Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

laat maar hij had al een akkoord met ac milan maar ze hadden al een niet euspeler gekocht dus het ging niet door

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Jaa.. weet nog niet voor hoeveel ik hem dan laat gaan.. maar heel vaak zit juan de ramos op de tribune bij mij voor akinfeev. Die is overgens coach van arsenal.

maar ik moet nog ff afw88 tot dat het seizoen over is, maar dit was iig wat ik van plan te doen was.. wou ff kijken of het geen domme zet was.

maar jij zegt dus dat ik iig meer dan 20 mil voor hem moet vragen?

Meer als 40 miljoen zeker.

Geplaatst

allebei go

zal ikmiguel veloso voor 22mil halen en carlos diogo voor 24mil

Geplaatst

Ligt een beetje aan welke positie je hem wil gaan gebruiken, en in welk jaar je je bevind. Persoonlijk gaat mijn voorkeur wel uit naar Franck Ribéry.

Geplaatst
Ligt een beetje aan welke positie je hem wil gaan gebruiken, en in welk jaar je je bevind. Persoonlijk gaat mijn voorkeur wel uit naar Franck Ribéry.

Zijn alle twee Aanvallende Middenvelders:-D En jaartal staat paar posts boven je.. 2011/2012

Geplaatst

Rakitic is toch meer een AMC en MC en Ribery meer een AML AMR..

ik zou voor Ribery gaan alhoewel ik met mn arsenal game toen, niet echt tevreden over hem was. maar ik denk wel dat Ribery beter word dan Rakitic. hij heeft ook al meer reputatie dan hem

laat ik het zo zeggen.. Ribery kan denk ik nog van ´wereldformaat´worden en Rakitic denk ik net niet

@Ibra: die sukkel Diogo NIET kopen

Geplaatst

Denk dat ik voro Rakitic ga omdat ik met 3 Centrale Middenvelders speel. En ribery is toch al 29..

Geplaatst

zal ik robbie keane voor 20mil laten gaan?

Geplaatst

Ik heb op dit momenten deze spitsen bij Millwall rondlopen:

Stancu

Zárate

Aquino

Doudin

Lomski (op uitleenbasis bij MK Doms)

Nou kan ik deze spits halen, die volgens mijn scout een aardige spits in de Championship kan worden. Hij wordt dus uitgeleend en zal dus gehaald worden voor de doorverkoop. Denken jullie dat deze speler me wel wat centen op kan leveren, of is het aantrekken eigenlijk niet de moeite waard?

[spoiler=Giorgos Pavlou]giorgospavloukj9.png

EDIT: Hij vraagt 11.250 euro per jaar, dus dat is opzich het probleem niet.

Geplaatst

Fysiek en mentaal is hij niet echt goed. Maar omdat het toch gratis is kan je de gok wel nemen.

Geplaatst

Jto, denk niet dat je erveel aan zal hebben. Kijk zijn fysiek. Kan misschien af en toe met kop scoren, maar de team waar je hem heen uithuurt kan ook targetman op voet aanspelen, en zijn waarde kan maar zo dalen. Denk een NOGO