Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Heb het al niet gedaan, het was op 31 januari en ik had geen tijd meer om een vervanger te halen.

Geplaatst

Jongens!

Ik speel met me neefje, en hij heeft een bod op dos Santos gedaan!

6 mil + Pepe!

Mijn gevoel zegt ja, maar in de toekomst wordt dos Santos natuurlijk wel een grote!

Doen of niet doen?

Geplaatst

Als je Barca bent, dan heb je genoeg HELE goeie aanvallende middenvelders. Als je Pepe kan gebruiken kan je erover nadenken, maar ik zal het nooit doen. Ik vind Giovani dos Santos geweldig en zal hem dan oko nooit verkopen, evenals Bojan.

Geplaatst

Sunny van Valencia kopen voor 24.5M naar Sevilla (begin seizoen 3)

GO / NO GO?

Babel kopen voor 27.5M ? of Nani kopen voor 15M ?

GO / NO GO

Geplaatst

Hmmm nu bied Real Madrid ineens 32.5M voor Aissati. Geen slecht bod. Kocht hem vorig seizoen voor 4 miljoen. Laten gaan voor dit bedrag?

Geplaatst
Sunny van Valencia kopen voor 24.5M naar Sevilla (begin seizoen 3)

GO / NO GO?

Babel kopen voor 27.5M ? of Nani kopen voor 15M ?

GO / NO GO

Go voor sunny, GO voor babel, want is beter dan nani

Geplaatst

Ik ben trainer van fiorentina al sinds 2008 en zit nu in seizoen 2015. Heb alles gewonnen wat er winnen valt heb een super team en nu heb ik gezien dat man utd gedegradeert is. ze hebben op dit moment geen trainer en ze willen me nu hebben.

go or no go

Geplaatst

NO GO Je bent nu zo gehecht aan Fiorentina en dan moet je niet naar United gaan het is natuurlijk wel een prachtige club....

Het is natuurlijk wel weer een uitdaging!

Geplaatst

NoGo.

ben zelf ook een keer psv gaan verlaten voor chelsea.. had er echt spijt van gekregen.

Al je eigen talentjes die je zelf hebt opgeleid etc ben je dan kwijt.

Ik had het dus niet gedaan.

Geplaatst

No go. net als nicky zegt.

Dan heb je zo'n goed elftal opgebouwd wil je naar een ander. Dan kom je daar en dan gaat alles mis, je elftal draait niet.

Geplaatst

Ik heb zelf het gevoel dat het een hele uitdaging is. Want bij man zitten nu een aantal goede spelers. die nog goed genoeg zijn om ze te promoveren. Daarna veel scouten en nieuwe regens aantrekken. Ik heb met fiorentina niet meer verloren sinds 2013 zonder te cheaten of wat dan ook. Ik heb zo veel goede spelers dat ik niet kan kiezen voor de basis. Dus ik ben voor man gegaan. Hoop dat ik een aantal jonge spelers mee krijg uit de jeugd. Want die is inerdaad wel super bij fiorentina. Na vele upgrade's

Geplaatst

Als je van die uitdaging houd moete je het zeker doen, maar ik heb iedere keer dat ik er na een aantal wedstrijden spijt van heb. Maar succes dan.

Geplaatst

Ik heb hem op een anders save game gegooid dus als ik er spijt van krijg ga ik fijn terug :D