Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat denk jij dan :p

Nee maar... de stats van Nani zijn niet vind ik zo heeeel goed maar goed, 29 is niet heel veel tegenover 180 XD

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
40 miljoen voor Maicon van Inter naar Chelsea? Ik ben Inter

GO mits je een vervanger kunt halen

Geplaatst
40 miljoen voor Maicon van Inter naar Chelsea? Ik ben Inter

No Go denk ik toch...

Een van de beste backs op het spel, bovendien zal een gelijkwaardige vervanger misschien nog wel duurder zijn (D. Alves bijv.)

Maar waar staat Maicon bij jou? Links- of rechtsback.

Vervangers linksback: Chiellini, Marcelo

Vervangers rechtsback: Rafinha, D. Alves

Geplaatst

Ik ben Atl Madrid en heb een goed 1e seizoen(3e)doorgemaakt met een grote hoofdrol van Raul Garcia!!!

Ben nu in de transferperiode en Sevilla bied 45 miljoen!!!

Ik kan wel geld gebruiken maar hij is wel belangrijk

Go of No Go!!

Geplaatst

Ik hb em laten gaan en ermee M Fernandez en R van der Vaart gehaalt:D:D

Geplaatst

Mati Fernandez is een held bij mij, 12 goals en 9 assists in 20 wedstrijden _O_

Geplaatst

Zou ik zeker niet gedaan hebben.

1.Hij is naar een concurrent

2.45M is niet zó veel

3.Hij is Spanjaard

4.Fernandez en Vd Vaart zijn van die on-originele transfers

Geplaatst

Ik vind het prachtig gedaan, 2 geweldige middenvelders gehaald zie nu het middenveld versterken. En ze zijn gelijkwaardig aan elkaar!

Geplaatst

met willem 2, heb danny mathijsen geleend(standaard aan het begin van het seizoen bij willem 2) maar hij heeft een heel groot salaris, 19000, zal ik hem terugsturen, dat ik weer goed sta met mijn loonbudget of niet?

Geplaatst

ja, maar je meot niet naar het echt kijken he, want met dit spel is suarez ook slecht, maar in echt niet

Geplaatst

Ja maar ik bedoel met willem 2 heb je betere middenvelders als mathijsen dus als hij op de begroting drukt dan kan je hem beter wegdoen vind ik

Geplaatst

ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen. ik ben torino 4e seizoen. en ik krijg een contractaanbod van Aston villa. Door een bug in het spel(stadion uitbreiding) leid ik opeens enorm verlies bij torino. Aston lijkt me wel leuk om die uit het slop te trekken (ze staan 19e), maar bij torino heb ik een heel team opgebouwd? dus

GO or NO GO?

Geplaatst

Zit er een bug bij Torino dan? Dat is jammer aangezien ik ook bij die club begonnen ben.

Geplaatst

het is die stadionbug ik weet niet of dat alleen bij torino geldt.

Ik had me stadionuitgebreid naar 30000 en het volgende seizoen had ik nog maar een capaciteit van ongeveer 7600. (zonder datum) Dus heb ik zoals bakker suggereerde maar gekozen voor aston villa.

Maar torino is een leuk team hou vooral Loreto Lo Bosco in de gaten topclubs willen hem graag hebben (iig bij mij). Dominique Malonga scoort er trouwens op los in me jeugdteam ;)

Geplaatst

Met mijn Atl Madrid Bianchi van Man City kopen voor 36 miljoen in de winterstop van het 2e seizoen.

Ik kan ook kiezen voor Cavani voor 37 miljoen.

Forlan is 2 maanden out en uit vorm.

Welke moet ik kiezen?? Graag snelle antwoord!!!

Geplaatst

Hij speelt denk ik nog zonder de patch, Bianchi No Go trouwens, koop Kevin Doyle of Martins, beter spitsen en goedkoper.

Geplaatst

Cavani kan ook ja, maar met doyle heb je ook nog een prima kopsterke speler met aguero er naast _O_

Geplaatst

Hmm, ik weet dat Gustavo Cabral geen verkeerde speler is en al zeker niet voor n club als NAC maar tegen dit bod van Ajax kan ik toch geen nee zeggen of wel??

transferhq9.jpg

Zit btw int 3e seizoen.

Geplaatst

Als je dit afwijst !? Araujo perfecte vervanger en Piatti als held erbij en dan nog eens flink je bankrekening spekken !

Geplaatst

Met Araujo kan je Cabral vlot vervangen en je krijgt er nog eens een fantastische "10" bij en nog eens bijna 12 miljoen

GO natuurlijk