Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ooh oke, maar ik had al bij meerdere mensen gezien dat ze hem voor zijn clausule hadden afbetaald, maar jammer dat het bij jou niet zo is ;). Of speelt Garay bij jou al niet meer voor Santander?

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

jawel hoor, maar geen clausulle.

maarja over een maandje heb ik hem, dan kan ik Criscito met Garay misschien in de basis zetten.

nu heb ik Andrade met Criscito. hoewel Andrade ook een goeie verdediger is

Geplaatst

Nee. Eboué is een uitstekende back-up, die eigenlijk goed genoeg is voor de basis.

Geplaatst

NO GO Ik zou Eboué ook een basisplek gunnen, maar ik weet niet wie je op die positie ook nog hebt....

Geplaatst

No Go, uitstekende speler, die moet niet voor zo weinig weg

Geplaatst
jawel hoor, maar geen clausulle.

maarja over een maandje heb ik hem, dan kan ik Criscito met Garay misschien in de basis zetten.

nu heb ik Andrade met Criscito. hoewel Andrade ook een goeie verdediger is

das nou toevallig, Criscito en garay is ook mijn centrale verdediging.

ben alleen niet zo tevreden over garay, dus ik ben van plan om een opvolger te zoeken.

@robin.

voor zo weinig kan je het altijd proberen, maar als je scout goeie stats heeft voor pa, en hij beveelt hem niet aan dan groeit die waarschijnlijk niet uit tot een topper.

Geplaatst
NO GO Ik zou Eboué ook een basisplek gunnen, maar ik weet niet wie je op die positie ook nog hebt....

bv Sagna .. Diarra(die kan je goed trainen). in mijn game met Arsenal vorige keer trainde die echt goed

ps: ik ben Juventus 12 december 1ste seizoen..

Owen kopen voor 12 miljoen en hem volgend seizoen laten komen?

ik heb nu Palacio maar die zet ik meestal op AML, Trezeguet, en Iaquinta(maar die speelt eigenlijk nooit. wel zonde) mrja

ik dacht eerst aan Mutu maar is best duur .. en ik speel in een 4-5-1 opstelling dus kweet niet of ik hem zou kopen(lijkt me wel een laag bedragje) maar is natuurlijk stom als ik hem koop en dan geen vaste waarde heeft in het team en op de bank zit.

maar mn supporters zijn wel uitgelaten

Geplaatst
Hoezo niet tevreden over Garay? Die man is baas.

Ik weet niet, scoort telkens een lage cijfer bij mij, en krijg af en toe berichten van het bestuur dat ze zich zorgen maken over de vorm van garay, en dat ze verwachten dat ik er wat aan ga doen.

Geplaatst
Ik weet niet, scoort telkens een lage cijfer bij mij, en krijg af en toe berichten van het bestuur dat ze zich zorgen maken over de vorm van garay, en dat ze verwachten dat ik er wat aan ga doen.

Garay is denk ik een wat moeilijke jongen, staat ook bij de scoutingverslagen

hij zal zich wel wat aan moeten passen bij jouw club en wennen, dat hij daarom nog niet echt goed kan presteren.

Geplaatst

Heb ik nooit last van, die gast schiet echt veel penals en vrije trappen erin. Ook corners geen probleem, daarnaast staat hij verdedigend echt super.

Geplaatst

vb Quagliarella?

misschien is het ook beter dat ik hem niet koop, zou wel mooi zijn voor mn club en supporters. maar is natuurlijk jammer dat hij dan misschien vaak op de bank gaat zitten, want ik heb al Trezeguet als vaste spits. en ik vind Owen ook geen bankzitter type, die moet je gewoon in de basis zetten(die hoort in de basis). vb zoals je zegt een Italiaan, dan denk ik aan Quagliarella, die kan je eventueel wel als bankzitter gebruiken en als AMR ofzo

Geplaatst
vb Quagliarella?

misschien is het ook beter dat ik hem niet koop, zou wel mooi zijn voor mn club en supporters. maar is natuurlijk jammer dat hij dan misschien vaak op de bank gaat zitten, want ik heb al Trezeguet als vaste spits. en ik vind Owen ook geen bankzitter type, die moet je gewoon in de basis zetten(die hoort in de basis). vb zoals je zegt een Italiaan, dan denk ik aan Quagliarella, die kan je eventueel wel als bankzitter gebruiken en als AMR ofzo

jij bent juventus hea?..

ik heb zelf geen ervaring met gilardino .. maar mischien is hij een optie.

Anders mischien guiseppe rosi?

Geplaatst

ja ik dacht ook al aan Rossi, maar volgens mij vragen ze veel voor hem en hij was wel Redelijk geïntersseerd dusja kweenie, ik probeer aan het einde van het seizoen nog wel is

Geplaatst

Breno is 9 miljoen euro waard , en Ac milan wilt hem kopen voor 29 miljoen begin seizoen 3 , go or not go , als het een go is kan je dan een vervanger zeggen?

Geplaatst

euh dan ben je São Paulo neem ik aan .. 29 is wel een aardig bedragje.

maar ik weet niet zo gauw een goee vervanger voor hem. vooral omdat je misschien een niet al te grote club bent. misschien Zapata? of misschien Pablo van Atlético, kweenie

kzal morgen nog wel is kijken in mn game, maar kga nu slapen :p

doei

Geplaatst
Breno is 9 miljoen euro waard , en Ac milan wilt hem kopen voor 29 miljoen begin seizoen 3 , go or not go , als het een go is kan je dan een vervanger zeggen?

GO, dat is een mooi bedrag. Als vervanger kan je kijken voor die Miranda (braziliaan) of speelt die al bij sao paulo?