Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben chelsea heb Shevchenko verkocht en Pizzaro ook. Ik nu Amauri aantrekken voor 26,5 miljoen. Ik denk zelf absoluut dat ik het moet doen. Maar hoe denken jullie hierover hebben mensen ervaring met hem?

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 12,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
K begrijp je niet, je bent Real Madrid, je hebt elk jaar miljoenen te besteden, je hebt al een wonderlijke team. Maar je wilt allemaal toekomstige toppers verkopen. Gago is al aan t begin een monster.
Higuain heb ik om die reden gehouden, maar Gago paste niet echt in mijn tactiek (opstelling)
Geplaatst

Kan nu ook Garay aantrekken voor 26 miljoen uit m'n hoofd. Hij komt dan aan het eind van het seizoen omdat hij dan Spanjaard is en dan heb je geen problemen met een Werkvergunning. Hij is nu ook gelijk wonderkind dus ik ga hier ook uit van een GO maar heeft iemand ook ervaring met hem?

Trouwens ik zoek ook nog een AMR en een AML(voor Chelsea) het is eigenlijk meer een Back Up(talentje is ook wel goed) dus heeft iemand ook nog tips?

Geplaatst
Kan nu ook Garay aantrekken voor 26 miljoen uit m'n hoofd. Hij komt dan aan het eind van het seizoen omdat hij dan Spanjaard is en dan heb je geen problemen met een Werkvergunning. Hij is nu ook gelijk wonderkind dus ik ga hier ook uit van een GO maar heeft iemand ook ervaring met hem?

Trouwens ik zoek ook nog een AMR en een AML(voor Chelsea) het is eigenlijk meer een Back Up(talentje is ook wel goed) dus heeft iemand ook nog tips?

Ik zou Garay zeker halen is een topper.

Geplaatst

Go en dan omtrainen naar vm

Geplaatst

Ik heb Jorge Andrade en Garay als andere CV's.

Denk je dat er voor dat geld een goede vervanger is te krijgen?

Geplaatst

Als je Andrade en Garay nog hebt een GO! Voor Criscito kun je wel een vervanger vinden en Bojan is gewoon een heldje!

Geplaatst

Ik zou hem gewoon houden.

Geplaatst

GO bojan is een held

Geplaatst
Nu bied liverpool 10 miljoen met Mascherano voor Criscito.

Duidelijk een NO GO, als je naar het bod van Barça kijkt.