout.

• Antwoorden 5,2k
  • Weergaven 8,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

James Harper:cab:

Hij presteert bij mij echt niks.

Heb lekker Luigi Bruins gekocht :D

Geplaatst
James Harper:cab:

Hij presteert bij mij echt niks.

Heb lekker Luigi Bruins gekocht :D

Hij is zelfs mijn aanvoerder en houdt Faé uit de basis :p. Bij mij heeft hij nu 17 assist en ik zit in februari, ook scoort hij regelmatig.

Geplaatst

lazovichahapq5.png

Hier ben je de hele wedstrijd beter, NEC krijgt zelfs 2 rode kaarten en dan win je nog niet. Hier mis je dus Koevermans:cry:. Marcus Berg speelde wel zijn eerste PSV wedstrijd, hij kwam op de wedstrijddag nog naar Eindhoven.

@Jomar, ik bedoel dat ik zeker Europees blijf spelen. 4de kan ik al niet meer worden dus ik ga zeker Uefa Cup in of ik blijf in de CL.

Geplaatst
Hij is zelfs mijn aanvoerder en houdt Faé uit de basis :p. Bij mij heeft hij nu 17 assist en ik zit in februari, ook scoort hij regelmatig.

Dat is dan wel beter ja :D

Maar bij mij speelt Fae echt heel goed, dus ik zet hem er dan lekker in :)

Gunnarson begint nu wel echt minder te worden :(

Geplaatst

lazovichahaxi5.png

Zo wil ik het zien, goed spel tegen FC Twente(zij staan 3de), allebei de spitsen scoren.

@ Trecka, Ik heb me goed herpakt:D Maar het is wel realistisch, PSV kon ook niet winnen tegen VVV alhoewel hun ook rood hadden.

Geplaatst

lazovichahabf4.png

We gingen eerst verdedigen om het op een gelijkspel te houden, maar dat liep verkeerd toen Sporting op 0-1 kwam, ik zag dat Dinamo in dezelfde minuut ook de 0-1 had gemaakt tegen Inter. Ik wis dat als Dinamo nog een keer zou scoren dat ik dan de Uefa cup in ging. Na rust Reis erin gebracht en we gingen meer voetballen. In de 55ste minuut was het feest: Inter kwam op 1-1 dankzij Crespo. We wisten dat we in de CL bleven.

@Trecka, nette prestatie met PSV, in welk seizoen zit je nu?

Geplaatst
Seizoen 2, tot nu toe alles gewonnen wat er te winnen viel ;)

Netjes, ik kan de KNVB beker al niet meer winnen, ik ben uitgeschakeld door MVV na penalty`s:oops:, maar ik wil minimaal de competitiewinnen:)

Geplaatst
Denk het eerste, wel nep trouwens, iemand anders' tactiek pakken :L zo kan ik het ook wel :p

Ach ja, ik kan natuurlijk ook zeggen dat het door mijn aanpassingen komt, maar zo ben ik niet. :cab:

Geplaatst

PSV - VVV Venlo 4-0

2' Farfan

7' Farfan

15' Farfan

36' Afellay

Na rust rustig aan gedaan voor de CL ;)

Geplaatst

1vs4m.png

Had net 3 wedstrijden niet meer gewonnen en toen moest ik tegen NEK, die zelfs 3e staan. Maar ze kregen lekker pakkie zoals je kunt zien. :D

Geplaatst
1vs4m.png

Had net 3 wedstrijden niet meer gewonnen en toen moest ik tegen NEK, die zelfs 3e staan. Maar ze kregen lekker pakkie zoals je kunt zien. :D

lekker! :banana:

heb btw net ook gewonnen van nec met 3-0:banana:

Geplaatst

n4z85v.png

Eigenlijk zou ik elke wedstrijd zoveel moeite moeten doen om de tactiek in orde te krijgen, het loont wel ;)

Geplaatst

portsmouthboapm8.jpg

Weliswaar vriendschappelijk maar 20 seconden voor de tijd een vrije trap van een metertje of 20/25 erin zien vliegen is altijd mooi