Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik bij psv.. Net een Jaartje Cavani ,, super spits! 30wedstrijde 45 goals ikweet niet hoe maar hij flikt het!

Nu biied Inter 22Miljoen?!

Go or No GO? zijn waarde is 8.5mil

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik bij psv.. Net een Jaartje Cavani ,, super spits! 30wedstrijde 45 goals ikweet niet hoe maar hij flikt het!

Nu biied Inter 22Miljoen?!

Go or No GO? zijn waarde is 8.5mil

]

ABSOLUUT NO GO!!,, is zon held en moet je gewoon niet verkopen en anders voor een hele hoop ;e

Geplaatst

haha, ja ik wees het eerste bod ook af.. maar later ging ik twijfelen en hij werd boos dat ik het niet accepteerden maarja komt wel goed! bedankt!

NEEE! :O NU HEEFT REKER DAT GEACCEPTEERD :S

NEEEEEEEEEEEEEE.... shit

Geplaatst
haha, ja ik wees het eerste bod ook af.. maar later ging ik twijfelen en hij werd boos dat ik het niet accepteerden maarja komt wel goed! bedankt!

NEEE! :O NU HEEFT REKER DAT GEACCEPTEERD :S

NEEEEEEEEEEEEEE.... shit

Nieuw contract aanbieden

Geplaatst

Mijn team: Manchester United

Speler en van: Nasri,Manchester United.

Bod: 22M EN Gonzalo Higuian (?) (van Real Madrid)

Bod van: Inter.

Ik zeg zelf Go,omdat Nasri nou niet bepaald veel speelt, ik heb Nasri een seizoen eerder gratis gehaald want zijn contract liep af, dus dat wordt een dikke winst aangezien Gonzal Higuain voor 37 Miljoen naar Inter ging. En ik heb gelijk een vervanger voor Nasri en WORD betaald. lijkt mij een duidelijke Go?

Geplaatst

Ja heb hem verkocht, verdient ook nog eens 20 duizend minder dan Nasri en hij speelt gemiddeld 1,2 punt hoger. ben dik tevreden(Y)

Geplaatst

Waar wil je hem gaan opstellen, misschien kan je nog wel beter krijgen.

Op het eerste zicht zou ik zeggen; GO

Geplaatst

We schrijven 8 januari 2008 en ik zit met mijn Juventus in de korte winterstop. De transferperiode is weer gestart. Altijd weer spannend, maar nu zit ik eens met een dilemma. In augustus kocht ik Mirel Radoi voor centraal in de verdediging, maar voor diezelfde positie heb ik nu ook nog Andrade en Grygera. Aangezien 'drie is teveel' door mij altijd wordt toegepast zal 1 van die laatste twee het veld moeten ruimen.

Graag jullie advies wie weg mag en waarom?

grygeravandradevd9.png

Geplaatst

Ze zijn vrij gelijkwaardig, toch zou ik Andrade wegdoen en Grygera houden

- Andrade is ouder.

- Hij verdient meer.

- Je kan er meer geld voor krijgen.

Geplaatst
Daar heb je superhelden Barda en Itzhaki toch ;) Als je genoeg geld hebt, dikke GO

Itzhaki speelt centraal, Barda speelt op rechts maar is geblesseerd:( heb dit seizoen amper spelers gekocht dus heb nog geld over

Geplaatst

Ja ik kan hem nu een laag Contract aan biede.. maar dat accepteerd hij nooit ik kan 43.000 en Inter doet 75.000

(Cavani)

Geplaatst

Internazionale bied 30m ;e handje contantje voor Steven Defour, zijn waarde is 6,25m

Ik ben Ajax. Begin 2e seizoen

Ik twijfel, hij was wel een sterkhouder met 30 assists en 8 doelpunten afgelopen seizoen, en hij heeft superstats, zoals 20 voor inzet, 16 voor 1e meters en 17 voor snelheid.

Go / No Go?

En wie moet zijn vervanger zijn? T liefst niet al te duur

Geplaatst

Lastig, 't is bijna een bod van vijfmaal zijn waarde...

Maar een speler met 30 assists zou dat nog wel een seizoen moeten kunnen, en dan kan je hem voor nog meer verkopen.

Ik zeg NO GO.

Geplaatst

Ik zou hem idd sowieso nog 1 seizoen houden, dan weer verder kijken of je er evt meer voor kan vangen.

Geplaatst

Nog een extra lastigheidje; hij is nu boos omdat ik andere, mindere boden af heb geslagen ;e