Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Oké, nu AC Milan een bod van 25 mil op Adebayor (basisspits met 12 doelpunten in 18 wedstrijden), zal ik dat doen? Ik denk namelijk dat ik voor de geld wel een betere spits kan krijgen!

NO GO! Als je hem verkoopt moet je minimaal 40 miljoen voor hem vangen!

Geplaatst

Berbatov is niet beter dan Adebayor:S Ik denk dat alleen spelers als Zlatan of Torres beter kunnen zijn dan Addy....

Geplaatst
Berbatov is niet beter dan Adebayor:S Ik denk dat alleen spelers als Zlatan of Torres beter kunnen zijn dan Addy....

Idd ik ben het met Headshot eens :m:

Geplaatst

GO, je kan goedkopere verdedigers halen denk hierbij aan Sabic, Andronic, Mardare of Sarghi.

Geplaatst

Ik dacht aan siebe blondelle als vervanger mar ze vragen 2.9 miljoen ervoor :s is dat teveel?

Geplaatst

Ok , kzal denk ik andronic dan als vervanger halen. , bedankt ;)

Geplaatst

Zit in 2013, heb een enorm talent gevonden...Probleem is dat wanneer ik hem koop, het de ontwikkeling van Breno en Garay stagneert..met andere woorden,, ben ik met deze speler verzekert van een toekomstige wereldtopper?

diegold3.th.jpg

Geplaatst
Zit in 2013, heb een enorm talent gevonden...Probleem is dat wanneer ik hem koop, het de ontwikkeling van Breno en Garay stagneert..met andere woorden,, ben ik met deze speler verzekert van een toekomstige wereldtopper?

diegold3.th.jpg

zeker halen _O_

Geplaatst

ik ben arsenal en adebayor wil niet ziojn contract verlengen zijn waarde is 18.25mil en er waren clubs geintreseerd en ik bood hem aan voor 25 mil zal ik hem maar laten gaan voor 25mil of porberen te houden en dan alsnog contarct verlengen als het lukt

Geplaatst
ik ben arsenal en adebayor wil niet ziojn contract verlengen zijn waarde is 18.25mil en er waren clubs geintreseerd en ik bood hem aan voor 25 mil zal ik hem maar laten gaan voor 25mil of porberen te houden en dan alsnog contarct verlengen als het lukt

Ik weet niet hoe lang zijn contract nog duurt. Maar ik zou hem niet voor 25 mln verkopen , veel te weinig.

Geplaatst

duurt nog maar 2 maanden maar laat maar heb hem al verkocht

Geplaatst

diegold3.th.jpg

Zeker een GO erg goede speler.

Geplaatst

Allemaal bedankt!!

Volgende dilemma, heb momenteel Vantaggiato als supersub, is 29,5 jaar...nu heb ik en bod gekregen van inter om hem te ruilen met Nielsen, die is net 20 geworden...Hieronder de screenshots, wat zouden jullie doen, Vantaggatio houden of ruilen met Nielsen?

Vantaggiato:

vantaggiatode8.th.jpg

Nielsen:

nielsengl2.th.jpg

Geplaatst
duurt nog maar 2 maanden maar laat maar heb hem al verkocht

dat is écht niet slim :) ik vraag me af wie je als vervanger gaat halen voor maar 25 miljoen

Geplaatst

@Joakiem Vantaggiato zou ik wel ruilen tegen Nielsen als ik jou was hoor! Erg goede regen en hij kan misschien nog wel beter worden?!