Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
dat vind ik dus ook! anders wordt crespo reserve en dat is echt mijn koning!

Dan doe je dat toch gewoon :P,, bij mij is Adriano altijd de held van Inter vandaar

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
dat vind ik dus ook! anders wordt crespo reserve en dat is echt mijn koning!

Je moet gewoon Balotelli doorschuiven, hij doet het echt goed bij mij (ik ben ook inter en ben aan het einde van het seizoen, makkelijk kampioen geworden, heb overigens ook mijn -20 team overgenomen en daar was balotelli mijn held). Nu gepromoveerd naar het eerste en speelt gewoon als 2e spits nu Ibrahimovic geblesseerd is :thumb:

Geplaatst

ja daar zat ik ook al aan te denken, want balotelli is echt een held, heeft bij mij in het hele seizoen gemiddeld 2 goals per wedstrijd gescoord in de onder 20

Geplaatst

Welke zal ik kopen. Heb nu in de spts Makaay en Fonseca, maar die worden al oud.

Nazarith: 6 Miljoen

http://img398.imageshack.us/my.php?image=nazarithdd2.jpg

Stancu: 8.25 miljoen

http://img383.imageshack.us/my.php?image=stancuoo8.jpg

Doudin: 9.7 (afbetaling over 6 maanden van 6 miljoen)

http://img201.imageshack.us/my.php?image=doudinla6.jpg

Probeerde het met spoilers, maar dat lukte op de een of andere manier maar niet, dus heb ik het zo opgelost.

Geplaatst

Die Colombiaan lijkt mij het best. Nog vrij jong, maar topcijfers voor afwerking, koppen (springen) en snelheid. Doudin en Stancu zijn mentaal ook niet zo sterk en Nazarith lijkt daar hogere punten te hebben + hij is het jongst en zal het meest bijleren op dat vlak.

Geplaatst

Transfer geannuleerd, Mauro zarate(voor 10 miljoen) goede optie in plaats van Vela?

Geplaatst

Zarate is wel een leuke speler, maar ik weet niet of hij het goed zou doen in de Premier League, kun je niet beter kijken naar een binnenlandse versterking. Leroy Lita of zo.

Geplaatst
Zarate is wel een leuke speler, maar ik weet niet of hij het goed zou doen in de Premier League, kun je niet beter kijken naar een binnenlandse versterking. Leroy Lita of zo.

Daar ben ik inderdaad mee bezig, maar ik ben naar blackburn toegegaan toen ze in de Championship speelden. Nu ben ik net gepromeveerd en wilt bijna geen behoorlijke binnenlandse speler komen.:wall:

Geplaatst

Zal ik Tevez gratis overnemen met Barça? Heb verder nog Villa, Eto'o, Torres en Bojan.

Geplaatst
Transfer geannuleerd, Mauro zarate(voor 10 miljoen) goede optie in plaats van Vela?

Zeker, Zarate speelt de pannen van het dak bij mijn Argentinie al vanaf 2012, doet het tevens ook nog eens goed als spits bij Birmingham (PL).

Geplaatst
Sharp!

Sharp heb ik al, is helaas een tijdje uit de running(9 maanden)

Geplaatst

Burdisso voor 31 miljoen naar Barcelona, ik ben Inter

Go or No Go ??

Als het Go is, wie zal ik er voor terug halen?