Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Sebastian Pardo (transfervrij) vraagt salaris van 14,500 pw. Dat is opzich geen probleem, dan houd ik nog genoeg salaris over voor de rest van het team. Naar Vitesse halen begin seizoen 2. Vorig seizoen had ik op die positie Otman Bakkal (gehuurd) maar PSV gaat niet akkoord met nog een jaar uitlenen dus die vertrekt.

Verder heb ik nu op die positie: Wijnaldum (gehuurd) en Manucharyan (gehuurd) allebei zonder loon te betalen.

pardoaf1.png

Go or no Go, zat zelf te denken aan go.

Graag jullie invloedrijke mening!

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mijn team is Ajax en Liverpool wilt Rasmus Lindgren voor 7,5 miljoen overnemen. Dat vind ik een mooi bedrag voor hem en hij is niet zeker van een basisplaats (speelt in een rotatie met Sami Khedira). Go or No Go?

En als opvolger: Hedwigus Maduro voor 7 miljoen of Lorik Cana voor 13,25 miljoen? (Staan beide op de transferlijst, ik geef Maduro de voorkeur (NL)).

Geplaatst

GO+ Maduro halen.

Geplaatst
GO+ Maduro halen.

Wilt die gek 105.000 per week gaan verdienen. Dikke naat. Maduro gaat dus niet door.

Edit: Cana gaat ook niet door, die vertekt net voor 4,8 miljoen naar Udinese.

Geplaatst

Probeer alsnog Maduro maar te halen, goedkoper dan Cana, Nederlander en ontwikkeld zich (super)goed.

Geplaatst

Ik zal zo is een screentje van Maduro posten zoals ie bij mij is, echt een baas.

EDIT:

maduroxd6.png

//

Sevilla bied 27,5m op David Luiz (vc), accepteren? zo jah, wie moet ik halen als vervanger?

Geplaatst
Sevilla bied 27,5m op David Luiz (vc), accepteren? zo jah, wie moet ik halen als vervanger?

Welk seizoen zit je en welk team benje?

BTW: Die Maduro is een beest zeg:clap:

Geplaatst
christian zapata voor 38 milj naar mijn fiorentina in seizoen 3?

Wat zijn je andere VC's?

Ik zou zo zeggen een Ja, want hij is wel echt een beest

Geplaatst
Wat zijn je andere VC's?

Ik zou zo zeggen een Ja, want hij is wel echt een beest

Felipe en Gamberini, alleen speelt gamberini niet zo goed.

Geplaatst

Zeker doen dan dus.

Geplaatst
Welk seizoen zit je en welk team benje?

BTW: Die Maduro is een beest zeg:clap:

Ajax, seizoen 5

1x uefa cup, 2x cl gewonnen

reputatie is nu zo hoog dat ik spelers als veloso, montolivo, nasri en rossi kan kopen

alleen de echte toppers van echte topclubs willen nog niet

Geplaatst

In dat geval houdt hem maar dan.

Geplaatst
christian zapata voor 38 milj naar mijn fiorentina in seizoen 3?

100% GO

Geplaatst
Ballotelli voor 11 miljoen halen met Ajax in seizoen 1?

Alsof hij wilt komen (oftewel; zoek maar vast een andere spits). Ik bood ook met Ajax op hem, Inter vroeg slechts 5 miljoen (dacht ik), maar hij vond het te vroeg om de stap te maken. (Ook seizoen 1 ;).)

Geplaatst

Bij wilt ie wel komen ik bood pas in oktober dus hij komt 1 Januari.

Bij het contract zetten ik topspeler.

Geplaatst

Go or No Go?

Ik speel met Brighton and Hove Albion, zit nu in het seizoen 2010/2011, en dit wordt m'n tweede seizoen in de Coca Cola Championship.

Manchester United benaderd me nu voor een 2 jarig contract.

Brighton : Leuke club, mooie vooruitgang geboekt, en 2x de Johns Paint Throphy gewonnen. Helaas geen financiele mogelijkheden. We zitten weliswaar dit seizoen in ons nieuwe stadion waar 22.000 man in kan..

ManUtd : Mooie club, grote club, grote verwachtingen van de trainer. Waarschijnlijk veel financiele mogelijkheden en een groot stadion. Hebben ze afgelopen tijd niet super gepresteerd, aan mij om binnen 2 seizoenen in elk geval 1x kampioen te worden.

Blijven plakken bij Brighton and Hove Albion, of toch naar het grote Manchester United?

Geplaatst

Blijven plakken bij Brighton and Hove Albion; bij deze club heb je zelf voor de vooruitgang gezorgd, ik zou proberen om ze zo hoog mogelijk te krijgen; en wnr dat is gelukt, of wnr je geen goesting meer hebt in B&H Albion, dan pas zou ik naar een grote ploeg gaan.