Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
het ligt er natuurlijk ook aan hoe je speelt.

Als ik standaard met Arsenal zou beginnen zou ik Cesc en Gilberto Silva centraal zetten. Dan zou Rosicky op rechts midden moeten staan, maar ik speel daar meestal met een soort van 'winger'.

Dusjaa het ligt ook aan je opstelling.

Volgens mij kan Rosicky alleen op links en centraal hoor... Ik had hem met mijn Arsenal-demogame linkshalf staan, waar hij het wel goed deed. Toch zou ik hem voor dit bedrag wel verkopen en er dan iets mooi voor terughalen. GO dus wat mij betreft..

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zal hem verhuren aan Dundee United. Aangezien het een goed talent is, die later wellicht met genoeg wedstrijden in de benen, meer geld op kan leveren.

Geplaatst

Dus als Manuel niet in Schotland speelt en dat talent verhuurt aan Dundee, speelt 'ie niet in een competitie :)

Geplaatst
Zal hem verhuren aan Dundee United. Aangezien het een goed talent is, die later wellicht met genoeg wedstrijden in de benen, meer geld op kan leveren.

Gedaan, hij draait al lekker. 2 doelpunten in 1 wedstrijd :D

Geplaatst
En erg ongeloofwaardig.. heb je een screentje? Dat zou namelijk bij records de duurste verkoop zijn..

Ik speel met Arsenal, waar ik morgen een novelle over start, Rosicky verkopen voor 21 miljoen aan Real Madrid?

vondt ook raar maar mijn eerste seizoen met porto verkocht ik anderson ook voor 40 milj aan palermo

Geplaatst
En erg ongeloofwaardig.. heb je een screentje? Dat zou namelijk bij records de duurste verkoop zijn..

Ik speel met Arsenal, waar ik morgen een novelle over start, Rosicky verkopen voor 21 miljoen aan Real Madrid?

vondt ook raar maar mijn eerste seizoen met porto verkocht ik anderson ook voor 40 milj aan palermo

kan helaas geen screentje tonen omdat fm 07 niet meer op mijn laptop staat had graag laten zien

Geplaatst

Zowel Steve Sidwell als Claude Makélélé zijn ontvreden omdat ze niet in mijn rotatiesysteem voorkomen. Beiden voor het maximale bedrag verkopen? Of blijven behouden als derde man.

Geplaatst

Micah Richards voor 21 miljoen verkopen aan Chelsea? Krijg er wel een 20% door verkoop clausule bij.

Hij is zelf ongelukkig en wil weg, aan de andere kant is hij nu nog steeds mijn beste speler.

Geplaatst

@ Beavos: Ik zou Makelele houden en Sidwell verkopen.

@ wouter1988: Ik zou hem proberen te houden.

Geplaatst

Verkopen Micah Richards. Is goed maar is veel geld en als die ongelukkig is krijg je hem moeilijk weer blij zeg maar.

Geplaatst
Verkopen Micah Richards. Is goed maar is veel geld en als die ongelukkig is krijg je hem moeilijk weer blij zeg maar.

Heb het niet gedaan.

Vind 21 miljoen + 20% toch te weinig voor zo'n wereldtopper in wording. Tevens is hij mijn beste speler op dit moment, zelfs voor 20 miljoen haal ik niet zo'n speler weer (die ook de Engelse nationaliteit heeft)

Ach na een tijdje zal hij er wel aan wennen (y)

Geplaatst

Micah Richards houden voor dat bedrag. Chelsea moet minstens 35 miljoen pond bieden voor je overgaat tot verkoop....

Geplaatst

Mwa, 35 miljoen is veel. Ookal is het een van de betere spelers in het spel. Hij kan het niet in z'n eentje maken. Voor die 20 miljoen had je mischien 2 of 3 waardevolle spelers kunnen halen voor je team. Ook al lever je dan je beste speler in. Al weet ik niet hou goed de selectie van Man City is.

Voor mij een Go geweest dus!

Geplaatst

Ik vindt het een goeie beslissing om Micah Richards te behouden, hij is van grote waarde voor je team in het heden en waarschijnlijk ook in de toekomst;)

Edit:

Zal ik voor 44 miljoen Amauri halen?

Mijn club is trouwens Manchester United en heb een spits nodig

Geplaatst
Ik vindt het een goeie beslissing om Micah Richards te behouden, hij is van grote waarde voor je team in het heden en waarschijnlijk ook in de toekomst;)

Edit:

44 miljoen is wel erg veel.. ik had 'm voor 18 miljoen:cab:

Geplaatst

Benfica bood €17.25M op Jonathan de Guzman, ik heb het afgewezen en nu is hij boos.

Voor hoeveel zal ik hem verkopen of niet, en wat is een waardige vervanger?

Geplaatst

Edit:

Je hebt Tevez en Rooney, waarom heb je dan nog een extra spits nodig?

Vind het toch te veel geld voor een matige spits.