Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Nog een extra lastigheidje; hij is nu boos omdat ik andere, mindere boden af heb geslagen ;e

ik zou hem alsnog houden, probeer beter contract :checkit:

Geplaatst

-________________-

K*T Jaakke

Hij vond t bod te goed :S

EDIT: LOL hij krijgt de status ''Onmisbaar voor de club'' toegewezen XD

Geplaatst
-________________-

K*T Jaakke

Hij vond t bod te goed :S

EDIT: LOL hij krijgt de status ''Onmisbaar voor de club'' toegewezen XD

Hahaha,, nou je hebt alsnog een beste hoop geld ontvangen :huhu:

Geplaatst

Vanden Borre naar Genk voor een bedrag dat rond de 12-15 miljoen zal liggen ? Hij zal met Daeseleire gaan rouleren

Geplaatst
Vanden Borre naar Genk voor een bedrag dat rond de 12-15 miljoen zal liggen ? Hij zal met Daeseleire gaan rouleren

Dubbel-

Voor 10 miljoen, nu te bevestigen ?

Geplaatst

Ben Ajax begin 4e seizoen.

Heb een top middevelder nodig, is die Palombo 46 miljoen waard?

Geplaatst
Denk niet in seizon 4 dan is die 29?? Maar tot 36-37 mil kan k het wel begrijpen;). Is echt een monster

Ja is 28 word bijna 29.

Maar hij heeft een ontsnappingclausule van 46 mil heb nu 40 geboden hoop dat ze het accepteren.

EDIT:

Ben ajax seizoen 4 dus

Zuiverloon vertrekt voor 9 miljoen, vervanger De Silvesteri.

Bod van 20 miljoen is ie het waard?

Geplaatst
Ja is 28 word bijna 29.

Maar hij heeft een ontsnappingclausule van 46 mil heb nu 40 geboden hoop dat ze het accepteren.

K had m eerste seizoen winterstop gekocht voor 15 eind van het jaar verkocht voor 37;)

Geplaatst

Eden Hazard gratis weghalen bij Lille? Moet de concurrentie aangaan met De Sutter en Itzhaki

Geplaatst

Hij moet geen concurrentie aangaan met hun; zij met hem!!!

GOGOGOGOGOGO

Die afstandsschoten :<

Geplaatst

At.Madrid bied Ponzio aan bij mij voor 2.8 miljoen.

Ben op zoek naar een egte top middevelder is hij egt top of zou ik hem halen voor erbij?

Ben btw Ajax

Geplaatst
Hoe is het afgelopen met Palombo+ Ponzio is al over zn top dus laten zitten.

Heb het bod van Palombo verhoogt tot 46 miljoen maar hij wou niet komen. Ponzio accepteer ik gewoon is 28 en wel goede stats voor de bank maar die top middevelder wil maar niet komen Palombo niet Veloso niet en heb Barzaglie ook al geprobeert dan zou Heitinga na het middeveld schuizen maar die wou ook niet.Het gaat lekker

EDIT Ponzio laat ik ook lekker zitten vraagt me een te groot contract voor de bank.

Geplaatst
Heb het bod van Palombo verhoogt tot 46 miljoen maar hij wou nietkomenheb dus ben nog opzoek.

Ponzio accepteer ik gewoon is 28 en wel goede stas voor de bank maar die top middevelder wil maar niet komen Palombo niet Veloso niet en heb barzaglie ook al geprobeert dan zou Heitinga na het middeveld schuizen maar die wou ook niet.Het gaat lekker

Ik heb het bod op Palombo verhoogt tot 46 miljoen, maar hij wou niet komen, dus ik ben nog steeds op zoek. Ponzio neem ik gewoon over, hij is 28 en heeft wel goede stats voor op de bank. Maar ik vind nog steeds geen top middenvelder: Palombo wil niet, Veloso ook niet en ik heb ook geprobeert Barzagli te halen zodat Heitinga kon doorschuiven naar het middenveld, maar die wou dus ook niet komen. Het gaat lekker.

Ik denk, laat ik het even vertalen

Geplaatst
Ik heb het bod op Palombo verhoogt tot 46 miljoen, maar hij wou niet komen, dus ik ben nog steeds op zoek. Ponzio neem ik gewoon over, hij is 28 en heeft wel goede stats voor op de bank. Maar ik vind nog steeds geen top middenvelder: Palombo wil niet, Veloso ook niet en ik heb ook geprobeert Barzagli te halen zodat Heitinga kon doorschuiven naar het middenveld, maar die wou dus ook niet komen. Het gaat lekker.

Ik denk, laat ik het even vertalen

Heb het zelf al gedaan, als ik veel moet type zitten er idd veel spelfouten in.

Geplaatst
Heb het zelf al gedaan, als ik veel moet type zitten er idd veel spelfouten in.

Adrien? niet een optie?