Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik kan op het einde van het seizoen Bojan transfervrij overnemen, maar nu zit ik met het volgende luxeprobleem

7wijo7p.png

Podolski vertrekt naar Chelsea voor 20 miljoen en Giovinco speelt op links, daar moet dus geen rekening mee gehouden worden. Ik speel met Denny's 4-1-3-1-1, wat betekend dat ik maar 1 diepe spits hebt en 1 vrije speler daarachter

Halen of niet, en als ik hem haal, iemand verkopen of niet. Indien ik moet verkopen, wie ?

Ik kom er zelf niet uit dus ik heb hulp nodig

Geplaatst

DRINGEND: 24M € voor m'n Bresciano? hij vertrekt dan pas op einde v seizoen, want nu kan ik hem echt niet missen...

Dus: Go or No Go ???

btw, hij is er 11M waard nu

Geplaatst
Ik kan op het einde van het seizoen Bojan transfervrij overnemen, maar nu zit ik met het volgende luxeprobleem

7wijo7p.png

Podolski vertrekt naar Chelsea voor 20 miljoen en Giovinco speelt op links, daar moet dus geen rekening mee gehouden worden. Ik speel met Denny's 4-1-3-1-1, wat betekend dat ik maar 1 diepe spits hebt en 1 vrije speler daarachter

Halen of niet, en als ik hem haal, iemand verkopen of niet. Indien ik moet verkopen, wie ?

Halen en Martins en Walcott verkopen. Dan heb je Amauri, Bendtner en Bojan voor de spits positie, lijkt me toch meer dan genoeg.
Geplaatst
DRINGEND: 24M € voor m'n Bresciano? hij vertrekt dan pas op einde v seizoen, want nu kan ik hem echt niet missen...

Dus: Go or No Go ???

btw, hij is er 11M waard nu

Kan je een vervanger halen ofzo, vermeld dat er even bij, en welke club je bent ofzo, of je geld nodig hebt,...

Geplaatst

mja, kan niet te veel zegge ivm met m'n novelle :)

maar na dit seizoen zou ik dan wel vervanger kunnen zoeken...

club= palermo

balance = al van in begin rond de 200k door 2 aankopen :cry:

kan ook niet meer onderhandelen, had niet echt verwacht dat ze de 24M gingen accepteren :-D

Geplaatst

Tja, GO, met zo'n lage balans en dan een (zware) last van het loonbudget af...

Iemand nog reacties op mijn probleem ?

Geplaatst

Iemand nog reacties op mijn probleem ?

Bojan vrij halen = altijd GO, hoeveel spitsen je ook hebt :)

Geplaatst

7wijo7p.png

Tuurlijk moet je Bojan halen!!

En dan zou ik Amauri verkopen, dan heb je met Martins een wat oudere spits en voor de rest allemaal talenten op de bank, misschien dat je Bojan of Walcott 1 seizoen kan verhuren en dan zijn ze zeker basisplek waardig en anders kan je ze voor een heeeeeeel mooi bedrag verkopen

Geplaatst

Ik speel nu met Parlermo na een succesvolle eerste competitiehleft is mijn succes niet onopgemerkt gebleven. Vele spelers staan in de belangstelling.

Barzagli heeft vele clubs tot zich getrokken, Barcelona kwam met een bod van 17 mil. Hij zelf wil erg graag gaan.

Zaccardo heeft interesse van Chelsea gekregen. 17 miljoen bieden ze voor hem.

Ik heb al een vervangen voor 1 van de twee in de naam Donk. Heb hem voor 5.5 mil losgekweekt bij AZ.

Omdat mijn clubtopscoorder Cavani naar Juventus is gegaan voor 14.5 mil. (bestuur accepteerde het bod.) Zoek ik naar een opvolger:

Farfan voor 11 miljoen?

Wie nog meer Alves, Huntelaar?

Geplaatst

Ik zou kijken of je Martins kan halen, voor 17 miljoen meestal.

Geplaatst

Chelsea biedt 38 miljoen op Rosicky? Go or No Go

Hij draait wel heel lekker moet ik zeggen maarja

Geplaatst

No Go, maar ik ben dan ook Rosicky-fan. Ligt ook beetje aan je financiën enzo, of je beetje geld nodig hebt. Zo niet, lekker bij Arsenal houden.

Geplaatst

Ik kan dan wel Quaresma halen en dat is een fantast.

Geplaatst

Gilberto Silva voor 13.5 miljoen naar Inter Milan laten vertrekken?

Matias Fernandez naar Arsenal voor 15 miljoen dan halen van dat geld van Gilberto Silva

Geplaatst

Nee, Gilberto Silva is echt zo'n clubkindje, kan je team staande houden. Voor 13,5 miljoen kan je ook niet echt een beter spelertje terughalen.

Geplaatst

Zapater is mijn kapitein en nog eens een echte clubspeler, maar 't is wel veel geld :cry:

Zapater.jpg

Geplaatst

Doen en dan nieuwe basiswaardig of talentvolle speler halen.