Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

70 miljoen is veel te veel,, als je dan toch een engelse verdediger wilt.. probeer dan is Taylor van Newcastle of Anton Ferdinand

@Juve-luca: ik zou Yobo houdden, hoewel Zapata wel jonger is en beter kan worden, maar ik ben niet voor Zapata.. ik kocht hem toen ik met Arsenal speelde en was niet echt tevreden, na een tijdje kocht ik Vidic en met hem ging het stukken beter

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik zal ook geen pirlo gaan halen.

Bij mij is hij in het 4e seizoen echt heel slecht, en dan vind ik 40 miljoen teveel voor 3 seizoenetjes, ook als je meer dan goeie alternatieven hebt/kunt halen.

idd. Marek Hamsik is ook een goed alternatief

edit: Cristiano Ronaldo kopen voor €97.000.000 + €8.500.000 over 24 maanden.? Ik ben AC Milan, heb als buitenspelers: Gourcuff, Messi, Dos Santos en Giovinco.

Geplaatst
Ik zal ook geen pirlo gaan halen.

Bij mij is hij in het 4e seizoen echt heel slecht, en dan vind ik 40 miljoen teveel voor 3 seizoenetjes, ook als je meer dan goeie alternatieven hebt/kunt halen.

*dubbelpost*

Geplaatst

ja hallo wat denk je zelf nouw .. met Messi, Dos Santos en Giovincio heb je mss al 3 van de top 5 beste buitenspelers van het spel

lol:)

edit: Rakitic kopen voor 22 miljoen, ik kon hem eerst voor 12,5 miljoen kopen, maar nadat ik dat bod had geaccepteeerd, kwam ineens Sampdoria met een bod van 22 miljoen voor hem ,, nu vragen ze dus ook 22 aan mij voor Rakitic..

toch nog kopen of niet?

Geplaatst
Hem kan je voor veel minder halen

Ja dat weet ik maar,

er is een waslijst met teams die al een bod op hem hadden gedaan

bv; Juventus 6,5 mil

Zaragoza 4,9 mil

As Roma 8.4 mil

misschien proberen om met premies te werken ofzo ?

Geplaatst

Gewoon wat lager bieden. Je hebt kans dat ze gewoon alles accepteren en de speler zelf laten kiezen.

Geplaatst

Ajax 2012:

Milan bied 12,25 mln over 24 mnd+ Gareth Bale voor Vermaelen. Vermaelen is toe aan een nieuwe uitdaging. Linksback heb ik nog Urby en Vertonghen, die waarschijnlijk dan naar het centrum schuift. Wat te doen?