Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1e jaar bij Feyenoord: ik heb vrij veel spelers op de AMC positie maar De Guzman is wel de beste, de andere zijn Hofs, Lee Chun Soo, Wijnaldum en Bruins.

Juventus bied 11.5 miljoen met 30% voor doorverkoop.

Go/No go

No Go, nog paar jaartjes houden en dan voor minimaal dubbele verkopen!

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
1e jaar bij Feyenoord: ik heb vrij veel spelers op de AMC positie maar De Guzman is wel de beste, de andere zijn Hofs, Lee Chun Soo, Wijnaldum en Bruins.

Juventus bied 11.5 miljoen met 30% voor doorverkoop.

Go/No go

De Guzman is voor 26 miljoen te slijten. NO GO dus.

Geplaatst

Ik drukte iets te snel op nee :cab:

saivetdt2.jpg

Stel Liverpool of wie dan ook bied dit opnieuw, wat zouden jullie doen? Want de interesse in deze speler is enorm.

Geplaatst

Het ligt inderdaad aan het seizoen waarin je zit. Als je pas net in de Premier League zit zou ik het wel doen, je zult immers moeten investeren om op het hoogste niveau actief te blijven. Daarbij is 48 miljoen erg veel geld, waar je minimaal drie spelers kan halen die makkelijk mee kunnen op het Premier League niveau. Als je al bovenin de competitie meedraait en geen geld nodig hebt zou ik het niet doen. Saivet is wel een heldje!

Geplaatst

Ik zit idd in de PL, seizoen 3 ben ik daar beland en meteen 5e geworden.. vorig seizoen (seizoen 4 dus) ben ik 16e geeindigd en ma net degradatie ontlopen, nie zo best dus :cab:

Ik heb een transferbudget van 47M nu en kan t geld met de aankopen die ik in t vooruitzicht heb goed gebruiken maar wil Saivet idd liever nie kwijt. Ach ja, heb t bod toch al afgewezen.. al staat Paul Anderson ook op mn verlanglijstje... had ik wel 2 vliegen in 1 klap gehad mja..

Geplaatst

Tsja heb wel n beetje spijt ondertussen Villa.. ziet er ook nie naar uit dat ik nog zo`n bod krijg mja, we wachten gewoon weer n jaartje. Kan m komend seizoen goed gebruiken want mn bestuur is nie zo happy met de prestaties vh laatste seizoen :cab:

Geplaatst

voorbereiding seizoen 3 krijg een bod van €11.000.000 (M'Borough) op Chris Eagles ik ben Sheffield United laten gaan?

:lol: Hij owned wel met voorzetten. :)

Geplaatst
voorbereiding seizoen 3 krijg een bod van €11.000.000 (M'Borough) op Chris Eagles ik ben Sheffield United laten gaan?

als je van dat geld een waardige vervanger kan kopen GO anders NO GO

Geplaatst

Als hij zo'n heerlijke voorzetten heeft, zou ik hem niet laten gaan. 11 Miljoen is ook weer niet zo veel; Tenzij je niet in de Premier League speelt, dan zou ik hem wel laten gaan.

Geplaatst

Verkoop Toure

A.C. Milan bied 35 miljoen op Kolo Toure vc van Arsenal Go or No Go.

Bij Go ook even een goede vervanger melden _O_

Geplaatst

Gewoon niet verkopen.

En zo ja niet voor minder als 50 miljoen en Barzagli ofzo halen als vervanger.

Geplaatst

Reading, halverwege seizoen 1.

Nicky Shorey voor 17 miljoen naar Portsmouth laten gaan?

Ik heb al zo goed als een vervanger binnen, namelijk Guilherme van Vasco. Hoop alleen wel dat die dan een werkvergunning krijgt.

Geplaatst
Reading, halverwege seizoen 1.

Nicky Shorey voor 17 miljoen naar Portsmouth laten gaan?

Ik heb al zo goed als een vervanger binnen, namelijk Guilherme van Vasco. Hoop alleen wel dat die dan een werkvergunning krijgt.

Go

Voor hoeveel moet ik Doyle trouwens laten gaan?

(Reading FC, begin seizoen 2, hij wilt weg, wel onmisbaar)

Geplaatst
Hmm als hij veel scoort zou ik zeggen min, 17 mil.

Thnks voor de snelle reactie :). Er wordt nu rond de 20 geboden dus ik denk dat ik hem laat gaan.

Edit: Nu stelt Sunderland een deal aan me voor: Anthony Stokes voor Shane Long. Mijn gevoel zegt dat ik het niet moet doen, wat vinden jullie?

Geplaatst
Als hij kan scoren, dan moet je minimaal 25 ervoor vragen, is een van de toppers in Engeland.

Voor Doyle neem ik aan? Ik heb hem toch maar niet laten gaan en nu vraag ik 30 miljoen en heb hem een vet contract aangeboden :).

Geplaatst

Ik ben met Ajax in 2011. En een aantal clubs zaten al te grazen op Huntelaar. Ik had daarvoor de clubs al laten schrikken met een vraagprijs van 35 miljoen. Nu wil ik Huntelaar een nieuw contract geven, en komt Juventus met een bod van 35 miljoen. 15 miljoen gelijk, en de rest gespreid over 12 maanden ongeveer. Als ik het afwijs zou Klaas vast weer ongelukig worden omdat die niet weg mag. Maar aan de andere kant wil ik hem niet missen.

Ik heb genoeg spelers voor de aanval; Podolski, Goitom, Toto Tamuz (Die wou meer speeltijd, wil ook wel weg. Maar doet het erg goed als sub, dus die wil ik niet echt kwijt) Rydell Poepon, Yilidrim kan ook nog voorin.

Ik wil dus sowieso een aanvaller kwijt aan het eind van het seizoen. Maar moet ik Huntelaar laten gaan, voor 35 miljoen? Go or no go?

Geplaatst

Je hebt zat goede vervangers, en Toto Tamuz verdient meer speeltijd :checkit:

Dus tenzij je op alle andere posities ook al toppers heb zou ik hem gewoon laten gaan, 35 miljoen is erg veel en dan kan je de rest van je team versterken. (ik zou wel een poging doen om die 35 miljoen direct te krijgen, want maandelijkse afbetalingen zijn nooit echt fijn.)

GO

Geplaatst
Je hebt zat goede vervangers, en Toto Tamuz verdient meer speeltijd :checkit:

Dus tenzij je op alle andere posities ook al toppers heb zou ik hem gewoon laten gaan, 35 miljoen is erg veel en dan kan je de rest van je team versterken. (ik zou wel een poging doen om die 35 miljoen direct te krijgen, want maandelijkse afbetalingen zijn nooit echt fijn.)

GO

Mijn team is voor de rest goed. 4x kampioe, 1x uefa cup, en het ziet er naar uit dat ik naar halve finale CL ga. Dus dat zit wel goed, dus versterken hoef ik niet echt. Wel lijdt ik op één of een andere manier verlies :s. Ik zit onder mijn loonbudget, maar toch maak ik daar verlies op.