Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Voor hoeveel moet ik Doyle trouwens laten gaan?

(Reading FC, begin seizoen 2, hij wilt weg, wel onmisbaar)

Mijn voorzitter heeft zojuist een bod van 32,5 miljoen van de Spurs geaccepteerd, jammer dat hij weg is maar wel een lekker bedrag iig.

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Real Madrid informeet naar Breno. Ik ben Ajax in het seizoen 2008/2009. Breno is reserve bij mij en 5.5 miljoen waart ( heb hem voor 7 gekocht dacht ik ) . Ik heb hem op dit moment nog niet nodig, maar volgens mij wordt het wel een topper.

Zal ik het bod afwijzen of hoeveel zal ik vragen?

Geplaatst

Barda wil vertrekken, ik heb genoeg mensen voor zijn plaats, maar wat is een mooie vraagprijs?

Geplaatst
Barda wil vertrekken, ik heb genoeg mensen voor zijn plaats, maar wat is een mooie vraagprijs?

Hoe presteert hij, wat is zen waarde ?

Voor een Barda die totaal niet speelde heb ik 1.5mln gevangen.

Geplaatst
Real Madrid informeet naar Breno. Ik ben Ajax in het seizoen 2008/2009. Breno is reserve bij mij en 5.5 miljoen waart ( heb hem voor 7 gekocht dacht ik ) . Ik heb hem op dit moment nog niet nodig, maar volgens mij wordt het wel een topper.

50% van de volgende doorverkoop + 10-20 miljoen (doe maar 10 anders willen ze niet)

Geplaatst

Hij speelde goede wedstrijden speelde tot nu toe altijd als hij niet gekwetst was, maar hij wil weg zijn waarde is 1,4 miljoen. Dit jaar zou hij reserve worden

Geplaatst

naamloossy0.png

Oké. Ik zit inmiddels in 2021 en ben AS Monaco en ik ben nog druk op zoek naar een AML, ik heb nog twee weken voor de transferdeadline.

Op dit moment heb ik 1 speler van 33 op die positie die hard onderuit gaat en ook in de jeugd heb ik geen goede spelers die daar kunnen spelen.

Dus moest ik zoeken en kwam ik uit op deze speler, ik kan hem volgens mijn scouts voor 1,4 miljoen overnemen, een aardig groot bedrag voor een club als Monaco (balans 5,5 mil). Mijn scouts vinden hem een 'behoorlijke aanwinst' die nu op z'n top zit.

Go or no go?

Geplaatst
Go or No go?

Wie heb je verder in de spits?

Als je iemand zoekt voor de basis dan zou ik zeker zeggen GO

Geplaatst

NO GO

Breno is de beste VC uit het spel in potentie, en minder dan 15 miljoen + 50% moet je hem echt niet laten gaan. (ik had hem met AZ gekocht, basisspeler, had hem gekocht voor 9 miljoen, en hij was aan het einde van het seizoen maar 5.5 miljoen waard (terwijl hij een 7.5 gemiddeld had ;e ) Toen wou AC Milan hem hebben, heb hem uiteindelijk voor 17.5 + 50% verkocht.

Geplaatst

Dilemma!

Ik ben psv, begin 2e seizoen, 3 dagen voor het einde van de transferperiode.

Heb net belluschi voor 20 miljoen verkocht aan spurs:((door bestuur)

En nu bied Roma 35 miljoen voor VDV, dus wat moet ik doen? Ik heb dan wel 55 miljoen, maar wie kan ik zo snel kopen die eve goed zal zijn als VDV? Wat moet ik doen?

Geplaatst

Stel het bod uit, ga ondertussen op zoek naar een vervanger, als je die kan vinden accepteer je het bod, kan je die niet vinden, weiger je het bod.

Geplaatst
Probleem is, transfermarkt is bijna afgelope;) en de meeste betere spelers op de AMC willen niet naar psv:S

NO GO dan!

Geplaatst

Ik heb het ook geweigerd, ofja aangebode voor 45 miljoen, dan zou het goed zijn, maar nu is VDV weer ongelukkig omdat ik hem niet laat gaan, maar dat gaat wel weer over