Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zijn nog steeds bezig met onderhandel want inter en real hebben nieuw boden gedaan van 30 miljoen en 15 in paar 24 maanden en 40% dus weet het nog nie allemaal....

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Als je een goede evrvanger in je team al heb dan zou ik het doen anders niet.

nouja speel met 2 spitsen en heb quaqiarella, nihat en humberto suazo maar nihat staat op andere positie bij mij en saviola komt voor 5 miljoen dus kan wel doen maar alleen als er komt wat ik wil..:mrgy:

Geplaatst

Antonio Adán (Keeper van 23) halen voor 7.5M?

Is begin 4e seizoen Palermo en moet nog een hebben.

Geplaatst
zou je hem eerst niet eff scouten zodat je al zijn stats weet?

Gaat niet ben al 28 Augustus.

Heb nog één: Criscito voor 23M halen voor VL?

Geplaatst

Ik begin momenteel aan mijn tweede seizoen met Barcelona. Ik heb een saldo van rond de 200.000.000 en een transferbudget van ongeveer 100.000.000

Ik kan Sergio Aguero voor 40.500.000 binnenhalen. Enige 'probleem' is dat ik op zijn positie de zeer goed spelende Iniesta en Deco heb. Hem als aanvaller gebruiken is ook geen optie, omdat ik daar Eto'o heb lopen die zeer veel scoort. Sergio is een zeer goede speler en voor 40.500.000 volgens mij ook een 'koopje', maar ik weet niet of ik het moet doen? Ik zou hem af en toe kunnen laten spelen en dan Deco op laten volgen in twee jaar.

Geplaatst

Ik zou (indien mogelijk) Marcelo voor 8M halen :thumb:

Geplaatst

GO erg goede speler en kan je ook goed gebruiken als CV.

Geplaatst

Kan nog makkelijk dan hoor, je hebt tot 31 augustus. Maar iig GO en ook GO voor Criscito al vind ik t meer een vc.

Ik begin momenteel aan mijn tweede seizoen met Barcelona. Ik heb een saldo van rond de 200.000.000 en een transferbudget van ongeveer 100.000.000

Ik kan Sergio Aguero voor 40.500.000 binnenhalen. Enige 'probleem' is dat ik op zijn positie de zeer goed spelende Iniesta en Deco heb. Hem als aanvaller gebruiken is ook geen optie, omdat ik daar Eto'o heb lopen die zeer veel scoort. Sergio is een zeer goede speler en voor 40.500.000 volgens mij ook een 'koopje', maar ik weet niet of ik het moet doen? Ik zou hem af en toe kunnen laten spelen en dan Deco op laten volgen in twee jaar.

Halen en Deco verkopen.

Geplaatst
Ik zou (indien mogelijk) Marcelo voor 8M halen :thumb:

Kan niet.. Hij heeft Clausule 59M :moop:

Geplaatst
In het begin van het seizoen had je hem moeten halen.. clausule van 8 miljoen;)...

Dan wou die toch niet komen vrees ik.. van Real naar het kleine Palermo alhoewel Palermo nu veel beter is :mrgy:

Geplaatst

go silva kan daar ook toch... en met 32 miljoen kan je bijvoorbeeld matias fernandez halen voor 15 miljoen;)

Geplaatst

Ja das wel zo maar 32 miljoen is wel veel voor vicente... meestal gaat ie al weg voor 20 mil.. bij mijn games... en je kan er meerdere spelers voor terug halen.. en naar mijn weten heb je niet onwijs veel geld bij valencia op het begin

En Valencia barst van de spanjaarden..!!(y)

Geplaatst

Klopt, met Joaquin op rechts en Silva op links heb je vincente toch niet nodig. En 32 miljoen voor een wissel is mooi;)

Geplaatst

Zeker GO Silva op Links en voor 32 miljoen kan je wel goede AMC halen als het nodig is.

Geplaatst

Ik zou hem zeker niet verkopen en dan zoals m0nk zegt:

(A)ML = Vicente

AMC = Silva

(A)MR = Joaquin

Heerlijk middenveld heb je dan daarmee, en allemaal ook nog eens Spaans.

Geplaatst

Ik zou ook het ook niet doen, wat sirkeith zegt en dan een goede VM/MC erachter _O_

En ik denk niet dat je snel een even goede AML zult vinden die ook nog eens Spaans is.

Geplaatst
Ja das wel zo maar 32 miljoen is wel veel voor vicente... meestal gaat ie al weg voor 20 mil.. bij mijn games... en je kan er meerdere spelers voor terug halen.. en naar mijn weten heb je niet onwijs veel geld bij valencia op het begin

En Valencia barst van de spanjaarden..!!(y)

Grappenmaker :cab:

Als je 32 mil teveel vindt, voor een speler als Vicente, dan begrijp je niet veel van het spel. Je moet minimaal 38-40mil kunnen opvangen voor Vicente, dvk clausales en dergelijke buitengelaten.