Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ik ben tottenham winterstop 1e seizoen zal ik aaron lennon voor 24 mil naar aston villa laten gaan ik neig naar en go omdat hij slechte stats heeft maar me assistent zegt wel dat hij superieure middenveder ka worden

Geplaatst

No Go. wacht een paar jaa. dan kan je er volgens mij wel minstens 50miljoen voor krijgen ;)

Geplaatst

laat maar heb hem al verkocht maar zal ik rafinha halen

8mil direct en 9over 24 maanden

Geplaatst
Uitendelijk goede keuze:thumb:

dat vind ik dus echt niet ;) ik had hem toen ik met Arsenal speelde voor een dikke 40 miljoen verkocht en nadien vond ik het alsnog best weinig voor hem.. maarja na een tijdje had ik Vidic gekocht en was Toure snel vergeten

Geplaatst

Ik denk go.. als je hem toch niet gebruikt, maar heb verder niet echt veel ervaring met juventus.

Ik kan in seizoen 2012'13 maxwell gratis halen, hijs 31 jaar.

Ik heb zelf bale als lback.. maar maxwell zijn stats zijn iets beter.. doen of niet?

Geplaatst
Ik denk go.. als je hem toch niet gebruikt, maar heb verder niet echt veel ervaring met juventus.

Ik kan in seizoen 2012'13 maxwell gratis halen, hijs 31 jaar.

Ik heb zelf bale als lback.. maar maxwell zijn stats zijn iets beter.. doen of niet?

NO GO! Of je moet hem in de reserves gooien, maar veel zal je er niet meer aan hebben denk ik...

Geplaatst
OKeey.. en ik krijg higuain aangeboden voor 7mil.

Go or nogo?

GO! Higuain is een klasse speler.

Geplaatst

Juventus 30 Januari 2009..

Anderson kopen van Man utd voor 20,5 miljoen?

kheb wel al VdV en Nasri als centrale middenvelders.. maar ik zou Anderson wel graag willen aantrekken als 1ste vervanger voor het middenveld. en voor soms in de basis te staan. hij is ook nog een wonderkind(20) dusja hij kan nog veel beter worden en goed groeien

?

Geplaatst

GO, alleen kan je hem niet proberen voor minder te krijgen want 20,5 mil is best veel voor een backup

Geplaatst

mwah ja maar hij is ook nog maar 20 eh, dus hij zal het vast niet echt erg vinden om niet altijd in de basis te staan

maar laat maar , kheb al een niet EU speler dit seizoen aangetrokken blijkbaar

Geplaatst

Ik krijg net een bod op benteke , ik ben genk seizoen 2 winterstop en cercle biedt 190k

met in 24 maanden 1.3 miljoen euro en nog eens 40 procent bij doorverkoop , benteke is 575k waard , go or no go?

Geplaatst
Ik krijg net een bod op benteke , ik ben genk seizoen 2 winterstop en cercle biedt 190k

met in 24 maanden 1.3 miljoen euro en nog eens 40 procent bij doorverkoop , benteke is 575k waard , go or no go?

NO GO! Benteke = held!

Geplaatst

Ok bedankt voor snelle reactie :p

Geplaatst

Bij mij is hij al goed uitgebroken , ik geef hem invalbeurten op zijn 17 en scoord regelmattig het winnende doelpunt , kheb jelle vossen al verkocht aan anderlecht , en daar heb ik spijt van , dus bega geen 2de blunder :p maar als ik geld ruik accepteer ik alles :p, maar zal hem dan maar houden

Geplaatst

En over hoeveel miljoen spreken we dan? 4 miljoen?

Geplaatst

En over hoeveel miljoen spreken we dan? 4 miljoen?