Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Hij is maar 28 hoor dat vind ik ni zo oud.

Je zal 30 bedoelen. Ik haal voor dat bedrag dan liever een leuke talentje(regen)

Geplaatst

Club: AS Bormes Les Mimosas

Jaar: 2009/2010

Speler: Salomon Kalou

Leeftijd: 23 jaar

Van welke club: Deportivo La Coruna

Positie: AMRLC, AC

Prijs: 28,5 miljoen

Totale transferbudget: 40 miljoen

Op andere posities versterking nodig? Ja, heb nog een nieuwe VC nodig. Mogelijk Coloccini voor 22 miljoen, en ik kan nog loonbudget verschuiven.

Vind het toch wel veel, maar is ie het waard? Zo nee, weten jullie nog andere rechtsbuitens met een goede dribbel, leuke voorzet, wat creativiteit voor niet ál teveel geld?

Geplaatst
Als je wat ervaring op die positie kan gebruiken en hij nog een beetje goed is go, maar ik denk voor 32? jarige nogo

30-31 ;)

Geplaatst
Club: AS Bormes Les Mimosas

Jaar: 2009/2010

Speler: Salomon Kalou

Leeftijd: 23 jaar

Van welke club: Deportivo La Coruna

Positie: AMRLC, AC

Prijs: 28,5 miljoen

Totale transferbudget: 40 miljoen

Op andere posities versterking nodig? Ja, heb nog een nieuwe VC nodig. Mogelijk Coloccini voor 22 miljoen, en ik kan nog loonbudget verschuiven.

Vind het toch wel veel, maar is ie het waard? Zo nee, weten jullie nog andere rechtsbuitens met een goede dribbel, leuke voorzet, wat creativiteit voor niet ál teveel geld?

Kalou lijkt me dat geld niet waard. Ribery kun je als ik me niet vergis wel voor 25-30m halen, hetzelfde geld dus. Anders eventueel Farfan? Elano is ook wel goed maar dat is al te laat, die kost nu al wat te veel. Als VC, indien haalbaar voor Deportivo dan is Domenico Criscito (Juventus) een held.

Geplaatst

Ik ben geen Deportivo, maar AS Bormes Les Mimosas ;). Ribery is denk ik niet haalbaar, alhoewel ik dat wel even ga controleren.

Geplaatst
Welk seizoen zit hij? Alleen Cavani is een redelijke vervanger. Ibracadabra voor 93mil gaat ook niet. Villa is dan al waarschijnlijk 28 en Amauri 30??

zit pas in mijn 2de seizoen torres heeft er 26 gemakt in 39 wedstrijden en voor ibra vroegen ze 211 mill.. heb torres niet laten gaan :D tegen bod gedaan van 145 mil. en dat wouden ze niet geven

Geplaatst

Juni 2008.

Rakitic halen voor 11 miljoen naar Tottenham?

Ik heb nog een vraag Ledley King verkopen voor 25 Miljoen aan As ROma?

Geplaatst

Altijd halen (tenzij je niet veel geld hebt), als je hem toch niet nodig hebt, verkoop je hem weer voor veel geld

Geplaatst
Juni 2008.

Rakitic halen voor 11 miljoen naar Tottenham?

GO! Voor dat bedrag zeker! Je kan ook nog is flink winst op hem maken als je hem verkoopt ;)

Geplaatst

Clichy (ik, Arsenal) voor 22 miljoen verkopen aan Liverpool? Ik heb Chiellini al en Clichy is eigenlijk reserve, maar als liverpool bereid is om 22 mil te betalen twijfel ik of Clichy niet beter wordt dan Chiellini!?

Geplaatst

GO, als toch een reserve is. Alleen ik zou wel proberen er meer voor te krijgen.

Geplaatst
GO, als toch een reserve is. Alleen ik zou wel proberen er meer voor te krijgen.

Oké, nu AC Milan een bod van 25 mil op Adebayor (basisspits met 12 doelpunten in 18 wedstrijden), zal ik dat doen? Ik denk namelijk dat ik voor de geld wel een betere spits kan krijgen!

Geplaatst

NO GO Mij lijkt 25 miljoen een beetje weinig voor Adebayor.... Maar als voor dat geld een betere kan halen zeker een GO

Geplaatst

no go je kan hem later voor veel meer verkopen

Geplaatst

Grapjas, Adebayor moet je altijd houden :cab:

Voor 25 miljoen heb je ook echt geen betere spits dan Adebayor. Bij mij scoort ie aan de lopende band.

Geplaatst

als je hem goeie instructies geeft word zijn waarde ook iets van 40mil