Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@ Kweekvijver: Ik zeg NO GO, 45 miljoen en nog eens 50% bij doorverkoop is gigantisch veel. Je zit al in 2012 dus misschien dat er ergens een leuke regen rondloopt. Maar als je zelf het gevoel hebt dat je hem echt moet halen, moet je dat vooral doen!

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 12,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Kheb t eigenlijk al lang gedaan :P

T was de enige linkspotige verdediger die ook nog is goed was.. Ik had ook Zapata kunnen halen maar die was waarschijnlijk nog duurder geweest. Verder zaten alle toppers van hetzelfde niveau al bij andere topclubs (zoals breno, garay)

Regens heb ik ook naar gezocht, niet gevonden

Geplaatst

Ochoa, van América naar Arsenal/Chelsea/Lyon voor 21,5M + 50% doorverkoop?

Hij is wel de beste keeper in mijn selectie(vorig seizoen 38 wedstrijden, 35 tegendoelpunten) en mijn reserve 1e keeper(die ik had uitgeleend omdat hij niet op de bank wilde zitten), speelde bij zijn club in een half seizoen 23 wedstrijden, 20 tegendoelpunten, 10 clean sheets en werd doelman van het jaar in Mexico.

Daarnaast heb ik nog 2 jonge toppers in wording, 1 regen die het goed doet in de jeugd en Rodrigo Rey, nu uitgeleend omdat hij niet het juiste paspoort heeft.

Debuteerde op 16-jarige leeftijd bij mij in het 1e, tijdens de Noord-Amerikaanse beker voor Landskampioenen, met een 8 en speelde sindsdien al 12 wedstrijden voor mij en had daarin 5 clean sheets.

Edit:

Nog even de situatie uitleggen, Ochoa wil weg, staat op eigen verzoek op de TL en is denk ik niet meer houdbaar. Heeft nog een contract voor 2 seizoen en ik verwacht niet dat hij nog gaat bijtekenen

Edit2: Ik zit in Augustus 2009 en ben op een kwart van het 3e seizoen

Geplaatst

Ik ben zelf América he

Edit: Het is zeker dat Ochoa geen nieuw contract tekent.

Geplaatst

Tuurlijk go, het is gratis en die gast is uber

Geplaatst

Nee

Hij is niet goed genoeg meer aan het eind van seizoen 1,

en hij wil waarschijnlijk ook wel aardig wat salaris

ik zeg no go

Geplaatst

Go voor abelda, is een goede ervaren speler

Geplaatst

Ik ga denk ik Cesc verkopen, omdat hij erg veel verdient en ik zat andere spelers heb die op die positie kunnen spelen. Als er iemand navraagt, wat moet ik dan vragen?

Geplaatst

Barça kwam al, ik vroeg 85, maar ze lieten niks van zich horen... En kan je echt geen andere goede speler voor een dikke 60m krijgen?

EDIT: Misschien handig om te weten, maar ik ben Arsenal juni 2008. Eerste echte zomerstop dus.

Geplaatst

Hmm, ok. Dan hou ik hem;) Tenzij er een abnormaal hoog bod kom, maar dan post ik hier nog wel even.