Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Breno voor 3 miljoen nu, 7.5 miljoen verspreid over 24 maanden en 50 % doorverkoop verkopen?

Ik ben Ajax, seizoen 2009-2010... Heb het geld niet nodig, maar zou het wel graag willen. Vervangers zat (al wil ik er graag nog 1/2 verkopen, en dan Kompany kopen) , ik gebruik hem op het moment alleen als back-up.. Zijn waarde is 5.25 miljoen. Als het echt een van de beste verdedigers in het spel wordt hou ik hem liever..

Ik heb verder: Zuiverloon, Heitinga, Cahais (leen ik misschien uit), Vermaelen, Jack Hobbs (al uitgeleend), Sidnei (leen ik misschien uit) en Zapata. (En Maduro + Urby...)

Ik kan hem ook verhuren?

Geplaatst

Chiellini verkopen aan FC Barcelona ??

Transfersom: 16.000.000,- EUR

24 maanden: 16.000.000,- EUR

Percentage bij doorverkoop: 20%

Profiel Chiellini:

chiellini750x401cf4.png

Ik speel met Juventus, ben in mn eerste seizoen 2e geworden en zou graag bouwen aan een nieuwe topploeg. Daarin zou ik graag Criscito, Chiellini, Nocerino en Giovinco als steunpilaren zien, met Buffon voor zolang het gaat op doel.

De transfersom van meer dan dertig miljoen vind ik echter ook erg aantrekkelijk, maar ik twijfel of er een gelijkwaardige vervanger is, daarom graag bij Go ook een suggestie voor een vervanger;)..

Geplaatst

No Go, Chiellini is echt een held.

@AFCA#1; No go, Breno word echt een van de betere VC's in het spel.

Geplaatst

No Go, als je een jaar of twee wacht kan je hem voor veel meer verkopen en dan heb je er zelf nog wat aan!

Geplaatst
Breno voor 3 miljoen nu, 7.5 miljoen verspreid over 24 maanden en 50 % doorverkoop verkopen?

Ik ben Ajax, seizoen 2009-2010... Heb het geld niet nodig, maar zou het wel graag willen. Vervangers zat (al wil ik er graag nog 1/2 verkopen, en dan Kompany kopen) , ik gebruik hem op het moment alleen als back-up.. Zijn waarde is 5.25 miljoen. Als het echt een van de beste verdedigers in het spel wordt hou ik hem liever..

Ik heb verder: Zuiverloon, Heitinga, Cahais (leen ik misschien uit), Vermaelen, Jack Hobbs (al uitgeleend), Sidnei (leen ik misschien uit) en Zapata. (En Maduro + Urby...)

Ik kan hem ook verhuren?

Breno wordt beter dan elke andere verdediger die je noemt, alleen Zapata is van hetzelfde kaliber. Dus No Go!

Geplaatst

Ik kan Defour halen voor 18miljoen. Hij is een van de beste Belgische spelers en hij wil komen. Maar mijn supporters gaan het natuurlijk niet leuk vinden (ik ben Genk) zelf moet ik IRL ook niets van hem hebben, maar op het spel is hij echt geweldig goed, nu weet ik niet wat ik moet doen.

Geplaatst

@Robbin: Grapjas, NO GO natuurlijk. Chiellini is een van de betere linksbacks uit het spel.

@Glenn: GO, goede speler en heel veel potentie.

Geplaatst
Ik kan Defour halen voor 18miljoen. Hij is een van de beste Belgische spelers en hij wil komen. Maar mijn supporters gaan het natuurlijk niet leuk vinden (ik ben Genk) zelf moet ik IRL ook niets van hem hebben, maar op het spel is hij echt geweldig goed, nu weet ik niet wat ik moet doen.

Haha, wat heb je toch humor Glenn ;)

NO GO

Geplaatst

No go voor Defour

Geplaatst

Go voor defour

Geplaatst

Go, ben niet zo gecharmeerd van hem, kan je beter een Engelsman halen, niet dat je iemand nodig hebt op die positie.

Geplaatst

Myn super middenvelder Martinez voor 20mil +40% doorverk. naar valenciaa ?

No Go; tog?

(waarde 9mil)

Geplaatst

No Go; tog?

(waarde 9mil)

als het de Martinez van Bilbao is.. dan zeker NO GO :D

Geplaatst

No Go; tog?

(waarde 9mil)

No GO