Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Nogo, helemaal ook niet als rechts buiten.

Zal wel iemand anders moeten kunnen halen, voor minder geld.

zoals wie??

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Je moet zeker Aguero halen! Het is in het echt een topper en in het spel is hij ook heel goed. Voor goede spelers moet je gewoon meer betalen en 43 miljoen is niet veel voor hem. En zeker als je het gewoon allemaal kan betalen moet je het echt doen!

Geplaatst

Ik had hem voor 17 mil gehaald.

Als je iemand voor rechtbuiten zoekt, had ik een echte rechtsbuiten gehaald, zoals arshavin, simao, nihat.

Geplaatst

Afellay voor 9 miljoen laten gaan + 50% bij door verkoop?

Heb er geen vervanger voor denk ik

Geplaatst

Go! In FM is hij niet echt goed en voor die 9 miljoen kan je makkelijk een betere halen! Die 50% is ook altijd wel handig!

Geplaatst
Go! In FM is hij niet echt goed en voor die 9 miljoen kan je makkelijk een betere halen! Die 50% is ook altijd wel handig!

Hij is weg, heb Barazite snel gekocht voor 500k :m:

Geplaatst

Nice :)! Barazite is een groot talent in FM, tenminste, in mijn game dan.

Geplaatst

Huntelaar in seizoen 2 verkopen voor 35 mil.???

Zo ja, vervangers die ook beken staan als doelpuntenmachines en die ook gelijk klaar is om in het 1e in de basis te spelen...??

Geplaatst

Kan je niet beter Owen halen? Arsenal heeft al zo weinig Engelse spelers.. Anders toch een GO, Huntelaar is wel een klasse spits!

Geplaatst

ja ik zoek een nog een echte goalgetter naast adebayor ja owen is ook een optie maar denk dat ik daar wel aardig wat voor neer moet tellen hebben jullie daar ervaring mee?

Geplaatst

Owen kan je in het tweede seizoen volgens mij voor +- 10/15 miljoen halen..

Huntelaar zal weliswaar minstens 20 mil kosten, maar dan heb je wel een spits die je garandeert van doelpunten en daarnaast nog een lange carriere voor zich heeft, owen begint ook al oud te worden..

Ik zou dus voor huntelaar gaan

Geplaatst

go or no go

Djudzack 13 M naar celtic???

Ik heb mota en lulinha als back ups

Geplaatst
go or no go

Djudzack 13 M naar celtic???

Ik heb mota en lulinha als back ups

GO!!! Dat is veel geld voor een behoorlijk matige speler, je hebt goede alternatieven en voor dat geld kan je ook iets beters terugkopen!

Geplaatst
huntelaar voor 30 mil naar arsenal ik ben arsenal heb eduardo verkocht

NOGO 30 mil is teveel voor hem, je kan makkelijk een goedkopere halen die evenveel erin legt als huntelaar.

Geplaatst
NOGO 30 mil is teveel voor hem, je kan makkelijk een goedkopere halen die evenveel erin legt als huntelaar.

Ik zou zeggen wel een GO als je het geld kan missen en een goede spits nodig hebt. Zou niet weten welke spits je onder dat bedrag kan halen met een even grote garantie voor doelpunten. Owen is misschien wel goed maar ook wat ouder en blessuregevoelig, bovendien is hij in seizoen 1 vaak peperduur.

Geplaatst

Gheghe,

Huntelaar, vier jaar lang mijn topscorer bij Ajax vertrekt naar Chelsea voor 35 miljoen + 50% doorverkoop clausule... Is het goed denken jullie? Ik heb bovendien Cvitanich die er ook wel 30 in kan schoppen per seizoen...:)

Geplaatst

ja dan zeker doen en dan kan je voor t geld wat je ontvangt gewoon andere topper bij hale:)

Geplaatst
Gheghe,

Huntelaar, vier jaar lang mijn topscorer bij Ajax vertrekt naar Chelsea voor 35 miljoen + 50% doorverkoop clausule... Is het goed denken jullie? Ik heb bovendien Cvitanich die er ook wel 30 in kan schoppen per seizoen...:)

Ik weet niet met welke update je speelt maar Cvitanich is in het spel meestal behoorlijk slecht. Het is veel geld, toch denk ik dat je meer had kunnen krijgen. Als je Chelsea meestal een paar keer weigert of een tegenbod doet komen ze met meer. Nu je hem hebt verkocht moet je met zoveel geld toch wel wat leuke aankopen kunnen doen lijkt me. (Alan Kardec bijv.)

Geplaatst

Net begonnen met AS Roma, seizoen 1:

- Mexes verkopen voor 25 miljoen? (heb geen alternatief in selectie)

- Vucinic verkopen voor 9 miljoen? (heb geen alternatief in selectie)

Geplaatst

Ik ben arsenal zal ik pique halen voor 41mil dat is zijn clausule hij is 25 en zn waarde is22 ik heb wel voor centraal mertesacker breno richards sakho alleen wil ik mertesacker verkopen

Geplaatst

Ik ben arsenal zal ik pique halen voor 41mil dat is zijn clausule hij is 25 en zn waarde is22 ik heb wel voor centraal mertesacker breno richards sakho alleen wil ik mertesacker verkopen